בקשת מידע | מתלבטת אם שווה לי להשקיע עוד במכונת כביסה
-
יש לי מכונת כביסה של קונסטרוקטה 9 ק"ג
קניתי בנובמבר 2018
המכונה בולעת הרבה מאד פעמים גרביים שצריך לחלץ מהפילטר, (תקלה בשם E18 )
המכונה קורעת מדי פעם בגדים
וכעת נשברה לי הדלת
האם לדעת המומחים, כדאי לי לרכוש מכונה חדש, או ששוהה לתקן אותה?
ואם כן, איזו מכונה אתם ממליצים למשפחה גדולה? -
יש לי מכונת כביסה של קונסטרוקטה 9 ק"ג
קניתי בנובמבר 2018
המכונה בולעת הרבה מאד פעמים גרביים שצריך לחלץ מהפילטר, (תקלה בשם E18 )
המכונה קורעת מדי פעם בגדים
וכעת נשברה לי הדלת
האם לדעת המומחים, כדאי לי לרכוש מכונה חדש, או ששוהה לתקן אותה?
ואם כן, איזו מכונה אתם ממליצים למשפחה גדולה? -
יש לי מכונת כביסה של קונסטרוקטה 9 ק"ג
קניתי בנובמבר 2018
המכונה בולעת הרבה מאד פעמים גרביים שצריך לחלץ מהפילטר, (תקלה בשם E18 )
המכונה קורעת מדי פעם בגדים
וכעת נשברה לי הדלת
האם לדעת המומחים, כדאי לי לרכוש מכונה חדש, או ששוהה לתקן אותה?
ואם כן, איזו מכונה אתם ממליצים למשפחה גדולה?@גיליק אמר
המכונה בולעת הרבה מאד פעמים גרביים שצריך לחלץ מהפילטר, (תקלה בשם E18 )
המכונה קורעת מדי פעם בגדיםאני חושב ששתי הבעיות יכולות להיות קשורות לדחיסת יתר של המכונה, ומכונות רבות עלולות להגיב כך כאשר דוחסים אותם. עדיף להשאיר תמיד קצת מהמיכל ריק מבגדים.
קריעת בגדים יכולה לנבוע גם מסיבוב מהיר מידי של המכונה, מעל 800 סיבובים - לא מומלץ, בכל מכונה בכל דגם.@גיליק אמר
וכעת נשברה לי הדלת.
להחלפת דלת אין חובה להביא טכנאי ישנו מדריך כאן
אם אני צודק שאכן דוחסים הרבה פעמים את הבגדים במכונה -
מכיוון שהמכונה די יקרה ודי חדשה, כדאי קודם לנסות לתקן אותה בעצמכם, שזה השקעה לא גדולה, ולנסות כמה זמן לא לדחוס מכונות.אם אתם לא דוחסים מכונות חוששני שכדאי להחליף דגם.
נ.ב. אני מבין שאת תקלה f18 אתם כבר יודעים לפתור בלי טכנאי...
אם לא - גם לזה יש מדריכים כאןבהצלחה.
-
@גיליק אמר
המכונה בולעת הרבה מאד פעמים גרביים שצריך לחלץ מהפילטר, (תקלה בשם E18 )
המכונה קורעת מדי פעם בגדיםאני חושב ששתי הבעיות יכולות להיות קשורות לדחיסת יתר של המכונה, ומכונות רבות עלולות להגיב כך כאשר דוחסים אותם. עדיף להשאיר תמיד קצת מהמיכל ריק מבגדים.
קריעת בגדים יכולה לנבוע גם מסיבוב מהיר מידי של המכונה, מעל 800 סיבובים - לא מומלץ, בכל מכונה בכל דגם.@גיליק אמר
וכעת נשברה לי הדלת.
להחלפת דלת אין חובה להביא טכנאי ישנו מדריך כאן
אם אני צודק שאכן דוחסים הרבה פעמים את הבגדים במכונה -
מכיוון שהמכונה די יקרה ודי חדשה, כדאי קודם לנסות לתקן אותה בעצמכם, שזה השקעה לא גדולה, ולנסות כמה זמן לא לדחוס מכונות.אם אתם לא דוחסים מכונות חוששני שכדאי להחליף דגם.
נ.ב. אני מבין שאת תקלה f18 אתם כבר יודעים לפתור בלי טכנאי...
אם לא - גם לזה יש מדריכים כאןבהצלחה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות