עזרה | עזרה בהרשמה לפורום הרוסי
-
@יושב-בסתר אשמח לעזור,. עלה את התמונה. אני יתרגם לך. (רק קח בחשבון ששנינו צריכים להיות מחוברים ככה שזה יקרה מהר, כי אחרת יעבור התוקף לתמונה.)
-
@יושב-בסתר
תתקין ABBYY ותעשה צילו"מ ותתרגם ישר בגוגל.קל ופשוט.
-
@יושב-בסתר
תתקין ABBYY ותעשה צילו"מ ותתרגם ישר בגוגל.קל ופשוט.
-
@יושב-בסתר
אני לא עוסק במכשירים כאלה... -
@יושב-בסתר
תתקין ABBYY ותעשה צילו"מ ותתרגם ישר בגוגל.קל ופשוט.
@אלף-שין אמר בעזרה | עזרה בהרשמה לפורום הרוסי:
@יושב-בסתר
תתקין ABBYY ותעשה צילו"מ ותתרגם ישר בגוגל.קל ופשוט.
כל מה שעשו את ה קאפצ' זה בשביל שבוטים לא יוכלו להתחבר... (לפי מה שאתה אומר הבוט גם יוכל להתחבר באותה דרך...)
-
@אלף-שין אמר בעזרה | עזרה בהרשמה לפורום הרוסי:
@יושב-בסתר
תתקין ABBYY ותעשה צילו"מ ותתרגם ישר בגוגל.קל ופשוט.
כל מה שעשו את ה קאפצ' זה בשביל שבוטים לא יוכלו להתחבר... (לפי מה שאתה אומר הבוט גם יוכל להתחבר באותה דרך...)
@mefateach אמר בעזרה | עזרה בהרשמה לפורום הרוסי:
(לפי מה שאתה אומר הבוט גם יוכל להתחבר באותה דרך...)
אתה מכיר את ה API של ABBYY ?
למה אתה חושב שהבוט ידע ?
חוץ מזה שאחרי כמה נסיונות גם גוגל ידרוש קאפצ'ה -
@mefateach אמר בעזרה | עזרה בהרשמה לפורום הרוסי:
(לפי מה שאתה אומר הבוט גם יוכל להתחבר באותה דרך...)
אתה מכיר את ה API של ABBYY ?
למה אתה חושב שהבוט ידע ?
חוץ מזה שאחרי כמה נסיונות גם גוגל ידרוש קאפצ'ה@מתכנת-חובב אמר בעזרה | עזרה בהרשמה לפורום הרוסי:
אתה מכיר את ה API של ABBYY ?
אם זה אפשרי גם גם בוט ידע לייצר את זה...
@מתכנת-חובב אמר בעזרה | עזרה בהרשמה לפורום הרוסי:
חוץ מזה שאחרי כמה נסיונות גם גוגל ידרוש קאפצ'ה
א. לא יהיה כמה נסיונות...
ב. מה הקשר שגוגל ידרוש קאפצ'? -
@מתכנת-חובב אמר בעזרה | עזרה בהרשמה לפורום הרוסי:
אתה מכיר את ה API של ABBYY ?
אם זה אפשרי גם גם בוט ידע לייצר את זה...
@מתכנת-חובב אמר בעזרה | עזרה בהרשמה לפורום הרוסי:
חוץ מזה שאחרי כמה נסיונות גם גוגל ידרוש קאפצ'ה
א. לא יהיה כמה נסיונות...
ב. מה הקשר שגוגל ידרוש קאפצ'?@mefateach אמר בעזרה | עזרה בהרשמה לפורום הרוסי:
אם זה אפשרי גם גם בוט ידע לייצר את זה...
ומי אמר שזה לא אפשרי ? הרבה מהקאפצ'ות מחשבים יודעים לפתור היום
@mefateach אמר בעזרה | עזרה בהרשמה לפורום הרוסי:
א. לא יהיה כמה נסיונות...
כל העניין הוא בלפתוח הרבה חשבונות, אם זה חשבון אחד גם בן אדם יכול לפתוח אותו
@mefateach אמר בעזרה | עזרה בהרשמה לפורום הרוסי:
ב. מה הקשר שגוגל ידרוש קאפצ'
אם זה יהיה ממש הרבה, הוא ידרוש
-
@יושב-בסתר באיזה שעות אתה מחובר? אני יהיה זמין עד כ 12:00.
-
@אבי_770 מממ עבר לו. מחר

-
@Ykingsmart
, אבל אני עדיין פה... (בעצם, זה כבר נקרא יום חמישי...) -
@Ykingsmart
, אבל אני עדיין פה... (בעצם, זה כבר נקרא יום חמישי...) -
@Ykingsmart
, אבל אני עדיין פה... (בעצם, זה כבר נקרא יום חמישי...) -
@יושב-בסתר נראה לי עבר לתמונה התוקף ורק עכשיו ראיתי, תעלה את החדשה.
-
@יושב-בסתר לא יודע, זה מסתבך לי.. קראתי רק 8000, תנסה, אם לא תביא תמונה אחרת. (אני גם לא הכי שולט ברוסית)
-
@יושב-בסתר 1863 הם כותבים מידי לא ברור...
עריכה: מקווה שעזרתי, אני הולך.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


