עזרה | מחשב LENOVO ווינדוס 10 S - לא ניתן להוריד דפדפן כרום
-
@צדיק-תמים לא מצליח לאשר

@חיים-יפים תלחץ על שמור
-
@חיים-יפים תלחץ על שמור
-
@צדיק-תמים לא מצליח לאשר

-
@חיים-יפים איך הגעת לאינטרנט אקספלורר? תיכנס להורדות של אדג'
וכן אני בכלל לא בטוח שבאמת יצאת ממצב S
מה כתוב לך בהגדרות > מערכת > אודות > מהדורה? -
@חיים-יפים יש לך דפדפן אדג'?
עריכה - אני רואה שכן, אז השאלה היא האם ניסית את מה שאמר @צדיק-תמים ? -
@חיים-יפים יש לך דפדפן אדג'?
עריכה - אני רואה שכן, אז השאלה היא האם ניסית את מה שאמר @צדיק-תמים ?@אני-אני-1 לא נותן לי להוריד כלום

-
@אני-אני-1 לא נותן לי להוריד כלום

@חיים-יפים
תנסה לשנות את הברירת מחדל לפדפן אדג':
הגדרות
אפליקציות
אפליקציות המוגדרות כברירת מחדל
דפדפן אינטרנט
[תבחר אדג']ואז שוב לחץ על קונטרול +J ותאשר למרות האזהרות
[אבל לפני כן אולי נסה כיבוי והדלקה למחשב]
-
@אני-אני-1 לא נותן לי להוריד כלום

@חיים-יפים מוזר.. לי זה יורד מצוין..
תנסה לכבות אנטי וירוס
ואם עדיין לא עובד תוריד מפה
ChromeSetup.rar
סיסמה 1234 -
@חיים-יפים
תנסה לשנות את הברירת מחדל לפדפן אדג':
הגדרות
אפליקציות
אפליקציות המוגדרות כברירת מחדל
דפדפן אינטרנט
[תבחר אדג']ואז שוב לחץ על קונטרול +J ותאשר למרות האזהרות
[אבל לפני כן אולי נסה כיבוי והדלקה למחשב]
@אני-אני-1 אמר בעזרה | מחשב LENOVO ווינדוס 10 S - לא ניתן להוריד דפדפן כרום:
כיבוי והדלקה למחשב
ברוב הפעמים צריך לעשות אחרי זה הפעלה מחדש
-
@חיים-יפים
תנסה לשנות את הברירת מחדל לפדפן אדג':
הגדרות
אפליקציות
אפליקציות המוגדרות כברירת מחדל
דפדפן אינטרנט
[תבחר אדג']ואז שוב לחץ על קונטרול +J ותאשר למרות האזהרות
[אבל לפני כן אולי נסה כיבוי והדלקה למחשב]
@אני-אני-1 ניסיתי להוריד את הכרום
שינתי את המחשב מS לרגיל
בדקתי את הדפדפן
ולא נותן לי להוריד
מה אני צריך לעשות? -
@אני-אני-1 ניסיתי להוריד את הכרום
שינתי את המחשב מS לרגיל
בדקתי את הדפדפן
ולא נותן לי להוריד
מה אני צריך לעשות? -
@חיים-יפים אין לך אפשרות להוריד את הקובץ במחשב אחר ולהעתיק אותו לשם על אונקי וכדומה?
@צדיק-תמים תודה עזרת לי מאדדדדד
-
@חיים-יפים מוזר.. לי זה יורד מצוין..
תנסה לכבות אנטי וירוס
ואם עדיין לא עובד תוריד מפה
ChromeSetup.rar
סיסמה 1234@אביב-לוין אמר בעזרה | מחשב LENOVO ווינדוס 10 S - לא ניתן להוריד דפדפן כרום:
תנסה לכבות אנטי וירוס
לא צריך. פשוט הוא מסתיר את הכפתור של "שמור", ע"י רחיפה על ההורדה, ואז הוא ישאל פעם שניה.. זה חולי ידוע שקרה לאחרונה...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
