בקשת מידע | שיואמי qs1+
-
@THMHE אמר בבקשת מידע | שיואמי qs1+:
@ITAMAR25 אתה מדבר מידיעה? אם כן @יצחק-קוזניץ אני מרים ידיים.
אני מדבר מידיעה שיש אפשרות
-
@יצחק-קוזניץ מהי הידיעה שלך?
@ITAMAR25 מהי הידיעה שלך?
(מאיפה אתם שואבים את הידיעות שלכם?)@THMHE
דבר ראשון יש מעבדה שמסכימה לעשות רק בתשלום...
דבר שני מסתובבת בעולם הידיעה ע"ז כך קיבלתי מחברים
(העניין הוא שאני עדיין לא התייאשתי...) -
@THMHE
דבר ראשון יש מעבדה שמסכימה לעשות רק בתשלום...
דבר שני מסתובבת בעולם הידיעה ע"ז כך קיבלתי מחברים
(העניין הוא שאני עדיין לא התייאשתי...)@יצחק-קוזניץ
האמת היא שאני לא הצלחתי לפתוח את הדרייבר הוא התקין וזהו לא נפתח כלום -
שלום וברכה.
יש לי מכשיר שיואמי המילטון (הישן)
ויש לי בתוך המכשיר מלא קבצים שאני רוצה להוציא
ניסיתי במצב מפתחים לעשות ניקוי באגים ל USB
ועדיין המכשיר לא מתחבר למחשב
יש למישהו ידע איך עושים במכשיר המילטון שיתחבר למחשב ???@יצחק-קוזניץ תעשה עם הכלי שהעליתי.
-
@יוסי461 אמר בבקשת מידע | שיואמי qs1+:
אם הוא כשר איזה קבצים יכולים להיות עליו. חוץ מהקלטות שאפשר להעביר לכרטיס?
א"א להעביר לכרטיס אפ' להקליט על כרטיס ודו"ק
-
@יצחק-קוזניץ תעשה עם הכלי שהעליתי.
-
@יצחק-קוזניץ סתכל בפרופיל שלי הפוסט הראשון
-
@יצחק-קוזניץ סתכל בפרופיל שלי הפוסט הראשון
@Ykingsmart אמר בבקשת מידע | שיואמי qs1+:
@יצחק-קוזניץ סתכל בפרופיל שלי הפוסט הראשון
לא הבנתי דיברת ע"ז
וא"כ מה אני יראה שם -
@Ykingsmart אמר בבקשת מידע | שיואמי qs1+:
@יצחק-קוזניץ סתכל בפרופיל שלי הפוסט הראשון
לא הבנתי דיברת ע"ז
וא"כ מה אני יראה שם@יצחק-קוזניץ אמר בבקשת מידע | שיואמי qs1+:
@Ykingsmart אמר בבקשת מידע | שיואמי qs1+:
@יצחק-קוזניץ סתכל בפרופיל שלי הפוסט הראשון
לא הבנתי דיברת ע"ז
וא"כ מה אני יראה שםתתקין דרך זה סייר חיצוני.
מנסיון זה עובד
-
@יצחק-קוזניץ אמר בבקשת מידע | שיואמי qs1+:
@Ykingsmart אמר בבקשת מידע | שיואמי qs1+:
@יצחק-קוזניץ סתכל בפרופיל שלי הפוסט הראשון
לא הבנתי דיברת ע"ז
וא"כ מה אני יראה שםתתקין דרך זה סייר חיצוני.
מנסיון זה עובד
@Ykingsmart
הצלחתי לחבר למחשב באמצעות דרייבר רק אין לי את הדרייבר הנכון לשאוב חומר יש למישהו להביא לי -
@יצחק-קוזניץ מהי הידיעה שלך?
@ITAMAR25 מהי הידיעה שלך?
(מאיפה אתם שואבים את הידיעות שלכם?)@THMHE אמר בבקשת מידע | שיואמי qs1+:
@יצחק-קוזניץ מהי הידיעה שלך?
@ITAMAR25 מהי הידיעה שלך?
(מאיפה אתם שואבים את הידיעות שלכם?)הצלחתי לחבר למחשב באמצעות דרייבר רק אין לי את הדרייבר הנכון לשאוב חומר יש למישהו להביא לי
-
@THMHE אמר בבקשת מידע | שיואמי qs1+:
@יצחק-קוזניץ מהי הידיעה שלך?
@ITAMAR25 מהי הידיעה שלך?
(מאיפה אתם שואבים את הידיעות שלכם?)הצלחתי לחבר למחשב באמצעות דרייבר רק אין לי את הדרייבר הנכון לשאוב חומר יש למישהו להביא לי
@יצחק-קוזניץ מה הכוונה לשאוב חומר? תתקין סייר קבצים.
-
@יצחק-קוזניץ מה הכוונה לשאוב חומר? תתקין סייר קבצים.
@THMHE
איך אני מתקין -
@THMHE
איך אני מתקין@יצחק-קוזניץ יש לך את המדריך של ykingsmary?
-
@יצחק-קוזניץ יש לך את המדריך של ykingsmary?
@THMHE
לא -
@THMHE
לא -
@יצחק-קוזניץ אז תסתכל כאן
@THMHE
אני מצליח לקרוא את המכשיר רק בתוכנה הזו
דרייבר לשיואמי.rar -
@THMHE
אני מצליח לקרוא את המכשיר רק בתוכנה הזו
דרייבר לשיואמי.rar@יצחק-קוזניץ לא מכיר..
-
@יצחק-קוזניץ לא מכיר..
@THMHE
יש לך דרייבר תקין
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות