מדריך | רוט לשיאומי +Qin1s בלבד (המדריך הנ''ל לא יעזור להפוך את המכשיר לעברית)
-
@אני-יודע לחצתי אנטר ועכשיו זה מה שהוא מציג

והטלפון נדלק על מצב פאסטבוט וככה זה תקוע יש לך מושג איך ממשיכים? תודה@משה-קדוש-5 לחצת 2 או מה ??
-
@משה-קדוש-5 לחצת 2 או מה ??
@אני-יודע לחצתי בדיוק איך שכתוב במדריך ואחר כך עוד פעם אנטר
-
@אני-יודע לחצתי בדיוק איך שכתוב במדריך ואחר כך עוד פעם אנטר
@משה-קדוש-5 אין לי מושג מה זה אני אף פעם לא נתקלתי בזה
תחכה למומחים שיעזרו לך
(אולי פשוט צריך לחקות ) -
@משה-קדוש-5 אין לי מושג מה זה אני אף פעם לא נתקלתי בזה
תחכה למומחים שיעזרו לך
(אולי פשוט צריך לחקות )@אני-יודע יש לי בררה?
-
@אני-יודע לחצתי אנטר ועכשיו זה מה שהוא מציג

והטלפון נדלק על מצב פאסטבוט וככה זה תקוע יש לך מושג איך ממשיכים? תודה@משה-קדוש-5 אמר במדריך רוט לשיאומי qin1s+ בלבד (המדריך הנ''ל לא יעזור להפוך את המכשיר לעברית):
והטלפון נדלק על מצב פאסטבוט וככה זה תקוע
תכתוב ב-ADB:
fastboot continueואנטר.
לא לוקח אחריות, אבל זה מה שהבנתי מכמה אתרים. -
@משה-קדוש-5 אמר במדריך רוט לשיאומי qin1s+ בלבד (המדריך הנ''ל לא יעזור להפוך את המכשיר לעברית):
והטלפון נדלק על מצב פאסטבוט וככה זה תקוע
תכתוב ב-ADB:
fastboot continueואנטר.
לא לוקח אחריות, אבל זה מה שהבנתי מכמה אתרים.@צדיק-תמים סליחה על הבורות אבל איך אני נכנס לadb אודה לך מאוד אם תוכל להרחיב
-
@צדיק-תמים סליחה על הבורות אבל איך אני נכנס לadb אודה לך מאוד אם תוכל להרחיב
-
@משה-קדוש-5 ראה כאן.
@צדיק-תמים ,תודה! בול מה שהייתי צריך
-
צ צדיק תמים התייחס לנושא זה ב
-
Q qwq התייחס לנושא זה ב
-
https://drive.google.com/open?id=1341iewacfqnMoLd38QbX3zqfudwMnw-S
אחי זה לא עובד הקישור -
@איש-אמת המכשיר מחובר למחשב וזה הפעיל אותו מחדש וכעת כתוב באנגלית שיאומי (על רקע כחול) שזה אומר באמצע ההפעלה.
ולמעלה כתוב עלרקע שחור FESTBOOT MODE

-
@אליהו-ה אמר במדריך | רוט לשיאומי +Qin1s בלבד (המדריך הנ''ל לא יעזור להפוך את המכשיר לעברית):
@איש-אמת הסתדרתי תודה לכולם
אולי אתה מוכן לשתף אותנו איך?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


