בעיה | צריבת system.img
-
@אליר325000 לסגור אחרי שפתחתי
לפתוח יש לי מלא תוכנות הבעיה שאחרי שאני סוגר וצורב המכשיר נתקע
על הלוגו@איש-הישראלי
צריך לבדוק במה הבעיה:- בסגירת הסיסטם אימג'
- או בהוספה שלו ל PAC
רוצה שאעזור לך בפרטי?
עריכה: אין לך צ'אט נמשיך פה... -
@אליר325000 תודה!!
נראה לי שבסגירה כי את הpac המקורי הוא צורב לי
ורק שאני בונה חדש או מוסיף הוא נתקע -
@אליר325000 תודה!!
נראה לי שבסגירה כי את הpac המקורי הוא צורב לי
ורק שאני בונה חדש או מוסיף הוא נתקע@איש-הישראלי
בסגירה של הסיסטם?
או בסגירה של הPAC?יש לי את 2 האפשרויות לעשות.
ואגב למה אתה פשוט לא מחליף עם רוט לתוך המכשיר את הסיסטם, והופה, שואב אותה [כמו שעשיתי בגרסה שלי]
-
@אליר325000 בסגירה של הסיסטם נראה לי
ובקשר לרוט אני לא יודע לשאוב -
@אליר325000 תודה!!
נראה לי שבסגירה כי את הpac המקורי הוא צורב לי
ורק שאני בונה חדש או מוסיף הוא נתקע@איש-הישראלי
ואגב מה ערכת בסיסטם מחוץ למכשיר שלא עשית בפנים? -
@אליר325000 בסגירה של הסיסטם נראה לי
ובקשר לרוט אני לא יודע לשאוב@איש-הישראלי
סבבה רוצה לשלוח לי ואני אסגור לך אותו? -
א. הכל עשיתי בחוץ בגלל נוחות
ב. את הframwork א"א לערוך בטלפון
עריכה : תודה יש מצב אני ידבר אתך בפרטי משל חבר עוד מעט?? תודה -
א. הכל עשיתי בחוץ בגלל נוחות
ב. את הframwork א"א לערוך בטלפון
עריכה : תודה יש מצב אני ידבר אתך בפרטי משל חבר עוד מעט?? תודה@איש-הישראלי אמר בבעיה | צריבת system.img:
ב. את הframwork א"א לערוך בטלפון
אני ערכתי אותו שם, אבל לא משנה לא נכנס פה לפרטים,
מה הלאה?
-
@אליר325000 ערכתי...
@אליר325000 עדיין לא הצלחתי לסגור את הsystem בצורה תקינה..
יש אפשרות שאני יעלה את המייל שלי ונדבר? תודה !!
ערכתי כדי לא להעלות סתם נושא ישן.... -
@אליר325000 הוא כותב לי בצאט שגיאה
-
@אליר325000 הוא כותב לי בצאט שגיאה
-
@אליר325000 לכאורה תנסה לשלוח לי
-
@אליר325000 לכאורה תנסה לשלוח לי
-
@אליר325000 הוא כן פותח לי רק שהוא כותב משהו כמו שאין הרשאה
למשתמשים רגילים -
@אליר325000 הוא כן פותח לי רק שהוא כותב משהו כמו שאין הרשאה
למשתמשים רגילים -
@אליר325000 עכ"פ תודה !!!
-
@אליר325000 עכ"פ תודה !!!
-
@אליר325000 ערכתי...
@אליר325000 עדיין לא הצלחתי לסגור את הsystem בצורה תקינה..
יש אפשרות שאני יעלה את המייל שלי ונדבר? תודה !!
ערכתי כדי לא להעלות סתם נושא ישן.... -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@איש-הישראלי
אני עכשיו שולח מייל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות