בקשת מידע | שיואמי qs1+
-
@יצחק-קוזניץ סתכל בפרופיל שלי הפוסט הראשון
@Ykingsmart אמר בבקשת מידע | שיואמי qs1+:
@יצחק-קוזניץ סתכל בפרופיל שלי הפוסט הראשון
לא הבנתי דיברת ע"ז
וא"כ מה אני יראה שם -
@Ykingsmart אמר בבקשת מידע | שיואמי qs1+:
@יצחק-קוזניץ סתכל בפרופיל שלי הפוסט הראשון
לא הבנתי דיברת ע"ז
וא"כ מה אני יראה שם@יצחק-קוזניץ אמר בבקשת מידע | שיואמי qs1+:
@Ykingsmart אמר בבקשת מידע | שיואמי qs1+:
@יצחק-קוזניץ סתכל בפרופיל שלי הפוסט הראשון
לא הבנתי דיברת ע"ז
וא"כ מה אני יראה שםתתקין דרך זה סייר חיצוני.
מנסיון זה עובד
-
@יצחק-קוזניץ אמר בבקשת מידע | שיואמי qs1+:
@Ykingsmart אמר בבקשת מידע | שיואמי qs1+:
@יצחק-קוזניץ סתכל בפרופיל שלי הפוסט הראשון
לא הבנתי דיברת ע"ז
וא"כ מה אני יראה שםתתקין דרך זה סייר חיצוני.
מנסיון זה עובד
@Ykingsmart
הצלחתי לחבר למחשב באמצעות דרייבר רק אין לי את הדרייבר הנכון לשאוב חומר יש למישהו להביא לי -
@יצחק-קוזניץ מהי הידיעה שלך?
@ITAMAR25 מהי הידיעה שלך?
(מאיפה אתם שואבים את הידיעות שלכם?)@THMHE אמר בבקשת מידע | שיואמי qs1+:
@יצחק-קוזניץ מהי הידיעה שלך?
@ITAMAR25 מהי הידיעה שלך?
(מאיפה אתם שואבים את הידיעות שלכם?)הצלחתי לחבר למחשב באמצעות דרייבר רק אין לי את הדרייבר הנכון לשאוב חומר יש למישהו להביא לי
-
@THMHE אמר בבקשת מידע | שיואמי qs1+:
@יצחק-קוזניץ מהי הידיעה שלך?
@ITAMAR25 מהי הידיעה שלך?
(מאיפה אתם שואבים את הידיעות שלכם?)הצלחתי לחבר למחשב באמצעות דרייבר רק אין לי את הדרייבר הנכון לשאוב חומר יש למישהו להביא לי
@יצחק-קוזניץ מה הכוונה לשאוב חומר? תתקין סייר קבצים.
-
@יצחק-קוזניץ מה הכוונה לשאוב חומר? תתקין סייר קבצים.
@THMHE
איך אני מתקין -
@THMHE
איך אני מתקין@יצחק-קוזניץ יש לך את המדריך של ykingsmary?
-
@יצחק-קוזניץ יש לך את המדריך של ykingsmary?
@THMHE
לא -
@THMHE
לא -
@יצחק-קוזניץ אז תסתכל כאן
@THMHE
אני מצליח לקרוא את המכשיר רק בתוכנה הזו
דרייבר לשיואמי.rar -
@THMHE
אני מצליח לקרוא את המכשיר רק בתוכנה הזו
דרייבר לשיואמי.rar@יצחק-קוזניץ לא מכיר..
-
@יצחק-קוזניץ לא מכיר..
@THMHE
יש לך דרייבר תקין -
@THMHE
יש לך דרייבר תקין@יצחק-קוזניץ לא, אולי ל @Ykingsmart יהיה
-
@יצחק-קוזניץ לא, אולי ל @Ykingsmart יהיה
@THMHE @יצחק-קוזניץ אין צורך בשום דרייבר.
דרייברים מותקנים אוטומטי בהתקנת התוכנה, שים קובץ של סייר קבצים בתיקיה שנוצרה בשולחן העבודה, ותלחץ על הפקודה שמתקינה. -
@THMHE @יצחק-קוזניץ אין צורך בשום דרייבר.
דרייברים מותקנים אוטומטי בהתקנת התוכנה, שים קובץ של סייר קבצים בתיקיה שנוצרה בשולחן העבודה, ותלחץ על הפקודה שמתקינה.@Ykingsmart אם זה נכון אז הכשר של השיאומי של הימלטון הוא פשוט בדיחה....
-
@Ykingsmart אם זה נכון אז הכשר של השיאומי של הימלטון הוא פשוט בדיחה....
-
@THMHE @יצחק-קוזניץ אין צורך בשום דרייבר.
דרייברים מותקנים אוטומטי בהתקנת התוכנה, שים קובץ של סייר קבצים בתיקיה שנוצרה בשולחן העבודה, ותלחץ על הפקודה שמתקינה.@Ykingsmart אמר בבקשת מידע | שיואמי qs1+:
@THMHE @יצחק-קוזניץ אין צורך בשום דרייבר.
דרייברים מותקנים אוטומטי בהתקנת התוכנה, שים קובץ של סייר קבצים בתיקיה שנוצרה בשולחן העבודה, ותלחץ על הפקודה שמתקינה.לא הבנתי איך אני מכניס סייר קבצים לאן???
-
@Ykingsmart אמר בבקשת מידע | שיואמי qs1+:
@THMHE @יצחק-קוזניץ אין צורך בשום דרייבר.
דרייברים מותקנים אוטומטי בהתקנת התוכנה, שים קובץ של סייר קבצים בתיקיה שנוצרה בשולחן העבודה, ותלחץ על הפקודה שמתקינה.לא הבנתי איך אני מכניס סייר קבצים לאן???
@יצחק-קוזניץ בתוכנה יש חלון שנפתח, אליו גוררים קובץ apk של סייר קבצים, ולוחצים על הפקודה שמתקינה (instal משהו) (לפי מה שהבנתי)
-
@יצחק-קוזניץ בתוכנה יש חלון שנפתח, אליו גוררים קובץ apk של סייר קבצים, ולוחצים על הפקודה שמתקינה (instal משהו) (לפי מה שהבנתי)
@THMHE
איזה תוכנה ואיזה קובץ להכניס ? -
@THMHE
איזה תוכנה ואיזה קובץ להכניס ?@יצחק-קוזניץ בתוכנה שהביא לך @Ykingsmart , קובץ של סייר קבצים.apk תומך לשיואמי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות