באג | נגן לא נדלק!!!
-
פוסט זה נמחק!
-
פ פשוט שבפשוט סימן נושא זה כשאלה ב
-
@פשוט-שבפשוט תנסה הפעלה וכיבוי (אם לא ניסתה)
אם זה לא נכבה תלחץ לחיצה ארוכה -
הנגן נתקע על מסך הפתיחה כ- 20 שניות ואח"כ נכנס למצב הורדה?!
ואחרי שאני לוחץ עם סיכה כשזה מחובר למטען
זה עושה כמו שיש 0 אחוז ושאני מדליק זה חוזר חלילה:(@פשוט-שבפשוט אני חושב שאולי הכפתור של הווליום לחוץ
-
@פשוט-שבפשוט אני חושב שאולי הכפתור של הווליום לחוץ
@ישיביש לא זה לא לחוץ
-
@ישיביש לא זה לא לחוץ
@פשוט-שבפשוט קיצר אולי תעלה תמונה לטובת כולנו
-
מתי שאני מדליק זה מראה ככה בערך חצי דקה:

ואחרי זה מראה את זה:

ומתי שאני מחבר למטען:
אפי' שיש בזה בטרייה, כי זה הוטען כל הלילה! -
מתי שאני מדליק זה מראה ככה בערך חצי דקה:

ואחרי זה מראה את זה:

ומתי שאני מחבר למטען:
אפי' שיש בזה בטרייה, כי זה הוטען כל הלילה!@פשוט-שבפשוט יש לך חומר חשוב?
-
@פשוט-שבפשוט יש לך חומר חשוב?
@YOSUI קצת, אני מעדיף לא לעשות איפוס, אבל אם אין ברירה אז אני יעשה
-
@פשוט-שבפשוט יש לך חומר חשוב?
@YOSUI אם עושים איפוס זה מסתדר?
ואין אפשרות אחרת? -
@YOSUI אם עושים איפוס זה מסתדר?
ואין אפשרות אחרת?@פשוט-שבפשוט איך אתה יוצא מהמצב הזה?
-
@פשוט-שבפשוט איך אתה יוצא מהמצב הזה?
@ישיביש איזה מצב?
-
@ישיביש איזה מצב?
@פשוט-שבפשוט של הריקאברי (עם הסימן האדום)
-
@פשוט-שבפשוט של הריקאברי (עם הסימן האדום)
@ישיביש אני לוחץ עם סיכה
-
@ישיביש אני לוחץ עם סיכה
@פשוט-שבפשוט תנסה להגיע לשורה של REBOOT ותבחר בה
-
@פשוט-שבפשוט תנסה להגיע לשורה של REBOOT ותבחר בה
-
@פשוט-שבפשוט תנסה להגיע לשורה של REBOOT ותבחר בה
@ישיביש מה זה עושה? מאפס?
-
@ישיביש הוא כתב שהוא מעדיף לא לאפס
עכשיו אני רואה שאתה צודק פשוט לי היה מכשיר שהראשון למעלה זה היה הפרמוט -
@ישיביש מה זה עושה? מאפס?
@פשוט-שבפשוט כן
-
אם אין אפשרות אחרת אז אני יאפס:(
-
אם אין אפשרות אחרת אז אני יאפס:(
@פשוט-שבפשוט זה לא מאפס
זה מפעיל מחדש רק פחות חזק מהסיכה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות