דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. נוקיה
  3. עזרה הדדית - נוקיה
  4. באג | סי 2 לא מתחיל לאחר החלפת גירסה

באג | סי 2 לא מתחיל לאחר החלפת גירסה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - נוקיה
25 פוסטים 3 כותבים 927 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י יודי

    @ephraum-tzvi זה מה שכתוב לי

    Checking SL version now...
    Dead Mode is Selected
    Waiting for USB device...
    --- Insert cable and charger or press phone's power button! ---
    Connection opened successfully
    Waiting for communication response...
    BootRom : 1st boot ok
    ASIC ID: 000000010000022600000001020C192102044100
    CPU ID : RAP3Gv4 , Features : Dead-Test , USBRPL , FullUSB
    EM0 ID: 00001051
    EM1 ID: 00001060
    PUBLIC ID: 31B000131CF01049D47DC1C7F72A28D27A08BDCA
    ASIC MODE ID: 00
    ROOT KEY HASH: 7B045400E1752022F9EB80B0DEA9C65D
    ROM ID: 67E82268F29CEA60
    Use RAP3Gv40_2nd.fg , Rev : 3.0 Ver : 12.8.0
    Processing RAWLOADER...
    FLIC : 003000EC
    Req : XSR 1.6
    Use RAP3Gv40_XSR17_alg.fg , Rev : 3.0 Ver : 12.8.0
    Processing PASUBTOC ...
    Processing ALG ...
    Boot Done! 🙂
    TIME : Boot time : 00:00:02
    Reopening the connection...
    Waiting for response: 30
    ADL: Check mode
    ADL: Checking PA_Ver...

    Reading PASUBTOC certificate...
    Error, no PA_info found. Phone erased or HW error!

    ADL: Check done! 🙂
    ADL: Close_Session
    ADL: Reboot

    All done, Disconnecting

    Elapsed: 00:00:43
    Connect phone on selected interface...

    Read Uniq key data started...

    Dead Mode is Selected
    Waiting for USB device...
    --- Insert cable and charger or press phone's power button! ---
    Connection opened successfully
    Waiting for communication response...
    ASIC ID: 000000010000022600000001020C192102044100
    CPU ID : RAP3Gv4 , Features : Dead-Test , USBRPL , FullUSB
    PUBLIC ID: 31B000131CF01049D47DC1C7F72A28D27A08BDCA
    ROOT KEY HASH: 7B045400E1752022F9EB80B0DEA9C65D
    Fetching data, wait...

    Boot error #2, break 😞

    • Reinsert cable and battery, press powerOn button again

    • For X7, E7 - just waiting, near 1 minute

    • When BEST start Search Phone - Press PowerOn if needed

    ephraum tzviE מנותק
    ephraum tzviE מנותק
    ephraum tzvi
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ephraum tzvi
    #14

    @יודי מוזר, אצלי זה בכלל לא היה דומה! אתה משתמש בבסט?

    י תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • י יודי

      @ephraum-tzvi זה מה שכתוב לי

      Checking SL version now...
      Dead Mode is Selected
      Waiting for USB device...
      --- Insert cable and charger or press phone's power button! ---
      Connection opened successfully
      Waiting for communication response...
      BootRom : 1st boot ok
      ASIC ID: 000000010000022600000001020C192102044100
      CPU ID : RAP3Gv4 , Features : Dead-Test , USBRPL , FullUSB
      EM0 ID: 00001051
      EM1 ID: 00001060
      PUBLIC ID: 31B000131CF01049D47DC1C7F72A28D27A08BDCA
      ASIC MODE ID: 00
      ROOT KEY HASH: 7B045400E1752022F9EB80B0DEA9C65D
      ROM ID: 67E82268F29CEA60
      Use RAP3Gv40_2nd.fg , Rev : 3.0 Ver : 12.8.0
      Processing RAWLOADER...
      FLIC : 003000EC
      Req : XSR 1.6
      Use RAP3Gv40_XSR17_alg.fg , Rev : 3.0 Ver : 12.8.0
      Processing PASUBTOC ...
      Processing ALG ...
      Boot Done! 🙂
      TIME : Boot time : 00:00:02
      Reopening the connection...
      Waiting for response: 30
      ADL: Check mode
      ADL: Checking PA_Ver...

      Reading PASUBTOC certificate...
      Error, no PA_info found. Phone erased or HW error!

      ADL: Check done! 🙂
      ADL: Close_Session
      ADL: Reboot

      All done, Disconnecting

      Elapsed: 00:00:43
      Connect phone on selected interface...

      Read Uniq key data started...

      Dead Mode is Selected
      Waiting for USB device...
      --- Insert cable and charger or press phone's power button! ---
      Connection opened successfully
      Waiting for communication response...
      ASIC ID: 000000010000022600000001020C192102044100
      CPU ID : RAP3Gv4 , Features : Dead-Test , USBRPL , FullUSB
      PUBLIC ID: 31B000131CF01049D47DC1C7F72A28D27A08BDCA
      ROOT KEY HASH: 7B045400E1752022F9EB80B0DEA9C65D
      Fetching data, wait...

      Boot error #2, break 😞

      • Reinsert cable and battery, press powerOn button again

      • For X7, E7 - just waiting, near 1 minute

      • When BEST start Search Phone - Press PowerOn if needed

      שלמה ווייסש מנותק
      שלמה ווייסש מנותק
      שלמה ווייס
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #15

      @יודי תנסה לצרוב לפי המדריך שלי

      מוכר מצלמות קנון יד שנייה

      ephraum tzviE תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ephraum tzviE ephraum tzvi

        @יודי מוזר, אצלי זה בכלל לא היה דומה! אתה משתמש בבסט?

        י מנותק
        י מנותק
        יודי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #16

        @ephraum-tzvi
        ודאי

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • שלמה ווייסש שלמה ווייס

          @יודי תנסה לצרוב לפי המדריך שלי

          ephraum tzviE מנותק
          ephraum tzviE מנותק
          ephraum tzvi
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ephraum tzvi
          #17

          @שלמה-ווייס @יודי (https://mitmachim.top/post/249842)

          י תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ephraum tzviE ephraum tzvi

            @שלמה-ווייס @יודי (https://mitmachim.top/post/249842)

            י מנותק
            י מנותק
            יודי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #18

            @ephraum-tzvi
            60d7ae02-6b32-41a7-ae3e-aaf5a2201149-image.png

            ephraum tzviE תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • י יודי

              @ephraum-tzvi
              60d7ae02-6b32-41a7-ae3e-aaf5a2201149-image.png

              ephraum tzviE מנותק
              ephraum tzviE מנותק
              ephraum tzvi
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #19

              @יודי אני לא רואה שהווי של הdeadmoode מסומן.. זה היה כשצרבת עם פלאפון פועל? או אחרי שקראה השגיאה??

              י תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ephraum tzviE ephraum tzvi

                @יודי אני לא רואה שהווי של הdeadmoode מסומן.. זה היה כשצרבת עם פלאפון פועל? או אחרי שקראה השגיאה??

                י מנותק
                י מנותק
                יודי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #20

                @ephraum-tzvi
                זה היה מסומן אלא שאחרי הםעולה שלו הוי נמחק

                ephraum tzviE תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • י יודי

                  @ephraum-tzvi
                  זה היה מסומן אלא שאחרי הםעולה שלו הוי נמחק

                  ephraum tzviE מנותק
                  ephraum tzviE מנותק
                  ephraum tzvi
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי ephraum tzvi
                  #21

                  @יודי התוכנה זיהתה את המכשיר? כי אני לא רואה אתזה בפוסט (לא הצילום מסך)

                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ephraum tzviE ephraum tzvi

                    @יודי התוכנה זיהתה את המכשיר? כי אני לא רואה אתזה בפוסט (לא הצילום מסך)

                    י מנותק
                    י מנותק
                    יודי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #22

                    @ephraum-tzvi
                    כן
                    היה שלב שהיה למטה פס כחול 100 אחוז

                    ephraum tzviE 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • י יודי

                      @ephraum-tzvi
                      כן
                      היה שלב שהיה למטה פס כחול 100 אחוז

                      ephraum tzviE מנותק
                      ephraum tzviE מנותק
                      ephraum tzvi
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #23

                      @יודי אמר בבאג | סי 2 לא מתחיל לאחר החלפת גירסה:

                      היה שלב שהיה למטה פס כחול 100 אחוז

                      אה שחכתי שזה על מצב מת..

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • י יודי

                        @ephraum-tzvi
                        כן
                        היה שלב שהיה למטה פס כחול 100 אחוז

                        ephraum tzviE מנותק
                        ephraum tzviE מנותק
                        ephraum tzvi
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #24

                        @יודי ניסית את המדריך של @שלמה-ווייס ?

                        י תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ephraum tzviE ephraum tzvi

                          @יודי ניסית את המדריך של @שלמה-ווייס ?

                          י מנותק
                          י מנותק
                          יודי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #25

                          @ephraum-tzvi
                          לא .אני ינסה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1

                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                          הרשמה התחברות

                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • חוקי הפורום
                          • פופולרי
                          • לא נפתר
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • צור קשר