שיתוף | "היכל הנשמות המעונות" באופיס 95
-
@מנדל-0 נכון, יש לך מכונה ווירטואלית של ווינ95/8?
אם כן אז זה יוריד לך דיסק (iso) ואתה תוסיף לשם אתזה דרך הפעלה שלו במכונה..@ephraum-tzvi אני קצת עם הארץ בזה
מה זה מכונה וירטואלית -
@ephraum-tzvi אני קצת עם הארץ בזה
מה זה מכונה וירטואלית -
@ephraum-tzvi אני קצת עם הארץ בזה
מה זה מכונה וירטואלית@מנדל-0 אמר בשיתוף | "היכל הנשמות המעונות" באופיס 95:
מה זה מכונה וירטואלית
חיפוש בפורום
תוצאה 3 (נכון לעכשיו) -
@מנדל-0 יש לך ווינדוס 95/8?
אם אין לך, אתה לא יכול להוריד את האופיס הזה (לדעתי)@ephraum-tzvi מלפני כמה שנים זה בערך
יש לי וינדוס XP וונידוס7 ו10 -
@ephraum-tzvi מלפני כמה שנים זה בערך
יש לי וינדוס XP וונידוס7 ו10 -
@ephraum-tzvi מלפני כמה שנים זה בערך
יש לי וינדוס XP וונידוס7 ו10@מנדל-0 אמר בשיתוף | "היכל הנשמות המעונות" באופיס 95:
@ephraum-tzvi מלפני כמה שנים זה בערך
יש לי וינדוס XP וונידוס7 ו10לפני 27 שנה
לא חושב שיעבוד לך.. -
שכחתי לתת גם מפתחות מוצר לאופיס, כבר מוסיף...
-
@מנדל-0 אמר בשיתוף | "היכל הנשמות המעונות" באופיס 95:
@ephraum-tzvi מלפני כמה שנים זה בערך
יש לי וינדוס XP וונידוס7 ו10לפני 27 שנה
לא חושב שיעבוד לך..@ephraum-tzvi מה כולם כאן עם מחשבים כאלו ישנים
-
@ephraum-tzvi מה כולם כאן עם מחשבים כאלו ישנים
-
@ephraum-tzvi מה כולם כאן עם מחשבים כאלו ישנים
-
@מנדל-0 לא, לכן יש כאלו שמשתמשים במכונה ווירטואלית עם ווינ95/8, יש כאלה שקוראים לעניין ויש כאלה שיש להם מחשב ישן
@ephraum-tzvi אמר בשיתוף | "היכל הנשמות המעונות" באופיס 95:
מכונה ווירטואלית עם ווינ95/8
האם זה המכונה המתאימה
https://he.allxpsoft.com/vmware-workstation-windows-xp/ -
@ephraum-tzvi אמר בשיתוף | "היכל הנשמות המעונות" באופיס 95:
מכונה ווירטואלית עם ווינ95/8
האם זה המכונה המתאימה
https://he.allxpsoft.com/vmware-workstation-windows-xp/ -
@ephraum-tzvi האמת שזה די מסובך
התקנתי וירטואל בוקס ועכשיו אני צריך להתקין עליו את הוינדוס 95?
כי הקובץ עדיין לא נפתח -
@ephraum-tzvi האמת שזה די מסובך
התקנתי וירטואל בוקס ועכשיו אני צריך להתקין עליו את הוינדוס 95?
כי הקובץ עדיין לא נפתח -
@מנדל-0 כן.
הוירטואל בוקס הוא כביכול מחשב פיזי.
עליו מתקינים מערכת הפעלה ועליה מתקינים אופיס.
הכל כמו בעולם האמיתי...@dfhzrhree אפשר להשיג היום עוד את וינ 95 בכלל
-
@ephraum-tzvi האמת שזה די מסובך
התקנתי וירטואל בוקס ועכשיו אני צריך להתקין עליו את הוינדוס 95?
כי הקובץ עדיין לא נפתח -
@dfhzrhree אפשר להשיג היום עוד את וינ 95 בכלל
-
@dfhzrhree אפשר להשיג היום עוד את וינ 95 בכלל
-
@מנדל-0 צירפתי בפוסט
@ephraum-tzvi אני רואה
תודה העניינים מתחילים להתבהר -
בהמשך למדריך, ניסיתי עכשיו להיכנס לשם שוב (פעם קודמת זה היה ממש מזמן ושכחתי הרבה), זה עבד אבל הגעתי לכמה מסקנות:
- זה יעבוד לכם רק בגרסאות הכי ראשונות לכן הקישור להורדת האופיס ייתעדכן לאופיס שזה עבד אצלי.
- כדי להיכנס- אתם צריכים ללחוץ על צירוף המקשים- ctrl+shift ותוכדי ללחוץ על teach support ולא ללחוץ את הצירוף מקשים ורק אחר ללחוץ על teach support.
- תכוונו עם החיצים וכדי לעלות ולהוריד את המסך- תשתמשו באותיות ב' ו- ג'.
תהנו!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

