שיתוף | "היכל הנשמות המעונות" באופיס 95
-
@ephraum-tzvi נשמע מתיחה. למה שחברה תשקיע משאבים על "היכל הנשמות המעונות" אם יש לה עוד מה לשפר בממשק שלה.
@cannon אמר בשיתוף | "היכל הנשמות המעונות" באופיס 95:
@ephraum-tzvi נשמע מתיחה. למה שחברה תשקיע משאבים על "היכל הנשמות המעונות" אם יש לה עוד מה לשפר בממשק שלה.
כל עוד זה קיים זה לא מתיחה, אם תסתכל בסרטון- תוכל לראות הרבה תגובות של כאלה שאומרים שזה אמין
אם אתה רוצה אני אסנה להתקין בעצמי ווינ95 (נמחק לי מישום מה) ואבדוק... -
@מנדל-0 נכון, יש לך מכונה ווירטואלית של ווינ95/8?
אם כן אז זה יוריד לך דיסק (iso) ואתה תוסיף לשם אתזה דרך הפעלה שלו במכונה..@ephraum-tzvi אני קצת עם הארץ בזה
מה זה מכונה וירטואלית -
@ephraum-tzvi אני קצת עם הארץ בזה
מה זה מכונה וירטואלית -
@ephraum-tzvi אני קצת עם הארץ בזה
מה זה מכונה וירטואלית@מנדל-0 אמר בשיתוף | "היכל הנשמות המעונות" באופיס 95:
מה זה מכונה וירטואלית
חיפוש בפורום
תוצאה 3 (נכון לעכשיו) -
@מנדל-0 יש לך ווינדוס 95/8?
אם אין לך, אתה לא יכול להוריד את האופיס הזה (לדעתי)@ephraum-tzvi מלפני כמה שנים זה בערך
יש לי וינדוס XP וונידוס7 ו10 -
@ephraum-tzvi מלפני כמה שנים זה בערך
יש לי וינדוס XP וונידוס7 ו10 -
@ephraum-tzvi מלפני כמה שנים זה בערך
יש לי וינדוס XP וונידוס7 ו10@מנדל-0 אמר בשיתוף | "היכל הנשמות המעונות" באופיס 95:
@ephraum-tzvi מלפני כמה שנים זה בערך
יש לי וינדוס XP וונידוס7 ו10לפני 27 שנה
לא חושב שיעבוד לך.. -
שכחתי לתת גם מפתחות מוצר לאופיס, כבר מוסיף...
-
@מנדל-0 אמר בשיתוף | "היכל הנשמות המעונות" באופיס 95:
@ephraum-tzvi מלפני כמה שנים זה בערך
יש לי וינדוס XP וונידוס7 ו10לפני 27 שנה
לא חושב שיעבוד לך..@ephraum-tzvi מה כולם כאן עם מחשבים כאלו ישנים
-
@ephraum-tzvi מה כולם כאן עם מחשבים כאלו ישנים
-
@ephraum-tzvi מה כולם כאן עם מחשבים כאלו ישנים
-
@מנדל-0 לא, לכן יש כאלו שמשתמשים במכונה ווירטואלית עם ווינ95/8, יש כאלה שקוראים לעניין ויש כאלה שיש להם מחשב ישן
@ephraum-tzvi אמר בשיתוף | "היכל הנשמות המעונות" באופיס 95:
מכונה ווירטואלית עם ווינ95/8
האם זה המכונה המתאימה
https://he.allxpsoft.com/vmware-workstation-windows-xp/ -
@ephraum-tzvi אמר בשיתוף | "היכל הנשמות המעונות" באופיס 95:
מכונה ווירטואלית עם ווינ95/8
האם זה המכונה המתאימה
https://he.allxpsoft.com/vmware-workstation-windows-xp/ -
@ephraum-tzvi האמת שזה די מסובך
התקנתי וירטואל בוקס ועכשיו אני צריך להתקין עליו את הוינדוס 95?
כי הקובץ עדיין לא נפתח -
@ephraum-tzvi האמת שזה די מסובך
התקנתי וירטואל בוקס ועכשיו אני צריך להתקין עליו את הוינדוס 95?
כי הקובץ עדיין לא נפתח -
@מנדל-0 כן.
הוירטואל בוקס הוא כביכול מחשב פיזי.
עליו מתקינים מערכת הפעלה ועליה מתקינים אופיס.
הכל כמו בעולם האמיתי...@dfhzrhree אפשר להשיג היום עוד את וינ 95 בכלל
-
@ephraum-tzvi האמת שזה די מסובך
התקנתי וירטואל בוקס ועכשיו אני צריך להתקין עליו את הוינדוס 95?
כי הקובץ עדיין לא נפתח -
@dfhzrhree אפשר להשיג היום עוד את וינ 95 בכלל
-
@dfhzrhree אפשר להשיג היום עוד את וינ 95 בכלל
-
@מנדל-0 צירפתי בפוסט
@ephraum-tzvi אני רואה
תודה העניינים מתחילים להתבהר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

