משהוא יודע איך מחליפים
-
יש לי קבצים ואני רוצה שהסיומת שלהם היה .JPEG
בתןך המחשב יש תקייה פנימים של ווינדוס שיש בה רקעים שיש אום בתחילת הכניסה למערכת
אתה מכיר אתזה אז אותם אני רוצה להוף לתמונה בשביל שאני יכול להשתמש בזה -
יש לי קבצים ואני רוצה שהסיומת שלהם היה .JPEG
בתןך המחשב יש תקייה פנימים של ווינדוס שיש בה רקעים שיש אום בתחילת הכניסה למערכת
אתה מכיר אתזה אז אותם אני רוצה להוף לתמונה בשביל שאני יכול להשתמש בזה@e1988
מיקום תיקיית רקע שולחן העבודהC:\Windows\Webתמונות שנוספו ע"י המשתמש:
C:\Users\<שם המשתמש>\AppData\Local\Packages\Microsoft.Windows.Photos_8wekyb3d8bbwe\LocalState\PhotosAppBackgroundמיקום רקע מסך הנעילה:
C:\Windows\Webתמונות שנוספו ע"י המשתמש:
C:\Users\<שם המשתמש>\AppData\Local\Packages\Microsoft.Windows.Photos_8wekyb3d8bbwe\LocalState\PhotosAppLockscreen -
@e1988
איזה סיומת יש להם???@אהרן-שובקס עד כמה שידוע לי זה צריך להיות בסיומת רגילה.
-
יש לי קבצים ואני רוצה שהסיומת שלהם היה .JPEG
בתןך המחשב יש תקייה פנימים של ווינדוס שיש בה רקעים שיש אום בתחילת הכניסה למערכת
אתה מכיר אתזה אז אותם אני רוצה להוף לתמונה בשביל שאני יכול להשתמש בזה -
@e1988 ובנוגע לשינוי שם לקבצים מרובים עיין כאן https://mitmachim.top/topic/2669/שינוי-שם/3?_=1585510755574
וכאן
https://tchumim.com/topic/6342/שינוי-שם-של-קבצים-מרובים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

