המסך של הפלאפון נדלק לשניה ונכבה, מה עושים?
-
לא מופיע במחשב זה?
-
שלח צילום מסך כשאתה פותח את הפלאפון דרך המחשב
-
השאלה אם ההגנה מופעלת
כי הוא אמר שאומרים לו שהוא ניסה להסיר אותה!!! -
דרך אגב אם ראית הודעה "ניסת למחוק את הסינון" אז אתה צריך לחכות 3 דקות כשהמכשיר נדלק מחדש, חיכת 3 דקות ואז ניסת להיכנס?
-
זה הפלאפון נכון? -
א"כ תנסה לפתוח אותו ואז שלח צילום מסך!!!
-
א"כ תנסה לפתוח אותו ואז שלח צילום מסך!!!
-
זה תמונות מוואטסאפ מה שחשוב לך?
-
הוא רוצה להוציא את התוכן ואז לאפס את המכשיר כי הבעיה זה עם תוכנת רימון אבל היא בהסרה כבר וא"כ נ"ל שזה לא יעזור שרימון יכבו את זה!!!
-
הוא רוצה להוציא את התוכן ואז לאפס את המכשיר כי הבעיה זה עם תוכנת רימון אבל היא בהסרה כבר וא"כ נ"ל שזה לא יעזור שרימון יכבו את זה!!!
-
@שלום-כהן אמר בהמסך של הפלאפון נדלק לשניה ונכבה, מה עושים?:
לא הבנתי מה הקשר הדיון פה על אחסון פנימי במכשיר?
פשוט תתקן את הבעיה של סינון והכל יעבוד.עד שזה יתחבר למחשב לקח הרבה זמן וגם הפלאפון כבר יותר משלוש שבועות בשקט ך שלא נרא שזה יעזור מה שאתה אומר, [אני ינסה אבל קודם נוציא את החומר
-
ככה חשבתי כי הוא אומר לך שזה מה שהופיע לו!!
-
@שלום-כהן אמר בהמסך של הפלאפון נדלק לשניה ונכבה, מה עושים?:
לא הבנתי מה הקשר הדיון פה על אחסון פנימי במכשיר?
פשוט תתקן את הבעיה של סינון והכל יעבוד.עד שזה יתחבר למחשב לקח הרבה זמן וגם הפלאפון כבר יותר משלוש שבועות בשקט ך שלא נרא שזה יעזור מה שאתה אומר, [אני ינסה אבל קודם נוציא את החומר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


