בקשה | מערכת הפעלה עם קיובס
-
רציתי לשאול אם שייך לעשות מערכת הפעלה עם קיוביס 12 מותקן כולל רישיון כבר. (יש לי בעיה שאני לא מצליח להתקין פרוץ , בעיה שכנראה קשורה בזה שהמחשב לא מחובר לאינטרנט)
אם כן אם מישהו יכול לעשות כזה.
בתודה מראש.נ.ב.[@KINGYOS ] הביא קיובס 12 כאן(https://mitmachim.top/user/kingyos)
-
רציתי לשאול אם שייך לעשות מערכת הפעלה עם קיוביס 12 מותקן כולל רישיון כבר. (יש לי בעיה שאני לא מצליח להתקין פרוץ , בעיה שכנראה קשורה בזה שהמחשב לא מחובר לאינטרנט)
אם כן אם מישהו יכול לעשות כזה.
בתודה מראש.נ.ב.[@KINGYOS ] הביא קיובס 12 כאן(https://mitmachim.top/user/kingyos)
-
רציתי לשאול אם שייך לעשות מערכת הפעלה עם קיוביס 12 מותקן כולל רישיון כבר. (יש לי בעיה שאני לא מצליח להתקין פרוץ , בעיה שכנראה קשורה בזה שהמחשב לא מחובר לאינטרנט)
אם כן אם מישהו יכול לעשות כזה.
בתודה מראש.נ.ב.[@KINGYOS ] הביא קיובס 12 כאן(https://mitmachim.top/user/kingyos)
-
וואלה. אין עליך @kingyos גם אני בדיוק חשבתי על אותו רעיון.
אולי תעשה סקר.
אגב זה יפתור את הבעיה שלי.
תודה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות