דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. עזרה הדדית אפליקציות
  5. בקשה | אנימציית "מאושר" של ועדת התקשורת

בקשה | אנימציית "מאושר" של ועדת התקשורת

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית אפליקציות
27 פוסטים 8 כותבים 1.1k צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • es0583292679E מנותק
    es0583292679E מנותק
    es0583292679
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    למי יש?

    לקבוצה הכי מעניינת >> https://did.li/in1Nf

    מ איש אמתא 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • es0583292679E es0583292679

      למי יש?

      מ מנותק
      מ מנותק
      מויטיו
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @es0583292679 לאיזה מכשיר?

      THMHET תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מ מויטיו

        @es0583292679 לאיזה מכשיר?

        THMHET מנותק
        THMHET מנותק
        THMHE
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @מויטיו מה זה משנה לאיזה מכשיר? הוא מבקש קובץ גיף

        I love to learn Tora
        I'm learning also English

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • THMHET THMHE

          @מויטיו מה זה משנה לאיזה מכשיר? הוא מבקש קובץ גיף

          מ מנותק
          מ מנותק
          מויטיו
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מויטיו
          #4

          @THMHE img0[1].gif%(?)[?]

          es0583292679E תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • מ מויטיו

            @THMHE img0[1].gif%(?)[?]

            es0583292679E מנותק
            es0583292679E מנותק
            es0583292679
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @מויטיו
            תודה רבה רבה ל @מויטיו .
            מישהו יכול להסביר בקצרה איך להכניס את זה לאנדרואיד עם רוט?
            כמדומני זה אמור להכנס לסיסטם>מדיה, זה מה שראיתי איפושהו.
            אבל אני מוצא כזה מקום.
            מישהו יכול לפרט יותר ולהסביר?
            המכשיר הוא שיאומי, יש כמה סוגים, או Qin S1, או החצי-חצי, אולי עוד דגמים.
            מי שיודע שיכתוב.
            ייש"כ!

            לקבוצה הכי מעניינת >> https://did.li/in1Nf

            THMHET mefateachM 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • es0583292679E es0583292679

              @מויטיו
              תודה רבה רבה ל @מויטיו .
              מישהו יכול להסביר בקצרה איך להכניס את זה לאנדרואיד עם רוט?
              כמדומני זה אמור להכנס לסיסטם>מדיה, זה מה שראיתי איפושהו.
              אבל אני מוצא כזה מקום.
              מישהו יכול לפרט יותר ולהסביר?
              המכשיר הוא שיאומי, יש כמה סוגים, או Qin S1, או החצי-חצי, אולי עוד דגמים.
              מי שיודע שיכתוב.
              ייש"כ!

              THMHET מנותק
              THMHET מנותק
              THMHE
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @es0583292679 אתה מתכוון שבהדלקה או בכיבוי יראו את זה? ותפרט לאיזה מכשיר אתה מעוניין.

              I love to learn Tora
              I'm learning also English

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • es0583292679E es0583292679

                @מויטיו
                תודה רבה רבה ל @מויטיו .
                מישהו יכול להסביר בקצרה איך להכניס את זה לאנדרואיד עם רוט?
                כמדומני זה אמור להכנס לסיסטם>מדיה, זה מה שראיתי איפושהו.
                אבל אני מוצא כזה מקום.
                מישהו יכול לפרט יותר ולהסביר?
                המכשיר הוא שיאומי, יש כמה סוגים, או Qin S1, או החצי-חצי, אולי עוד דגמים.
                מי שיודע שיכתוב.
                ייש"כ!

                mefateachM מנותק
                mefateachM מנותק
                mefateach
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @es0583292679 צריך להמיר את האינמציה לתמונות וליצור bootanimation זה לא כל-כך פשוט

                Life is learning

                es0583292679E תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • mefateachM mefateach

                  @es0583292679 צריך להמיר את האינמציה לתמונות וליצור bootanimation זה לא כל-כך פשוט

                  es0583292679E מנותק
                  es0583292679E מנותק
                  es0583292679
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @mefateach
                  מומר.
                  נו ועכשיו מה לעשות?

                  @THMHE אמר בבקשה | אנימציית "מאושר" של ועדת התקשורת:

                  ותפרט לאיזה מכשיר אתה מעוניין.

                  כרגע למקשים הישן.
                  נודע לעוד דגמים כמ"ש:

                  @es0583292679 אמר בבקשה | אנימציית "מאושר" של ועדת התקשורת:

                  יש כמה סוגים, או Qin S1, או החצי-חצי, אולי עוד דגמים.

                  לקבוצה הכי מעניינת >> https://did.li/in1Nf

                  mefateachM תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • es0583292679E מנותק
                    es0583292679E מנותק
                    es0583292679
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי es0583292679
                    #9

                    אלו כל התיקיות שקיימות במכשיר הלז - מה שנגלה לפנינו.601da689-6d5b-4157-9372-9d4f043599f7-image.png

                    @mefateach אמר בבקשה | אנימציית "מאושר" של ועדת התקשורת:

                    זה לא כל-כך פשוט

                    🤔🤨👨‍💻👁‍🗨

                    לקבוצה הכי מעניינת >> https://did.li/in1Nf

                    THMHET תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • es0583292679E es0583292679

                      אלו כל התיקיות שקיימות במכשיר הלז - מה שנגלה לפנינו.601da689-6d5b-4157-9372-9d4f043599f7-image.png

                      @mefateach אמר בבקשה | אנימציית "מאושר" של ועדת התקשורת:

                      זה לא כל-כך פשוט

                      🤔🤨👨‍💻👁‍🗨

                      THMHET מנותק
                      THMHET מנותק
                      THMHE
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @es0583292679 אמר בבקשה | אנימציית "מאושר" של ועדת התקשורת:

                      אלו כל התיקיות שקיימות במכשיר הלז - מה שנגלה לפנינו.601da689-6d5b-4157-9372-9d4f043599f7-image.png

                      אלו מסייר קבצים?

                      I love to learn Tora
                      I'm learning also English

                      es0583292679E תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • THMHET THMHE

                        @es0583292679 אמר בבקשה | אנימציית "מאושר" של ועדת התקשורת:

                        אלו כל התיקיות שקיימות במכשיר הלז - מה שנגלה לפנינו.601da689-6d5b-4157-9372-9d4f043599f7-image.png

                        אלו מסייר קבצים?

                        es0583292679E מנותק
                        es0583292679E מנותק
                        es0583292679
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @THMHE
                        מחיבור למחשב.
                        באנדרואיד זה גם כן כך - עם תצוגת פריטים מוסתרים.

                        לקבוצה הכי מעניינת >> https://did.li/in1Nf

                        mefateachM תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • es0583292679E es0583292679

                          @THMHE
                          מחיבור למחשב.
                          באנדרואיד זה גם כן כך - עם תצוגת פריטים מוסתרים.

                          mefateachM מנותק
                          mefateachM מנותק
                          mefateach
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי mefateach
                          #12

                          @es0583292679 אמר בבקשה | אנימציית "מאושר" של ועדת התקשורת:

                          @THMHE
                          מחיבור למחשב.
                          באנדרואיד זה גם כן כך - עם תצוגת פריטים מוסתרים.

                          זה לא עובד ככה, אתה צריך רוט וסייר רוט.

                          Life is learning

                          es0583292679E תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • mefateachM mefateach

                            @es0583292679 אמר בבקשה | אנימציית "מאושר" של ועדת התקשורת:

                            @THMHE
                            מחיבור למחשב.
                            באנדרואיד זה גם כן כך - עם תצוגת פריטים מוסתרים.

                            זה לא עובד ככה, אתה צריך רוט וסייר רוט.

                            es0583292679E מנותק
                            es0583292679E מנותק
                            es0583292679
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @mefateach
                            יש לי רוט.
                            ומה זה סייר רוט?

                            לקבוצה הכי מעניינת >> https://did.li/in1Nf

                            mefateachM תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • es0583292679E es0583292679

                              @mefateach
                              יש לי רוט.
                              ומה זה סייר רוט?

                              mefateachM מנותק
                              mefateachM מנותק
                              mefateach
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @es0583292679 אמר בבקשה | אנימציית "מאושר" של ועדת התקשורת:

                              @mefateach
                              יש לי רוט.
                              ומה זה סייר רוט?

                              @es0583292679 אמר בבקשה | אנימציית "מאושר" של ועדת התקשורת:

                              @mefateach
                              יש לי רוט.
                              ומה זה סייר רוט?

                              סייר לקבצי מערכת (תגגל בפורום)

                              Life is learning

                              es0583292679E תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • mefateachM mefateach

                                @es0583292679 אמר בבקשה | אנימציית "מאושר" של ועדת התקשורת:

                                @mefateach
                                יש לי רוט.
                                ומה זה סייר רוט?

                                @es0583292679 אמר בבקשה | אנימציית "מאושר" של ועדת התקשורת:

                                @mefateach
                                יש לי רוט.
                                ומה זה סייר רוט?

                                סייר לקבצי מערכת (תגגל בפורום)

                                es0583292679E מנותק
                                es0583292679E מנותק
                                es0583292679
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @mefateach
                                לי יש רוט מהודר וסייר קבצים מהודר.
                                מה הקשר בין סייר לרוט שאתה אומר 'סייר רוט'??

                                לקבוצה הכי מעניינת >> https://did.li/in1Nf

                                קינג קומפיוטרק mefateachM THMHET 3 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • es0583292679E es0583292679

                                  @mefateach
                                  לי יש רוט מהודר וסייר קבצים מהודר.
                                  מה הקשר בין סייר לרוט שאתה אומר 'סייר רוט'??

                                  קינג קומפיוטרק מנותק
                                  קינג קומפיוטרק מנותק
                                  קינג קומפיוטר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @es0583292679 יש סייר קבצים מהודר עם רוט ויש סייר מהודר ללא רוט 😉
                                  סייר ללא רוט לא יכול להיכנס לקבצי מערכת גם כשלמכשיר יש רוט

                                  es0583292679E תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • es0583292679E es0583292679

                                    @mefateach
                                    לי יש רוט מהודר וסייר קבצים מהודר.
                                    מה הקשר בין סייר לרוט שאתה אומר 'סייר רוט'??

                                    mefateachM מנותק
                                    mefateachM מנותק
                                    mefateach
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @es0583292679 אמר בבקשה | אנימציית "מאושר" של ועדת התקשורת:

                                    מהודר

                                    ???

                                    Life is learning

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • קינג קומפיוטרק קינג קומפיוטר

                                      @es0583292679 יש סייר קבצים מהודר עם רוט ויש סייר מהודר ללא רוט 😉
                                      סייר ללא רוט לא יכול להיכנס לקבצי מערכת גם כשלמכשיר יש רוט

                                      es0583292679E מנותק
                                      es0583292679E מנותק
                                      es0583292679
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      @קינג-קומפיוטר
                                      ואפילו במחשב?
                                      ואולי תעלה לי קישור?
                                      תודה רבה רבה!

                                      לקבוצה הכי מעניינת >> https://did.li/in1Nf

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • es0583292679E es0583292679

                                        @mefateach
                                        מומר.
                                        נו ועכשיו מה לעשות?

                                        @THMHE אמר בבקשה | אנימציית "מאושר" של ועדת התקשורת:

                                        ותפרט לאיזה מכשיר אתה מעוניין.

                                        כרגע למקשים הישן.
                                        נודע לעוד דגמים כמ"ש:

                                        @es0583292679 אמר בבקשה | אנימציית "מאושר" של ועדת התקשורת:

                                        יש כמה סוגים, או Qin S1, או החצי-חצי, אולי עוד דגמים.

                                        mefateachM מנותק
                                        mefateachM מנותק
                                        mefateach
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        @es0583292679 אמר בבקשה | אנימציית "מאושר" של ועדת התקשורת:

                                        מומר

                                        תוכל לעלות?

                                        Life is learning

                                        es0583292679E תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • mefateachM mefateach

                                          @es0583292679 אמר בבקשה | אנימציית "מאושר" של ועדת התקשורת:

                                          מומר

                                          תוכל לעלות?

                                          es0583292679E מנותק
                                          es0583292679E מנותק
                                          es0583292679
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #20

                                          @mefateach
                                          הנה, משהו שמצאתי במקום אחר: bootanimation.zip

                                          לקבוצה הכי מעניינת >> https://did.li/in1Nf

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר