דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. עזרה | עזרה בהרשמה לפורום הרוסי

עזרה | עזרה בהרשמה לפורום הרוסי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר עזרה הדדית - אנדרואיד
36 פוסטים 11 כותבים 1.4k צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י יושב בסתר

    @אבי_770 תודה רבה! אני רואה שאתה לא מחובר, אז אני יעשה את זה יותר מאוחר כשתהיה.

    א מנותק
    א מנותק
    אלף שין
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #6

    @יושב-בסתר
    תתקין ABBYY ותעשה צילו"מ ותתרגם ישר בגוגל.

    קל ופשוט.

    המחשב נועד לשרת את האדם ולא האדם את המחשב

    י mefateachM 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • א אלף שין

      @יושב-בסתר
      תתקין ABBYY ותעשה צילו"מ ותתרגם ישר בגוגל.

      קל ופשוט.

      י מנותק
      י מנותק
      יושב בסתר
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #7

      @אלף-שין אני באנדרואיד...

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • י יושב בסתר

        @אלף-שין אני באנדרואיד...

        א מנותק
        א מנותק
        אלף שין
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #8

        @יושב-בסתר
        אני לא עוסק במכשירים כאלה...

        המחשב נועד לשרת את האדם ולא האדם את המחשב

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א אלף שין

          @יושב-בסתר
          תתקין ABBYY ותעשה צילו"מ ותתרגם ישר בגוגל.

          קל ופשוט.

          mefateachM מחובר
          mefateachM מחובר
          mefateach
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #9

          @אלף-שין אמר בעזרה | עזרה בהרשמה לפורום הרוסי:

          @יושב-בסתר
          תתקין ABBYY ותעשה צילו"מ ותתרגם ישר בגוגל.

          קל ופשוט.

          כל מה שעשו את ה קאפצ' זה בשביל שבוטים לא יוכלו להתחבר... (לפי מה שאתה אומר הבוט גם יוכל להתחבר באותה דרך...)

          Life is learning

          מתכנת חובבמ צדיק תמיםצ 2 תגובות תגובה אחרונה
          1
          • mefateachM mefateach

            @אלף-שין אמר בעזרה | עזרה בהרשמה לפורום הרוסי:

            @יושב-בסתר
            תתקין ABBYY ותעשה צילו"מ ותתרגם ישר בגוגל.

            קל ופשוט.

            כל מה שעשו את ה קאפצ' זה בשביל שבוטים לא יוכלו להתחבר... (לפי מה שאתה אומר הבוט גם יוכל להתחבר באותה דרך...)

            מתכנת חובבמ מנותק
            מתכנת חובבמ מנותק
            מתכנת חובב
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #10

            @mefateach אמר בעזרה | עזרה בהרשמה לפורום הרוסי:

            (לפי מה שאתה אומר הבוט גם יוכל להתחבר באותה דרך...)

            אתה מכיר את ה API של ABBYY ?
            למה אתה חושב שהבוט ידע ?
            חוץ מזה שאחרי כמה נסיונות גם גוגל ידרוש קאפצ'ה

            צריך עזרה בשחזור מידע? ייעוץ? egozkokus1@gmail.com

            mefateachM תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • י יושב בסתר

              @אבי_770 תודה רבה! אני רואה שאתה לא מחובר, אז אני יעשה את זה יותר מאוחר כשתהיה.

              אבי_770א מנותק
              אבי_770א מנותק
              אבי_770
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #11

              @יושב-בסתר באיזה שעות אתה מחובר? אני יהיה זמין עד כ 12:00.

              YkingsmartY תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מתכנת חובבמ מתכנת חובב

                @mefateach אמר בעזרה | עזרה בהרשמה לפורום הרוסי:

                (לפי מה שאתה אומר הבוט גם יוכל להתחבר באותה דרך...)

                אתה מכיר את ה API של ABBYY ?
                למה אתה חושב שהבוט ידע ?
                חוץ מזה שאחרי כמה נסיונות גם גוגל ידרוש קאפצ'ה

                mefateachM מחובר
                mefateachM מחובר
                mefateach
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #12

                @מתכנת-חובב אמר בעזרה | עזרה בהרשמה לפורום הרוסי:

                אתה מכיר את ה API של ABBYY ?

                אם זה אפשרי גם גם בוט ידע לייצר את זה...

                @מתכנת-חובב אמר בעזרה | עזרה בהרשמה לפורום הרוסי:

                חוץ מזה שאחרי כמה נסיונות גם גוגל ידרוש קאפצ'ה

                א. לא יהיה כמה נסיונות...
                ב. מה הקשר שגוגל ידרוש קאפצ'?

                Life is learning

                מתכנת חובבמ א 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • mefateachM mefateach

                  @מתכנת-חובב אמר בעזרה | עזרה בהרשמה לפורום הרוסי:

                  אתה מכיר את ה API של ABBYY ?

                  אם זה אפשרי גם גם בוט ידע לייצר את זה...

                  @מתכנת-חובב אמר בעזרה | עזרה בהרשמה לפורום הרוסי:

                  חוץ מזה שאחרי כמה נסיונות גם גוגל ידרוש קאפצ'ה

                  א. לא יהיה כמה נסיונות...
                  ב. מה הקשר שגוגל ידרוש קאפצ'?

                  מתכנת חובבמ מנותק
                  מתכנת חובבמ מנותק
                  מתכנת חובב
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #13

                  @mefateach אמר בעזרה | עזרה בהרשמה לפורום הרוסי:

                  אם זה אפשרי גם גם בוט ידע לייצר את זה...

                  ומי אמר שזה לא אפשרי ? הרבה מהקאפצ'ות מחשבים יודעים לפתור היום

                  @mefateach אמר בעזרה | עזרה בהרשמה לפורום הרוסי:

                  א. לא יהיה כמה נסיונות...

                  כל העניין הוא בלפתוח הרבה חשבונות, אם זה חשבון אחד גם בן אדם יכול לפתוח אותו

                  @mefateach אמר בעזרה | עזרה בהרשמה לפורום הרוסי:

                  ב. מה הקשר שגוגל ידרוש קאפצ'

                  אם זה יהיה ממש הרבה, הוא ידרוש

                  צריך עזרה בשחזור מידע? ייעוץ? egozkokus1@gmail.com

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • אבי_770א אבי_770

                    @יושב-בסתר באיזה שעות אתה מחובר? אני יהיה זמין עד כ 12:00.

                    YkingsmartY מחובר
                    YkingsmartY מחובר
                    Ykingsmart
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי Ykingsmart
                    #14

                    @אבי_770 מממ עבר לו. מחר😊

                    לאינדקס האפליקציות והמדריכים שפירסמתי לחץ כאן
                    אפשר ליצור איתי קשר במייל
                    Ykingsmart1@gmail.com

                    אבי_770א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • YkingsmartY Ykingsmart

                      @אבי_770 מממ עבר לו. מחר😊

                      אבי_770א מנותק
                      אבי_770א מנותק
                      אבי_770
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אבי_770
                      #15

                      @Ykingsmart 😊, אבל אני עדיין פה... (בעצם, זה כבר נקרא יום חמישי...)

                      י 3 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • אבי_770א אבי_770

                        @Ykingsmart 😊, אבל אני עדיין פה... (בעצם, זה כבר נקרא יום חמישי...)

                        י מנותק
                        י מנותק
                        יושב בסתר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #16

                        @אבי_770 אני זמין בשעה הקרובה לפחות

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • אבי_770א אבי_770

                          @Ykingsmart 😊, אבל אני עדיין פה... (בעצם, זה כבר נקרא יום חמישי...)

                          י מנותק
                          י מנותק
                          יושב בסתר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #17

                          @אבי_770 אני רואה אתה מחובר. אפשר עכשיו?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • אבי_770א אבי_770

                            @Ykingsmart 😊, אבל אני עדיין פה... (בעצם, זה כבר נקרא יום חמישי...)

                            י מנותק
                            י מנותק
                            יושב בסתר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי יושב בסתר
                            #18

                            @אבי_770
                            Screenshot_20220526-111521.png

                            אבי_770א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • י יושב בסתר

                              @אבי_770
                              Screenshot_20220526-111521.png

                              אבי_770א מנותק
                              אבי_770א מנותק
                              אבי_770
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #19

                              @יושב-בסתר נראה לי עבר לתמונה התוקף ורק עכשיו ראיתי, תעלה את החדשה.

                              י תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אבי_770א אבי_770

                                @יושב-בסתר נראה לי עבר לתמונה התוקף ורק עכשיו ראיתי, תעלה את החדשה.

                                י מנותק
                                י מנותק
                                יושב בסתר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #20

                                @אבי_770 Screenshot_20220526-111737.png

                                אבי_770א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • י יושב בסתר

                                  @אבי_770 Screenshot_20220526-111737.png

                                  אבי_770א מנותק
                                  אבי_770א מנותק
                                  אבי_770
                                  מדריכים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #21

                                  @יושב-בסתר לא יודע, זה מסתבך לי.. קראתי רק 8000, תנסה, אם לא תביא תמונה אחרת. (אני גם לא הכי שולט ברוסית)

                                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • אבי_770א אבי_770

                                    @יושב-בסתר לא יודע, זה מסתבך לי.. קראתי רק 8000, תנסה, אם לא תביא תמונה אחרת. (אני גם לא הכי שולט ברוסית)

                                    י מנותק
                                    י מנותק
                                    יושב בסתר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #22

                                    @אבי_770 שגיאה. עכשיו?
                                    Screenshot_20220526-112158.png

                                    אבי_770א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • י יושב בסתר

                                      @אבי_770 שגיאה. עכשיו?
                                      Screenshot_20220526-112158.png

                                      אבי_770א מנותק
                                      אבי_770א מנותק
                                      אבי_770
                                      מדריכים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אבי_770
                                      #23

                                      @יושב-בסתר 1863 הם כותבים מידי לא ברור...
                                      עריכה: מקווה שעזרתי, אני הולך.

                                      י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • אבי_770א אבי_770

                                        @יושב-בסתר 1863 הם כותבים מידי לא ברור...
                                        עריכה: מקווה שעזרתי, אני הולך.

                                        י מנותק
                                        י מנותק
                                        יושב בסתר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #24

                                        @אבי_770 פג תוקף. לא נורא, מעריך את המאמץ, אני יעשה את זה אחרי זה כנראה איתך דרך מחשב יהיה יותר ברור.

                                        zalmensmokZ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • mefateachM mefateach

                                          @מתכנת-חובב אמר בעזרה | עזרה בהרשמה לפורום הרוסי:

                                          אתה מכיר את ה API של ABBYY ?

                                          אם זה אפשרי גם גם בוט ידע לייצר את זה...

                                          @מתכנת-חובב אמר בעזרה | עזרה בהרשמה לפורום הרוסי:

                                          חוץ מזה שאחרי כמה נסיונות גם גוגל ידרוש קאפצ'ה

                                          א. לא יהיה כמה נסיונות...
                                          ב. מה הקשר שגוגל ידרוש קאפצ'?

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          אלף שין
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אלף שין
                                          #25

                                          @mefateach אמר בעזרה | עזרה בהרשמה לפורום הרוסי:

                                          @מתכנת-חובב אמר בעזרה | עזרה בהרשמה לפורום הרוסי:

                                          אתה מכיר את ה API של ABBYY ?

                                          אם זה אפשרי גם גם בוט ידע לייצר את זה...

                                          יש עוד דרכים לעקוף את השיכבה הזאת ראה הדרכה בפורום מ @צדיק-תמים לגבי הזמנת כרטיסי נסיעה למירון...

                                          המחשב נועד לשרת את האדם ולא האדם את המחשב

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר