דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בקשת מידע | מבקש המלצה למחשב נייד לסטודנטית לגרפיקה.

בקשת מידע | מבקש המלצה למחשב נייד לסטודנטית לגרפיקה.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
14 פוסטים 10 כותבים 458 צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י יוסי שטיין

    מחפש לקנות מחשב נייד לבחורה שלומדת רציני גרפיקה, ומתכוונת לעבוד בזה

    באזור 5000-6000 ש"ח
    מסך 15 אינץ'

    תודה מראש

    G מנותק
    G מנותק
    GEHCT
    מורחק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2

    @יוסי-שטיין חיפוש גוגל בפורום לבחירתך...........

    משה מזרחימ תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • G GEHCT

      @יוסי-שטיין חיפוש גוגל בפורום לבחירתך...........

      משה מזרחימ מנותק
      משה מזרחימ מנותק
      משה מזרחי
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #3

      @GEHCT
      זה לא תמיד נכון
      בגלל שכל הזמן הדברים מתחדשים ומשתנים , וכנ"ל המחירים

      הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • י יוסי שטיין

        מחפש לקנות מחשב נייד לבחורה שלומדת רציני גרפיקה, ומתכוונת לעבוד בזה

        באזור 5000-6000 ש"ח
        מסך 15 אינץ'

        תודה מראש

        חראשוח מנותק
        חראשוח מנותק
        חראשו
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חראשו
        #4

        @יוסי-שטיין אמר בבקשת מידע | מבקש המלצה למחשב נייד לסטודנטית לגרפיקה.:

        מחפש לקנות מחשב נייד לבחורה שלומדת רציני גרפיקה, ומתכוונת לעבוד בזה

        באזור 5000-6000 ש"ח
        מסך 15 אינץ'

        תודה מראש

        עריכת תמונות או וידאו?

        יש לך כאן שאלה מאתמול באותו נושא

        ‏יש ללחוץ על הקישור כדי להציג את הקטלוג שלנו ב-WhatsApp: ‏https://wa.me/c/972504119913

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • י יוסי שטיין

          מחפש לקנות מחשב נייד לבחורה שלומדת רציני גרפיקה, ומתכוונת לעבוד בזה

          באזור 5000-6000 ש"ח
          מסך 15 אינץ'

          תודה מראש

          A0533057932A מנותק
          A0533057932A מנותק
          A0533057932
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #5

          @יוסי-שטיין אמר בבקשת מידע | מבקש המלצה למחשב נייד לסטודנטית לגרפיקה.:

          מחפש לקנות מחשב נייד לבחורה שלומדת רציני גרפיקה, ומתכוונת לעבוד בזה

          באזור 5000-6000 ש"ח
          מסך 15 אינץ'

          תודה מראש

          ממש ממש ממש לא מומלץ נייד
          במחיר הזה אתה יכול לקבל נייח הרבה יותר חזק מהנייד

          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • A0533057932A A0533057932

            @יוסי-שטיין אמר בבקשת מידע | מבקש המלצה למחשב נייד לסטודנטית לגרפיקה.:

            מחפש לקנות מחשב נייד לבחורה שלומדת רציני גרפיקה, ומתכוונת לעבוד בזה

            באזור 5000-6000 ש"ח
            מסך 15 אינץ'

            תודה מראש

            ממש ממש ממש לא מומלץ נייד
            במחיר הזה אתה יכול לקבל נייח הרבה יותר חזק מהנייד

            ה מנותק
            ה מנותק
            הרב יעקב ישראל
            עימוד
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #6

            @A0533057932 נכון, אבל לפעמים סטודנטים צריכים דווקא מחשב נייד, לקחת אותו ללימודים ועוד.

            W תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ה הרב יעקב ישראל

              @A0533057932 נכון, אבל לפעמים סטודנטים צריכים דווקא מחשב נייד, לקחת אותו ללימודים ועוד.

              W מנותק
              W מנותק
              WD40
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #7

              @הרב-יעקב-ישראל מעבד כמו שאתה צריך מסידרת H עם 32 ראם מתחיל ב-6500 ש"ח מבדיקה בהשוואת מחירים בזאפ, עם 16 ראם אפשר להשיג מעבד מסדרת 11800H מ- 5250 ש"ח
              יתכן שכדאי לשדרג את הזיכרון ראם ל32 או להוסיף וזה יצא יותר וזל
              בהצלחה

              W avramk100A ה 3 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • W WD40

                @הרב-יעקב-ישראל מעבד כמו שאתה צריך מסידרת H עם 32 ראם מתחיל ב-6500 ש"ח מבדיקה בהשוואת מחירים בזאפ, עם 16 ראם אפשר להשיג מעבד מסדרת 11800H מ- 5250 ש"ח
                יתכן שכדאי לשדרג את הזיכרון ראם ל32 או להוסיף וזה יצא יותר וזל
                בהצלחה

                W מנותק
                W מנותק
                WD40
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #8

                @WD40 שכחתי לציין שחיפשתי מחברת לנובו אפשר לחפש שם משאר חברות

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • W WD40

                  @הרב-יעקב-ישראל מעבד כמו שאתה צריך מסידרת H עם 32 ראם מתחיל ב-6500 ש"ח מבדיקה בהשוואת מחירים בזאפ, עם 16 ראם אפשר להשיג מעבד מסדרת 11800H מ- 5250 ש"ח
                  יתכן שכדאי לשדרג את הזיכרון ראם ל32 או להוסיף וזה יצא יותר וזל
                  בהצלחה

                  avramk100A מנותק
                  avramk100A מנותק
                  avramk100
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #9

                  @WD40 מה סדרת המעבדים הטובה ביותר ? k ?

                  יוסי מחשביםי תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • avramk100A avramk100

                    @WD40 מה סדרת המעבדים הטובה ביותר ? k ?

                    יוסי מחשביםי מנותק
                    יוסי מחשביםי מנותק
                    יוסי מחשבים
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #10

                    @avramk100 אמר בבקשת מידע | מבקש המלצה למחשב נייד לסטודנטית לגרפיקה.:

                    @WD40 מה סדרת המעבדים הטובה ביותר ? k ?

                    בדור הנוכחי, כרגע בעיקר לניידים, האות U מסמנת "צריכת זרם אולטרה נמוכה", ואילו האות Y פירושה "צריכת זרם נמוכה באופן קיצוני".

                    אצל המעבדים השולחניים והניידים זה הולך ככה: בשולחניים – K פירושו מעבד לא נעול (ככה שאפשר לשחק עם הביצועים שלו), H פירושו מעבד עם ביצועים גרפיים גבוהים, S הוא מעבד המותאם לביצועים כלליים גבוהים, X ו-XE מתארים מעבד עם ביצועים סופר-חזקים של הקצה העליון, G מציין מעבד גרפי נפרד ואילו T הוא מעבד שעוצב להאריך בחיי סוללה. לפעמים יופיעו גם כשילובים: HK מכיל מעבד עם ביצועים גרפיים גבוהים – שאפשר גם לשחק עם הביצועים שלו.
                    [מקור]

                    avramk100A תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • יוסי מחשביםי יוסי מחשבים

                      @avramk100 אמר בבקשת מידע | מבקש המלצה למחשב נייד לסטודנטית לגרפיקה.:

                      @WD40 מה סדרת המעבדים הטובה ביותר ? k ?

                      בדור הנוכחי, כרגע בעיקר לניידים, האות U מסמנת "צריכת זרם אולטרה נמוכה", ואילו האות Y פירושה "צריכת זרם נמוכה באופן קיצוני".

                      אצל המעבדים השולחניים והניידים זה הולך ככה: בשולחניים – K פירושו מעבד לא נעול (ככה שאפשר לשחק עם הביצועים שלו), H פירושו מעבד עם ביצועים גרפיים גבוהים, S הוא מעבד המותאם לביצועים כלליים גבוהים, X ו-XE מתארים מעבד עם ביצועים סופר-חזקים של הקצה העליון, G מציין מעבד גרפי נפרד ואילו T הוא מעבד שעוצב להאריך בחיי סוללה. לפעמים יופיעו גם כשילובים: HK מכיל מעבד עם ביצועים גרפיים גבוהים – שאפשר גם לשחק עם הביצועים שלו.
                      [מקור]

                      avramk100A מנותק
                      avramk100A מנותק
                      avramk100
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #11

                      @יוסי-מחשבים אז בעצם xe זה המעבד הכי חזק וטוב ? אני מחפש משהו שיהיה עוצמתי לוירטואליזצייה אימולטורים וכדו ' גם תוכנות רשת וכו' פחות גרפיקה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • W WD40

                        @הרב-יעקב-ישראל מעבד כמו שאתה צריך מסידרת H עם 32 ראם מתחיל ב-6500 ש"ח מבדיקה בהשוואת מחירים בזאפ, עם 16 ראם אפשר להשיג מעבד מסדרת 11800H מ- 5250 ש"ח
                        יתכן שכדאי לשדרג את הזיכרון ראם ל32 או להוסיף וזה יצא יותר וזל
                        בהצלחה

                        ה מנותק
                        ה מנותק
                        הרב יעקב ישראל
                        עימוד
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #12

                        @WD40 אמר בבקשת מידע | מבקש המלצה למחשב נייד לסטודנטית לגרפיקה.:

                        @הרב-יעקב-ישראל מעבד כמו שאתה צריך

                        תודה רבה על התגובה, רק אפנה אותה למי ששאל את השאלה- @יוסי-שטיין .

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • י יוסי שטיין

                          מחפש לקנות מחשב נייד לבחורה שלומדת רציני גרפיקה, ומתכוונת לעבוד בזה

                          באזור 5000-6000 ש"ח
                          מסך 15 אינץ'

                          תודה מראש

                          ש מנותק
                          ש מנותק
                          שמעון חבצלת
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #13

                          @יוסי-שטיין KSP הם הכי זולים והכי מומלצים כדאי ללכת לסניף בירושלים בהר חוצבים

                          avramk100A תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ש שמעון חבצלת

                            @יוסי-שטיין KSP הם הכי זולים והכי מומלצים כדאי ללכת לסניף בירושלים בהר חוצבים

                            avramk100A מנותק
                            avramk100A מנותק
                            avramk100
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #14

                            @שמעון-חבצלת בדקתי בעבר וראיתי שהאתר הזה יותר זול https://www.sale-digital.co.il/ הם גם מחזירים את הכסף אם מצאת זול מהם

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • אלישיא אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-

                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                            הרשמה התחברות

                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • חוקי הפורום
                            • פופולרי
                            • לא נפתר
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • צור קשר