דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. עזרה הדדית אפליקציות
  5. בקשה | אנימציית "מאושר" של ועדת התקשורת

בקשה | אנימציית "מאושר" של ועדת התקשורת

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית אפליקציות
27 פוסטים 8 כותבים 1.1k צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • es0583292679E es0583292679

    למי יש?

    מ מנותק
    מ מנותק
    מויטיו
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2

    @es0583292679 לאיזה מכשיר?

    THMHET תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מ מויטיו

      @es0583292679 לאיזה מכשיר?

      THMHET מנותק
      THMHET מנותק
      THMHE
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #3

      @מויטיו מה זה משנה לאיזה מכשיר? הוא מבקש קובץ גיף

      I love to learn Tora
      I'm learning also English

      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • THMHET THMHE

        @מויטיו מה זה משנה לאיזה מכשיר? הוא מבקש קובץ גיף

        מ מנותק
        מ מנותק
        מויטיו
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מויטיו
        #4

        @THMHE img0[1].gif%(?)[?]

        es0583292679E תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • מ מויטיו

          @THMHE img0[1].gif%(?)[?]

          es0583292679E מנותק
          es0583292679E מנותק
          es0583292679
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #5

          @מויטיו
          תודה רבה רבה ל @מויטיו .
          מישהו יכול להסביר בקצרה איך להכניס את זה לאנדרואיד עם רוט?
          כמדומני זה אמור להכנס לסיסטם>מדיה, זה מה שראיתי איפושהו.
          אבל אני מוצא כזה מקום.
          מישהו יכול לפרט יותר ולהסביר?
          המכשיר הוא שיאומי, יש כמה סוגים, או Qin S1, או החצי-חצי, אולי עוד דגמים.
          מי שיודע שיכתוב.
          ייש"כ!

          לקבוצה הכי מעניינת >> https://did.li/in1Nf

          THMHET mefateachM 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • es0583292679E es0583292679

            @מויטיו
            תודה רבה רבה ל @מויטיו .
            מישהו יכול להסביר בקצרה איך להכניס את זה לאנדרואיד עם רוט?
            כמדומני זה אמור להכנס לסיסטם>מדיה, זה מה שראיתי איפושהו.
            אבל אני מוצא כזה מקום.
            מישהו יכול לפרט יותר ולהסביר?
            המכשיר הוא שיאומי, יש כמה סוגים, או Qin S1, או החצי-חצי, אולי עוד דגמים.
            מי שיודע שיכתוב.
            ייש"כ!

            THMHET מנותק
            THMHET מנותק
            THMHE
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #6

            @es0583292679 אתה מתכוון שבהדלקה או בכיבוי יראו את זה? ותפרט לאיזה מכשיר אתה מעוניין.

            I love to learn Tora
            I'm learning also English

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • es0583292679E es0583292679

              @מויטיו
              תודה רבה רבה ל @מויטיו .
              מישהו יכול להסביר בקצרה איך להכניס את זה לאנדרואיד עם רוט?
              כמדומני זה אמור להכנס לסיסטם>מדיה, זה מה שראיתי איפושהו.
              אבל אני מוצא כזה מקום.
              מישהו יכול לפרט יותר ולהסביר?
              המכשיר הוא שיאומי, יש כמה סוגים, או Qin S1, או החצי-חצי, אולי עוד דגמים.
              מי שיודע שיכתוב.
              ייש"כ!

              mefateachM מנותק
              mefateachM מנותק
              mefateach
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #7

              @es0583292679 צריך להמיר את האינמציה לתמונות וליצור bootanimation זה לא כל-כך פשוט

              Life is learning

              es0583292679E תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • mefateachM mefateach

                @es0583292679 צריך להמיר את האינמציה לתמונות וליצור bootanimation זה לא כל-כך פשוט

                es0583292679E מנותק
                es0583292679E מנותק
                es0583292679
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #8

                @mefateach
                מומר.
                נו ועכשיו מה לעשות?

                @THMHE אמר בבקשה | אנימציית "מאושר" של ועדת התקשורת:

                ותפרט לאיזה מכשיר אתה מעוניין.

                כרגע למקשים הישן.
                נודע לעוד דגמים כמ"ש:

                @es0583292679 אמר בבקשה | אנימציית "מאושר" של ועדת התקשורת:

                יש כמה סוגים, או Qin S1, או החצי-חצי, אולי עוד דגמים.

