עזרה | לא מצליח לאפס את המחשב
-
@אליהו-ה אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:
@nte אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:
תפעיל את המחשב מחדש ומיד תלחץ הרבה פעמים על delete
לא עזר
אין לך חור
יש מחשבים שמכניסים אותם לביוס על ידי מחט ולך אין -
@אליהו-ה המחשב כרגע עם מערכת הפעלה?
-
@אליהו-ה המחשב כרגע עם מערכת הפעלה?
@a0533057932 שזה אומר?
-
@a0533057932 שזה אומר?
-
@a0533057932 אולי תמקד את השאלה למה אתה קורה מערכת הפעלה?
-
@a0533057932 אולי תמקד את השאלה למה אתה קורה מערכת הפעלה?
@אליהו-ה למה שכל אדם בעולם קורא לו מערכת הפעלה
-
@אליהו-ה למה שכל אדם בעולם קורא לו מערכת הפעלה
@a0533057932 ווינדוס?
לא הבנתי -
@a0533057932 ווינדוס?
לא הבנתי@אליהו-ה אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:
@a0533057932 ווינדוס?
לא הבנתיאני אמרתי שזה משנה איזה?
המחשב כרגע עם מערכת הפעלה? -
@a0533057932 ווינדוס?
לא הבנתי -
@אליהו-ה תכניס את האון קי למחשב
תכתוב בחיפוש: הגדרות אתחול מתקדמות
תבחר אתחול מתקדם > הפעל מחדש כעת
שהמחשב יעלה תבחר מתקדם \ פתרון בעיות \ או משהו דומה
שוב אפשרויות מתקדמות
תבחר ביצוע שנויים בקושחת הUEFI שלך
זה מכניס לביוס
שהביוס ידלק
תלחץ על F8 ותבחר את האון קי
מקור לחצי הראשון
https://www.asus.com/il/support/FAQ/1008829/
מקור לחצי השני
https://www.asus.com/il/support/FAQ/1013017/ -
@אליהו-ה בגדול אותו דבר, אם אתה על נטפרי אולי כדאי להתקין גירסת Pro כי בגירסת Home חייבים חיבור לרשת ולכאורה זה לא אפשרי בנטפרי (כי נדרשת תעודת אבטחה) - (לא בדקתי).
@יוסי-מחשבים אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:
@אליהו-ה בגדול אותו דבר, אם אתה על נטפרי אולי כדאי להתקין גירסת Pro כי בגירסת Home חייבים חיבור לרשת ולכאורה זה לא אפשרי בנטפרי (כי נדרשת תעודת אבטחה) - (לא בדקתי).
@יוסי-מחשבים אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:
@אליהו-ה בגדול אותו דבר, אם אתה על נטפרי אולי כדאי להתקין גירסת Pro כי בגירסת Home חייבים חיבור לרשת ולכאורה זה לא אפשרי בנטפרי (כי נדרשת תעודת אבטחה) - (לא בדקתי).
למה חייבים חיבור לרשת?
-
@יוסי-מחשבים אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:
@אליהו-ה בגדול אותו דבר, אם אתה על נטפרי אולי כדאי להתקין גירסת Pro כי בגירסת Home חייבים חיבור לרשת ולכאורה זה לא אפשרי בנטפרי (כי נדרשת תעודת אבטחה) - (לא בדקתי).
@יוסי-מחשבים אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:
@אליהו-ה בגדול אותו דבר, אם אתה על נטפרי אולי כדאי להתקין גירסת Pro כי בגירסת Home חייבים חיבור לרשת ולכאורה זה לא אפשרי בנטפרי (כי נדרשת תעודת אבטחה) - (לא בדקתי).
למה חייבים חיבור לרשת?
-
@מישהו12 אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:
למה חייבים חיבור לרשת?
ככה מיקרוסופט החליטו
בפורום הובאה דרך לעקוף@nte אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:
@מישהו12 אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:
למה חייבים חיבור לרשת?
ככה מיקרוסופט החליטו
בפורום הובאה דרך לעקוףעד כמה שזכור לי הדרך לעקוף היא להתחבר ואז להתנתק.
הדרך היותר טובה ופשוטה היא להתקין גירסת pro
עריכה: אמרו לי שבגירסאות החדשות ניתן להתנתק מהרשת במהלך ההתקנה ונתנת האפשרות ליצירת חשבון מקומי -
@nte אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:
@מישהו12 אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:
למה חייבים חיבור לרשת?
ככה מיקרוסופט החליטו
בפורום הובאה דרך לעקוףעד כמה שזכור לי הדרך לעקוף היא להתחבר ואז להתנתק.
הדרך היותר טובה ופשוטה היא להתקין גירסת pro
עריכה: אמרו לי שבגירסאות החדשות ניתן להתנתק מהרשת במהלך ההתקנה ונתנת האפשרות ליצירת חשבון מקומי@יוסי-מחשבים אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:
עד כמה שזכור לי הדרך לעקוף היא להתחבר ואז להתנתק.
יש עוד דרך להכנס דרך ה CMD ולסגור את שירותי הרשת ומיד הוא מקדם אותך לשלב הבא
-
א אליהו ה. סימן נושא זה כשאלה ב
-
א אליהו ה. סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
