מדריך | רוט לשיאומי +Qin1s בלבד (המדריך הנ''ל לא יעזור להפוך את המכשיר לעברית)
-
@משה-קדוש-5 אמר במדריך רוט לשיאומי qin1s+ בלבד (המדריך הנ''ל לא יעזור להפוך את המכשיר לעברית):
והטלפון נדלק על מצב פאסטבוט וככה זה תקוע
תכתוב ב-ADB:
fastboot continueואנטר.
לא לוקח אחריות, אבל זה מה שהבנתי מכמה אתרים.@צדיק-תמים סליחה על הבורות אבל איך אני נכנס לadb אודה לך מאוד אם תוכל להרחיב
-
@צדיק-תמים סליחה על הבורות אבל איך אני נכנס לadb אודה לך מאוד אם תוכל להרחיב
-
@משה-קדוש-5 ראה כאן.
@צדיק-תמים ,תודה! בול מה שהייתי צריך
-
צ צדיק תמים התייחס לנושא זה ב
-
Q qwq התייחס לנושא זה ב
-
https://drive.google.com/open?id=1341iewacfqnMoLd38QbX3zqfudwMnw-S
אחי זה לא עובד הקישור -
@איש-אמת המכשיר מחובר למחשב וזה הפעיל אותו מחדש וכעת כתוב באנגלית שיאומי (על רקע כחול) שזה אומר באמצע ההפעלה.
ולמעלה כתוב עלרקע שחור FESTBOOT MODE

-
@אליהו-ה אמר במדריך | רוט לשיאומי +Qin1s בלבד (המדריך הנ''ל לא יעזור להפוך את המכשיר לעברית):
@איש-אמת הסתדרתי תודה לכולם
אולי אתה מוכן לשתף אותנו איך?
-
warning
לא מתאים לQF9
לכל מי שרוצה רוט הנה מדריך פשוט וקליל שתי דקות ויש רוט
לפתוח מצב מפתחים : להפעיל מצב ניפוי באגים פה יש איך מפעילים מצב ניפוי באגים https://drive.google.com/file/d/1cggIgf-qeSX_VyBF-H1ILe9_P3rCrkVf/view?usp=sharing
להתקין דרייברים https://drive.google.com/open?id=1wbXuQBE0maS6StGK8dmCYb4JJ5aFuyft
להתקין את התוכנה https://drive.google.com/open?id=1341iewacfqnMoLd38QbX3zqfudwMnw-S
לחבר את המכשיר למחשב
להפעיל את התוכנה ללחוץ 2 לאנגלית ואנטר
ללחוץ שוב 2 לביצוע הרוט ושוב אינטר
זהו! המכשיר יופעל מחדש ויש לכם רוט
במידה ויש בעייה בהתקנת הדרייברים לנסות להתקין אותם דרך מנהל התקנים ידנית
סירטון למי שמסתבך בהתקנה ידנית.
בסירטון השתמשתי ב ADB אבל אפשר להשתמש גם בתוכנה של הרוט שנמצאת פה.
זה אותו דבר.
בהצלחה לכולם.
(המדריך אינו הופך את המכשיר לעברית.כבר היו כאלו שחשבו שכן והתבאסו לגלות שאין קשר) -
@noamiko613 ??
@מישהו12 כן??
-
@מישהו12 כן??
-
@noamiko613 אתה במקרה יש לך גרסה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