                לקבוצה הכי מעניינת >> https://did.li/in1Nf

                mefateachM תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • es0583292679E מנותק
                  es0583292679E מנותק
                  es0583292679
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי es0583292679
                  #9

                  אלו כל התיקיות שקיימות במכשיר הלז - מה שנגלה לפנינו.601da689-6d5b-4157-9372-9d4f043599f7-image.png

                  @mefateach אמר בבקשה | אנימציית "מאושר" של ועדת התקשורת:

                  זה לא כל-כך פשוט

                  🤔🤨👨‍💻👁‍🗨

                  לקבוצה הכי מעניינת >> https://did.li/in1Nf

                  THMHET תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • es0583292679E es0583292679

                    אלו כל התיקיות שקיימות במכשיר הלז - מה שנגלה לפנינו.601da689-6d5b-4157-9372-9d4f043599f7-image.png

                    @mefateach אמר בבקשה | אנימציית "מאושר" של ועדת התקשורת:

                    זה לא כל-כך פשוט

                    🤔🤨👨‍💻👁‍🗨

                    THMHET מנותק
                    THMHET מנותק
                    THMHE
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #10

                    @es0583292679 אמר בבקשה | אנימציית "מאושר" של ועדת התקשורת:

                    אלו כל התיקיות שקיימות במכשיר הלז - מה שנגלה לפנינו.601da689-6d5b-4157-9372-9d4f043599f7-image.png

                    אלו מסייר קבצים?

                    I love to learn Tora
                    I'm learning also English

                    es0583292679E תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • THMHET THMHE

                      @es0583292679 אמר בבקשה | אנימציית "מאושר" של ועדת התקשורת:

                      אלו כל התיקיות שקיימות במכשיר הלז - מה שנגלה לפנינו.601da689-6d5b-4157-9372-9d4f043599f7-image.png

                      אלו מסייר קבצים?

                      es0583292679E מנותק
                      es0583292679E מנותק
                      es0583292679
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #11

                      @THMHE
                      מחיבור למחשב.
                      באנדרואיד זה גם כן כך - עם תצוגת פריטים מוסתרים.

                      לקבוצה הכי מעניינת >> https://did.li/in1Nf

                      mefateachM תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • es0583292679E es0583292679

                        @THMHE
                        מחיבור למחשב.
                        באנדרואיד זה גם כן כך - עם תצוגת פריטים מוסתרים.

                        mefateachM מנותק
                        mefateachM מנותק
                        mefateach
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי mefateach
                        #12

                        @es0583292679 אמר בבקשה | אנימציית "מאושר" של ועדת התקשורת:

                        @THMHE
                        מחיבור למחשב.
                        באנדרואיד זה גם כן כך - עם תצוגת פריטים מוסתרים.

                        זה לא עובד ככה, אתה צריך רוט וסייר רוט.

                        Life is learning

                        es0583292679E תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • mefateachM mefateach

                          @es0583292679 אמר בבקשה | אנימציית "מאושר" של ועדת התקשורת:

                          @THMHE
                          מחיבור למחשב.
                          באנדרואיד זה גם כן כך - עם תצוגת פריטים מוסתרים.

                          זה לא עובד ככה, אתה צריך רוט וסייר רוט.

                          es0583292679E מנותק
                          es0583292679E מנותק
                          es0583292679
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #13

                          @mefateach
                          יש לי רוט.
                          ומה זה סייר רוט?

                          לקבוצה הכי מעניינת >> https://did.li/in1Nf

                          mefateachM תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • es0583292679E es0583292679

                            @mefateach
                            יש לי רוט.
                            ומה זה סייר רוט?

                            mefateachM מנותק
                            mefateachM מנותק
                            mefateach
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #14

                            @es0583292679 אמר בבקשה | אנימציית "מאושר" של ועדת התקשורת:

                            @mefateach
                            יש לי רוט.
                            ומה זה סייר רוט?

                            @es0583292679 אמר בבקשה | אנימציית "מאושר" של ועדת התקשורת:

                            @mefateach
                            יש לי רוט.
                            ומה זה סייר רוט?

                            סייר לקבצי מערכת (תגגל בפורום)

                            Life is learning

                            es0583292679E תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • mefateachM mefateach

                              @es0583292679 אמר בבקשה | אנימציית "מאושר" של ועדת התקשורת:

                              @mefateach
                              יש לי רוט.
                              ומה זה סייר רוט?

                              @es0583292679 אמר בבקשה | אנימציית "מאושר" של ועדת התקשורת:

                              @mefateach
                              יש לי רוט.
                              ומה זה סייר רוט?

                              סייר לקבצי מערכת (תגגל בפורום)

                              es0583292679E מנותק
                              es0583292679E מנותק
                              es0583292679
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #15

                              @mefateach
                              לי יש רוט מהודר וסייר קבצים מהודר.
                              מה הקשר בין סייר לרוט שאתה אומר 'סייר רוט'??

                              לקבוצה הכי מעניינת >> https://did.li/in1Nf

                              קינג קומפיוטרק mefateachM THMHET 3 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • es0583292679E es0583292679

                                @mefateach
                                לי יש רוט מהודר וסייר קבצים מהודר.
                                מה הקשר בין סייר לרוט שאתה אומר 'סייר רוט'??

                                קינג קומפיוטרק מנותק
                                קינג קומפיוטרק מנותק
                                קינג קומפיוטר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #16

                                @es0583292679 יש סייר קבצים מהודר עם רוט ויש סייר מהודר ללא רוט 😉
                                סייר ללא רוט לא יכול להיכנס לקבצי מערכת גם כשלמכשיר יש רוט

                                es0583292679E תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • es0583292679E es0583292679

                                  @mefateach
                                  לי יש רוט מהודר וסייר קבצים מהודר.
                                  מה הקשר בין סייר לרוט שאתה אומר 'סייר רוט'??

                                  mefateachM מנותק
                                  mefateachM מנותק
                                  mefateach
                                  מדריכים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #17

                                  @es0583292679 אמר בבקשה | אנימציית "מאושר" של ועדת התקשורת:

                                  מהודר

                                  ???

                                  Life is learning

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • קינג קומפיוטרק קינג קומפיוטר

                                    @es0583292679 יש סייר קבצים מהודר עם רוט ויש סייר מהודר ללא רוט 😉
                                    סייר ללא רוט לא יכול להיכנס לקבצי מערכת גם כשלמכשיר יש רוט

                                    es0583292679E מנותק
                                    es0583292679E מנותק
                                    es0583292679
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #18

                                    @קינג-קומפיוטר
                                    ואפילו במחשב?
                                    ואולי תעלה לי קישור?
                                    תודה רבה רבה!

                                    לקבוצה הכי מעניינת >> https://did.li/in1Nf

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • es0583292679E es0583292679

                                      @mefateach
                                      מומר.
                                      נו ועכשיו מה לעשות?

                                      @THMHE אמר בבקשה | אנימציית "מאושר" של ועדת התקשורת:

                                      ותפרט לאיזה מכשיר אתה מעוניין.

                                      כרגע למקשים הישן.
                                      נודע לעוד דגמים כמ"ש:

                                      @es0583292679 אמר בבקשה | אנימציית "מאושר" של ועדת התקשורת:

                                      יש כמה סוגים, או Qin S1, או החצי-חצי, אולי עוד דגמים.

                                      mefateachM מנותק
                                      mefateachM מנותק
                                      mefateach
                                      מדריכים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #19

                                      @es0583292679 אמר בבקשה | אנימציית "מאושר" של ועדת התקשורת:

                                      מומר

                                      תוכל לעלות?

                                      Life is learning

                                      es0583292679E תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • mefateachM mefateach

                                        @es0583292679 אמר בבקשה | אנימציית "מאושר" של ועדת התקשורת:

                                        מומר

                                        תוכל לעלות?

                                        es0583292679E מנותק
                                        es0583292679E מנותק
                                        es0583292679
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #20

                                        @mefateach
                                        הנה, משהו שמצאתי במקום אחר: bootanimation.zip

                                        לקבוצה הכי מעניינת >> https://did.li/in1Nf

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • es0583292679E es0583292679

                                          @mefateach
                                          לי יש רוט מהודר וסייר קבצים מהודר.
                                          מה הקשר בין סייר לרוט שאתה אומר 'סייר רוט'??

                                          THMHET מנותק
                                          THMHET מנותק
                                          THMHE
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #21

                                          @es0583292679 אמר בבקשה | אנימציית "מאושר" של ועדת התקשורת:

                                          @mefateach
                                          לי יש רוט מהודר וסייר קבצים מהודר.
                                          מה הקשר בין סייר לרוט שאתה אומר 'סייר רוט'??

                                          בסייר רוט אפשר להכנס לקבצי המערכת, משא"כ בסייר רגיל.

                                          I love to learn Tora
                                          I'm learning also English

                                          es0583292679E תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר