דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. עזרה | לא מצליח לאפס את המחשב

עזרה | לא מצליח לאפס את המחשב

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
60 פוסטים 9 כותבים 2.8k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אליהו ה.

    @nte ללחוץ רק על DELETE?

    N מנותק
    N מנותק
    nte
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #42

    @אליהו-ה אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:

    @nte ללחוץ רק על DELETE?

    תפעיל את המחשב מחדש ומיד תלחץ הרבה פעמים על delete
    רגע אולי בכלל יש לך חור למחט?

    א 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • N nte

      @אליהו-ה אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:

      @nte ללחוץ רק על DELETE?

      תפעיל את המחשב מחדש ומיד תלחץ הרבה פעמים על delete
      רגע אולי בכלל יש לך חור למחט?

      א מנותק
      א מנותק
      אליהו ה.
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #43

      @nte חור למחט? שזה אומר???

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • N nte

        @אליהו-ה אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:

        @nte ללחוץ רק על DELETE?

        תפעיל את המחשב מחדש ומיד תלחץ הרבה פעמים על delete
        רגע אולי בכלל יש לך חור למחט?

        א מנותק
        א מנותק
        אליהו ה.
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #44

        @nte אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:

        תפעיל את המחשב מחדש ומיד תלחץ הרבה פעמים על delete

        לא עזר

        N A0533057932A 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • א אליהו ה.

          @nte אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:

          תפעיל את המחשב מחדש ומיד תלחץ הרבה פעמים על delete

          לא עזר

          N מנותק
          N מנותק
          nte
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי nte
          #45

          @אליהו-ה אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:

          @nte אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:

          תפעיל את המחשב מחדש ומיד תלחץ הרבה פעמים על delete

          לא עזר

          אין לך חור
          יש מחשבים שמכניסים אותם לביוס על ידי מחט ולך אין

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א אליהו ה.

            @nte אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:

            תפעיל את המחשב מחדש ומיד תלחץ הרבה פעמים על delete

            לא עזר

            A0533057932A מנותק
            A0533057932A מנותק
            A0533057932
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #46

            @אליהו-ה המחשב כרגע עם מערכת הפעלה?

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • A0533057932A A0533057932

              @אליהו-ה המחשב כרגע עם מערכת הפעלה?

              א מנותק
              א מנותק
              אליהו ה.
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #47

              @a0533057932 שזה אומר?

              A0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אליהו ה.

                @a0533057932 שזה אומר?

                A0533057932A מנותק
                A0533057932A מנותק
                A0533057932
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #48

                @אליהו-ה אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:

                @a0533057932 שזה אומר?

                המחשב כרגע עם מערכת הפעלה?

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • A0533057932A A0533057932

                  @אליהו-ה אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:

                  @a0533057932 שזה אומר?

                  המחשב כרגע עם מערכת הפעלה?

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אליהו ה.
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #49

                  @a0533057932 אולי תמקד את השאלה למה אתה קורה מערכת הפעלה?

                  A0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א אליהו ה.

                    @a0533057932 אולי תמקד את השאלה למה אתה קורה מערכת הפעלה?

                    A0533057932A מנותק
                    A0533057932A מנותק
                    A0533057932
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #50

                    @אליהו-ה למה שכל אדם בעולם קורא לו מערכת הפעלה

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • A0533057932A A0533057932

                      @אליהו-ה למה שכל אדם בעולם קורא לו מערכת הפעלה

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אליהו ה.
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #51

                      @a0533057932 ווינדוס?
                      לא הבנתי

                      A0533057932A א 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • א אליהו ה.

                        @a0533057932 ווינדוס?
                        לא הבנתי

                        A0533057932A מנותק
                        A0533057932A מנותק
                        A0533057932
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #52

                        @אליהו-ה אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:

                        @a0533057932 ווינדוס?
                        לא הבנתי

                        אני אמרתי שזה משנה איזה?
                        המחשב כרגע עם מערכת הפעלה?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א אליהו ה.

                          @a0533057932 ווינדוס?
                          לא הבנתי

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אליהו ה.
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #53

                          @אליהו-ה ‏‏לכידה.JPG

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א אליהו ה.

                            @אליהו-ה ‏‏לכידה.JPG

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אליהו ה.
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #54

                            @אליהו-ה כן

                            A0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א אליהו ה.

                              @אליהו-ה כן

                              A0533057932A מנותק
                              A0533057932A מנותק
                              A0533057932
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי A0533057932
                              #55

                              @אליהו-ה תכניס את האון קי למחשב
                              תכתוב בחיפוש: הגדרות אתחול מתקדמות
                              תבחר אתחול מתקדם > הפעל מחדש כעת
                              שהמחשב יעלה תבחר מתקדם \ פתרון בעיות \ או משהו דומה
                              שוב אפשרויות מתקדמות
                              תבחר ביצוע שנויים בקושחת הUEFI שלך
                              זה מכניס לביוס
                              שהביוס ידלק
                              תלחץ על F8 ותבחר את האון קי
                              מקור לחצי הראשון
                              https://www.asus.com/il/support/FAQ/1008829/
                              מקור לחצי השני
                              https://www.asus.com/il/support/FAQ/1013017/

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • א מנותק
                                א מנותק
                                אליהו ה.
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #56

                                תודה ענקית לכולם ההתקנה הצליחה.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • יוסי מחשביםי יוסי מחשבים

                                  @אליהו-ה בגדול אותו דבר, אם אתה על נטפרי אולי כדאי להתקין גירסת Pro כי בגירסת Home חייבים חיבור לרשת ולכאורה זה לא אפשרי בנטפרי (כי נדרשת תעודת אבטחה) - (לא בדקתי).

                                  מישהו12מ מנותק
                                  מישהו12מ מנותק
                                  מישהו12
                                  מדריכים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #57

                                  @יוסי-מחשבים אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:

                                  @אליהו-ה בגדול אותו דבר, אם אתה על נטפרי אולי כדאי להתקין גירסת Pro כי בגירסת Home חייבים חיבור לרשת ולכאורה זה לא אפשרי בנטפרי (כי נדרשת תעודת אבטחה) - (לא בדקתי).

                                  @יוסי-מחשבים אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:

                                  @אליהו-ה בגדול אותו דבר, אם אתה על נטפרי אולי כדאי להתקין גירסת Pro כי בגירסת Home חייבים חיבור לרשת ולכאורה זה לא אפשרי בנטפרי (כי נדרשת תעודת אבטחה) - (לא בדקתי).

                                  למה חייבים חיבור לרשת?

                                  הבלוג שלי
                                  https://aiv-dev.com/he-IL/

                                  N תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מישהו12מ מישהו12

                                    @יוסי-מחשבים אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:

                                    @אליהו-ה בגדול אותו דבר, אם אתה על נטפרי אולי כדאי להתקין גירסת Pro כי בגירסת Home חייבים חיבור לרשת ולכאורה זה לא אפשרי בנטפרי (כי נדרשת תעודת אבטחה) - (לא בדקתי).

                                    @יוסי-מחשבים אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:

                                    @אליהו-ה בגדול אותו דבר, אם אתה על נטפרי אולי כדאי להתקין גירסת Pro כי בגירסת Home חייבים חיבור לרשת ולכאורה זה לא אפשרי בנטפרי (כי נדרשת תעודת אבטחה) - (לא בדקתי).

                                    למה חייבים חיבור לרשת?

                                    N מנותק
                                    N מנותק
                                    nte
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #58

                                    @מישהו12 אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:

                                    למה חייבים חיבור לרשת?

                                    ככה מיקרוסופט החליטו
                                    בפורום הובאה דרך לעקוף

                                    יוסי מחשביםי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • N nte

                                      @מישהו12 אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:

                                      למה חייבים חיבור לרשת?

                                      ככה מיקרוסופט החליטו
                                      בפורום הובאה דרך לעקוף

                                      יוסי מחשביםי מנותק
                                      יוסי מחשביםי מנותק
                                      יוסי מחשבים
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוסי מחשבים
                                      #59

                                      @nte אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:

                                      @מישהו12 אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:

                                      למה חייבים חיבור לרשת?

                                      ככה מיקרוסופט החליטו
                                      בפורום הובאה דרך לעקוף

                                      עד כמה שזכור לי הדרך לעקוף היא להתחבר ואז להתנתק.
                                      הדרך היותר טובה ופשוטה היא להתקין גירסת pro

                                      עריכה: אמרו לי שבגירסאות החדשות ניתן להתנתק מהרשת במהלך ההתקנה ונתנת האפשרות ליצירת חשבון מקומי

                                      N תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • יוסי מחשביםי יוסי מחשבים

                                        @nte אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:

                                        @מישהו12 אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:

                                        למה חייבים חיבור לרשת?

                                        ככה מיקרוסופט החליטו
                                        בפורום הובאה דרך לעקוף

                                        עד כמה שזכור לי הדרך לעקוף היא להתחבר ואז להתנתק.
                                        הדרך היותר טובה ופשוטה היא להתקין גירסת pro

                                        עריכה: אמרו לי שבגירסאות החדשות ניתן להתנתק מהרשת במהלך ההתקנה ונתנת האפשרות ליצירת חשבון מקומי

                                        N מנותק
                                        N מנותק
                                        nte
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #60

                                        @יוסי-מחשבים אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:

                                        עד כמה שזכור לי הדרך לעקוף היא להתחבר ואז להתנתק.

                                        יש עוד דרך להכנס דרך ה CMD ולסגור את שירותי הרשת ומיד הוא מקדם אותך לשלב הבא

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א אליהו ה. סימן נושא זה כשאלה ב
                                        • א אליהו ה. סימן נושא זה כנפתר ב

                                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                        הרשמה התחברות

                                        • התחברות

                                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון
                                        0
                                        • חוקי הפורום
                                        • פופולרי
                                        • לא נפתר
                                        • משתמשים
                                        • חיפוש גוגל בפורום
                                        • צור קשר