באג | נגן לא נדלק!!!
-
הנגן נתקע על מסך הפתיחה כ- 20 שניות ואח"כ נכנס למצב הורדה?!
ואחרי שאני לוחץ עם סיכה כשזה מחובר למטען
זה עושה כמו שיש 0 אחוז ושאני מדליק זה חוזר חלילה:( -
הנגן נתקע על מסך הפתיחה כ- 20 שניות ואח"כ נכנס למצב הורדה?!
ואחרי שאני לוחץ עם סיכה כשזה מחובר למטען
זה עושה כמו שיש 0 אחוז ושאני מדליק זה חוזר חלילה:(@פשוט-שבפשוט איזה נגןןןןןןןןןן
-
@פשוט-שבפשוט איזה נגןןןןןןןןןן
@8503524 סופר סטאר
-
@8503524 סופר סטאר
פוסט זה נמחק! -
אין תשובה:(
-
אין תשובה:(
@פשוט-שבפשוט לא הבנתי מה הבעיה ואיך זה קרה
-
@פשוט-שבפשוט לא הבנתי מה הבעיה ואיך זה קרה
@חיים-חיימוב ביום שישי הנגן נכבה ללא נפילה וכדו', היום לחצתי על הנמכה וכיבוי וזה מה שקרה:(
-
@חיים-חיימוב ביום שישי הנגן נכבה ללא נפילה וכדו', היום לחצתי על הנמכה וכיבוי וזה מה שקרה:(
@פשוט-שבפשוט אז זה כנראה נכנס לבוט אתה יכול לצלם ולעלות תמונה של מה שקורה?
-
@חיים-חיימוב ביום שישי הנגן נכבה ללא נפילה וכדו', היום לחצתי על הנמכה וכיבוי וזה מה שקרה:(
-
@פשוט-שבפשוט אז זה כנראה נכנס לבוט אתה יכול לצלם ולעלות תמונה של מה שקורה?
@חיים-חיימוב אמר בבאג | נגן לא נדלק!!!:
אז זה כנראה נכנס לבוט
מה זה?
אין לי אפשרות כרגע לעלות תמונה, אבל אני ינסה להסביר,
אני לוחץ על כפתור ההפעלה ורואים את מסך הפתיחה ל- 20 שניות,
ולאחמ"כ הוא נכנס למצב הורדה (נראה לי שזה מצב הורדה, רואים אנדרואיד עם סימן קריאה אדום) -
@חיים-חיימוב אמר בבאג | נגן לא נדלק!!!:
אז זה כנראה נכנס לבוט
מה זה?
אין לי אפשרות כרגע לעלות תמונה, אבל אני ינסה להסביר,
אני לוחץ על כפתור ההפעלה ורואים את מסך הפתיחה ל- 20 שניות,
ולאחמ"כ הוא נכנס למצב הורדה (נראה לי שזה מצב הורדה, רואים אנדרואיד עם סימן קריאה אדום)@פשוט-שבפשוט תנסה הפעלה וכיבוי (אם לא ניסתה)
אם זה לא נכבה תלחץ לחיצה ארוכה -
-
פוסט זה נמחק!
-
פ פשוט שבפשוט סימן נושא זה כשאלה ב
-
@פשוט-שבפשוט תנסה הפעלה וכיבוי (אם לא ניסתה)
אם זה לא נכבה תלחץ לחיצה ארוכה -
הנגן נתקע על מסך הפתיחה כ- 20 שניות ואח"כ נכנס למצב הורדה?!
ואחרי שאני לוחץ עם סיכה כשזה מחובר למטען
זה עושה כמו שיש 0 אחוז ושאני מדליק זה חוזר חלילה:(@פשוט-שבפשוט אני חושב שאולי הכפתור של הווליום לחוץ
-
@פשוט-שבפשוט אני חושב שאולי הכפתור של הווליום לחוץ
@ישיביש לא זה לא לחוץ
-
@ישיביש לא זה לא לחוץ
@פשוט-שבפשוט קיצר אולי תעלה תמונה לטובת כולנו
-
מתי שאני מדליק זה מראה ככה בערך חצי דקה:

ואחרי זה מראה את זה:

ומתי שאני מחבר למטען:
אפי' שיש בזה בטרייה, כי זה הוטען כל הלילה! -
מתי שאני מדליק זה מראה ככה בערך חצי דקה:

ואחרי זה מראה את זה:

ומתי שאני מחבר למטען:
אפי' שיש בזה בטרייה, כי זה הוטען כל הלילה!@פשוט-שבפשוט יש לך חומר חשוב?
-
@פשוט-שבפשוט יש לך חומר חשוב?
@YOSUI קצת, אני מעדיף לא לעשות איפוס, אבל אם אין ברירה אז אני יעשה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות