מחשב ניד ללא מצלמה
-
האם יש איזשהו תוכנה שאני יוכל להשתמש בה למלצלמה בשביל הסקיפ או להתקין איזה משהו ואם כן איפה אפשר להשיג את זה
-
האם יש איזשהו תוכנה שאני יוכל להשתמש בה למלצלמה בשביל הסקיפ או להתקין איזה משהו ואם כן איפה אפשר להשיג את זה
-
-
@DANI123 ?????????
גם אם חיים על מצלמה בודאי לא על מצלמה של מחשב נייד שהכי הרבה היא HD (כלומר זה מה שכתוב, בפועל זה הרבה פחות מזה. זה באמת דבר מוזר, מעולם לא ראיתי מחשב נייד, גם מסדרות טובות - שיש לו מצלמה באמת איכותית.) לגיימרים שחיים על מצלה יש מצלמה נורמלית חיצונית. -
@DANI123 ?????????
גם אם חיים על מצלמה בודאי לא על מצלמה של מחשב נייד שהכי הרבה היא HD (כלומר זה מה שכתוב, בפועל זה הרבה פחות מזה. זה באמת דבר מוזר, מעולם לא ראיתי מחשב נייד, גם מסדרות טובות - שיש לו מצלמה באמת איכותית.) לגיימרים שחיים על מצלה יש מצלמה נורמלית חיצונית.@chv אמר במחשב ניד ללא מצלמה:
@DANI123 ?????????
גם אם חיים על מצלמה בודאי לא על מצלמה של מחשב נייד שהכי הרבה היא HD (כלומר זה מה שכתוב, בפועל זה הרבה פחות מזה. זה באמת דבר מוזר, מעולם לא ראיתי מחשב נייד, גם מסדרות טובות - שיש לו מצלמה באמת איכותית.) לגיימרים שחיים על מצלה יש מצלמה נורמלית חיצונית.צודק אבל מינימום במחשב גימינג זה מצלמה לא?
-
האם יש איזשהו תוכנה שאני יוכל להשתמש בה למלצלמה בשביל הסקיפ או להתקין איזה משהו ואם כן איפה אפשר להשיג את זה
@עזריאל יתכן שיש לו מצלמה אך אין לך את תוכנת ההפעלה של זה [יש לך למעלה עינית בחור[אם יש]]
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
