בקשת מידע | מבקש המלצה למחשב נייד לסטודנטית לגרפיקה.
-
@יוסי-שטיין חיפוש גוגל בפורום לבחירתך...........
-
מחפש לקנות מחשב נייד לבחורה שלומדת רציני גרפיקה, ומתכוונת לעבוד בזה
באזור 5000-6000 ש"ח
מסך 15 אינץ'תודה מראש
@יוסי-שטיין אמר בבקשת מידע | מבקש המלצה למחשב נייד לסטודנטית לגרפיקה.:
מחפש לקנות מחשב נייד לבחורה שלומדת רציני גרפיקה, ומתכוונת לעבוד בזה
באזור 5000-6000 ש"ח
מסך 15 אינץ'תודה מראש
עריכת תמונות או וידאו?
יש לך כאן שאלה מאתמול באותו נושא
-
מחפש לקנות מחשב נייד לבחורה שלומדת רציני גרפיקה, ומתכוונת לעבוד בזה
באזור 5000-6000 ש"ח
מסך 15 אינץ'תודה מראש
@יוסי-שטיין אמר בבקשת מידע | מבקש המלצה למחשב נייד לסטודנטית לגרפיקה.:
מחפש לקנות מחשב נייד לבחורה שלומדת רציני גרפיקה, ומתכוונת לעבוד בזה
באזור 5000-6000 ש"ח
מסך 15 אינץ'תודה מראש
ממש ממש ממש לא מומלץ נייד
במחיר הזה אתה יכול לקבל נייח הרבה יותר חזק מהנייד -
@יוסי-שטיין אמר בבקשת מידע | מבקש המלצה למחשב נייד לסטודנטית לגרפיקה.:
מחפש לקנות מחשב נייד לבחורה שלומדת רציני גרפיקה, ומתכוונת לעבוד בזה
באזור 5000-6000 ש"ח
מסך 15 אינץ'תודה מראש
ממש ממש ממש לא מומלץ נייד
במחיר הזה אתה יכול לקבל נייח הרבה יותר חזק מהנייד@A0533057932 נכון, אבל לפעמים סטודנטים צריכים דווקא מחשב נייד, לקחת אותו ללימודים ועוד.
-
@A0533057932 נכון, אבל לפעמים סטודנטים צריכים דווקא מחשב נייד, לקחת אותו ללימודים ועוד.
@הרב-יעקב-ישראל מעבד כמו שאתה צריך מסידרת H עם 32 ראם מתחיל ב-6500 ש"ח מבדיקה בהשוואת מחירים בזאפ, עם 16 ראם אפשר להשיג מעבד מסדרת 11800H מ- 5250 ש"ח
יתכן שכדאי לשדרג את הזיכרון ראם ל32 או להוסיף וזה יצא יותר וזל
בהצלחה -
@הרב-יעקב-ישראל מעבד כמו שאתה צריך מסידרת H עם 32 ראם מתחיל ב-6500 ש"ח מבדיקה בהשוואת מחירים בזאפ, עם 16 ראם אפשר להשיג מעבד מסדרת 11800H מ- 5250 ש"ח
יתכן שכדאי לשדרג את הזיכרון ראם ל32 או להוסיף וזה יצא יותר וזל
בהצלחה -
@הרב-יעקב-ישראל מעבד כמו שאתה צריך מסידרת H עם 32 ראם מתחיל ב-6500 ש"ח מבדיקה בהשוואת מחירים בזאפ, עם 16 ראם אפשר להשיג מעבד מסדרת 11800H מ- 5250 ש"ח
יתכן שכדאי לשדרג את הזיכרון ראם ל32 או להוסיף וזה יצא יותר וזל
בהצלחה -
@avramk100 אמר בבקשת מידע | מבקש המלצה למחשב נייד לסטודנטית לגרפיקה.:
@WD40 מה סדרת המעבדים הטובה ביותר ? k ?
בדור הנוכחי, כרגע בעיקר לניידים, האות U מסמנת "צריכת זרם אולטרה נמוכה", ואילו האות Y פירושה "צריכת זרם נמוכה באופן קיצוני".
אצל המעבדים השולחניים והניידים זה הולך ככה: בשולחניים – K פירושו מעבד לא נעול (ככה שאפשר לשחק עם הביצועים שלו), H פירושו מעבד עם ביצועים גרפיים גבוהים, S הוא מעבד המותאם לביצועים כלליים גבוהים, X ו-XE מתארים מעבד עם ביצועים סופר-חזקים של הקצה העליון, G מציין מעבד גרפי נפרד ואילו T הוא מעבד שעוצב להאריך בחיי סוללה. לפעמים יופיעו גם כשילובים: HK מכיל מעבד עם ביצועים גרפיים גבוהים – שאפשר גם לשחק עם הביצועים שלו.
[מקור] -
@avramk100 אמר בבקשת מידע | מבקש המלצה למחשב נייד לסטודנטית לגרפיקה.:
@WD40 מה סדרת המעבדים הטובה ביותר ? k ?
בדור הנוכחי, כרגע בעיקר לניידים, האות U מסמנת "צריכת זרם אולטרה נמוכה", ואילו האות Y פירושה "צריכת זרם נמוכה באופן קיצוני".
אצל המעבדים השולחניים והניידים זה הולך ככה: בשולחניים – K פירושו מעבד לא נעול (ככה שאפשר לשחק עם הביצועים שלו), H פירושו מעבד עם ביצועים גרפיים גבוהים, S הוא מעבד המותאם לביצועים כלליים גבוהים, X ו-XE מתארים מעבד עם ביצועים סופר-חזקים של הקצה העליון, G מציין מעבד גרפי נפרד ואילו T הוא מעבד שעוצב להאריך בחיי סוללה. לפעמים יופיעו גם כשילובים: HK מכיל מעבד עם ביצועים גרפיים גבוהים – שאפשר גם לשחק עם הביצועים שלו.
[מקור]@יוסי-מחשבים אז בעצם xe זה המעבד הכי חזק וטוב ? אני מחפש משהו שיהיה עוצמתי לוירטואליזצייה אימולטורים וכדו ' גם תוכנות רשת וכו' פחות גרפיקה
-
@הרב-יעקב-ישראל מעבד כמו שאתה צריך מסידרת H עם 32 ראם מתחיל ב-6500 ש"ח מבדיקה בהשוואת מחירים בזאפ, עם 16 ראם אפשר להשיג מעבד מסדרת 11800H מ- 5250 ש"ח
יתכן שכדאי לשדרג את הזיכרון ראם ל32 או להוסיף וזה יצא יותר וזל
בהצלחה@WD40 אמר בבקשת מידע | מבקש המלצה למחשב נייד לסטודנטית לגרפיקה.:
@הרב-יעקב-ישראל מעבד כמו שאתה צריך
תודה רבה על התגובה, רק אפנה אותה למי ששאל את השאלה- @יוסי-שטיין .
-
מחפש לקנות מחשב נייד לבחורה שלומדת רציני גרפיקה, ומתכוונת לעבוד בזה
באזור 5000-6000 ש"ח
מסך 15 אינץ'תודה מראש
@יוסי-שטיין KSP הם הכי זולים והכי מומלצים כדאי ללכת לסניף בירושלים בהר חוצבים
-
@יוסי-שטיין KSP הם הכי זולים והכי מומלצים כדאי ללכת לסניף בירושלים בהר חוצבים
@שמעון-חבצלת בדקתי בעבר וראיתי שהאתר הזה יותר זול https://www.sale-digital.co.il/ הם גם מחזירים את הכסף אם מצאת זול מהם
-
א אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות