המסך של הפלאפון נדלק לשניה ונכבה, מה עושים?
-
תנסה לפתוח ע"י קלי ימני על התחל את מנהל ההתקנים וחפש את זה שם
-
תנסה
@ישראל-קרביצקי על המסך נעילה קופץ חלון איזה הגדרה לתת לחיבור [הטענה או העברת קבצים] אני לא מצליח לשנות הגדרה מכיון שתוך שניה המסך נכבה
-
בדקת את מנהל ההתקנים?
-
בדקת את מנהל ההתקנים?
@ישראל-קרביצקי לא הבנתי איך עושים את זה
-
קליק ימני על לחצן התחל במסך
ואח"כ נכנסים למנל ההתקנים שמופיע ברשימה שם שנפתחת ואז עוברים בין הקטגוריות ומחפשים את ההתקן שלך -
קליק ימני על לחצן התחל במסך
ואח"כ נכנסים למנל ההתקנים שמופיע ברשימה שם שנפתחת ואז עוברים בין הקטגוריות ומחפשים את ההתקן שלך@ישראל-קרביצקי פתאום המחשב כן קלט את הפלאפון
-
מעולה!!!
-
לא מופיע במחשב זה?
-
שלח צילום מסך כשאתה פותח את הפלאפון דרך המחשב
-
השאלה אם ההגנה מופעלת
כי הוא אמר שאומרים לו שהוא ניסה להסיר אותה!!! -
דרך אגב אם ראית הודעה "ניסת למחוק את הסינון" אז אתה צריך לחכות 3 דקות כשהמכשיר נדלק מחדש, חיכת 3 דקות ואז ניסת להיכנס?
-
זה הפלאפון נכון? -
א"כ תנסה לפתוח אותו ואז שלח צילום מסך!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

