בעיה | צריבת system.img
-
@אליר325000 ערכתי...
@אליר325000 עדיין לא הצלחתי לסגור את הsystem בצורה תקינה..
יש אפשרות שאני יעלה את המייל שלי ונדבר? תודה !!
ערכתי כדי לא להעלות סתם נושא ישן.... -
@אליר325000 הוא כותב לי בצאט שגיאה
-
@אליר325000 הוא כותב לי בצאט שגיאה
-
@אליר325000 לכאורה תנסה לשלוח לי
-
@אליר325000 לכאורה תנסה לשלוח לי
-
@אליר325000 הוא כן פותח לי רק שהוא כותב משהו כמו שאין הרשאה
למשתמשים רגילים -
@אליר325000 הוא כן פותח לי רק שהוא כותב משהו כמו שאין הרשאה
למשתמשים רגילים -
@אליר325000 עכ"פ תודה !!!
-
@אליר325000 עכ"פ תודה !!!
-
@אליר325000 ערכתי...
@אליר325000 עדיין לא הצלחתי לסגור את הsystem בצורה תקינה..
יש אפשרות שאני יעלה את המייל שלי ונדבר? תודה !!
ערכתי כדי לא להעלות סתם נושא ישן.... -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@איש-הישראלי
אני עכשיו שולח מייל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות