באג | סי 2 לא מתחיל לאחר החלפת גירסה
-
@יודי מוזר, אצלי זה בכלל לא היה דומה! אתה משתמש בבסט?
@ephraum-tzvi
ודאי -
@יודי תנסה לצרוב לפי המדריך שלי
-
-
@יודי אני לא רואה שהווי של הdeadmoode מסומן.. זה היה כשצרבת עם פלאפון פועל? או אחרי שקראה השגיאה??
@ephraum-tzvi
זה היה מסומן אלא שאחרי הםעולה שלו הוי נמחק -
@ephraum-tzvi
זה היה מסומן אלא שאחרי הםעולה שלו הוי נמחק -
@יודי התוכנה זיהתה את המכשיר? כי אני לא רואה אתזה בפוסט (לא הצילום מסך)
@ephraum-tzvi
כן
היה שלב שהיה למטה פס כחול 100 אחוז -
@ephraum-tzvi
כן
היה שלב שהיה למטה פס כחול 100 אחוז@יודי אמר בבאג | סי 2 לא מתחיל לאחר החלפת גירסה:
היה שלב שהיה למטה פס כחול 100 אחוז
אה שחכתי שזה על מצב מת..
-
@ephraum-tzvi
כן
היה שלב שהיה למטה פס כחול 100 אחוז@יודי ניסית את המדריך של @שלמה-ווייס ?
-
@יודי ניסית את המדריך של @שלמה-ווייס ?
@ephraum-tzvi
לא .אני ינסה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
