בעיה | התקנת WSA דרך POWERSHELL נכשלת
-
@avramk100 כן
@ישיביש אמר בבעיה | התקנת WSA דרך POWERSHELL נכשלת:
@avramk100 כן
תפעיל cmd כמנהל וכתוב: powershell.exe מה התוצאה ?
-
@צדיק-תמים את זה עשיתי אבל שאני עושה דרך הINSTALL פתח באמצעות POWERSHELL הוא נכבה ישר
-
@צדיק-תמים את זה עשיתי אבל שאני עושה דרך הINSTALL פתח באמצעות POWERSHELL הוא נכבה ישר
@ישיביש אמר בבעיה | התקנת WSA דרך POWERSHELL נכשלת:
@צדיק-תמים את זה עשיתי אבל שאני עושה דרך הINSTALL פתח באמצעות POWERSHELL הוא נכבה ישר
ניסית לגרור את הקובץ לחלון פאוורשל ?
-
@ישיביש אמר בבעיה | התקנת WSA דרך POWERSHELL נכשלת:
@צדיק-תמים את זה עשיתי אבל שאני עושה דרך הINSTALL פתח באמצעות POWERSHELL הוא נכבה ישר
ניסית לגרור את הקובץ לחלון פאוורשל ?
@avramk100 ניסיתי זה לא נגרר
-
@avramk100 ניסיתי זה לא נגרר
-
@avramk100 installps1
-
@avramk100 ניסיתי זה לא נגרר
@ישיביש אמר בבעיה | התקנת WSA דרך POWERSHELL נכשלת:
@avramk100 ניסיתי זה לא נגרר
במקום לגרור, תקיש עליו עם מקש ימני "העתק נתיב קובץ" ותדביק אותו בחלון הCMD
-
@avramk100 installps1
-
@ישיביש אמר בבעיה | התקנת WSA דרך POWERSHELL נכשלת:
@avramk100 ניסיתי זה לא נגרר
במקום לגרור, תקיש עליו עם מקש ימני "העתק נתיב קובץ" ותדביק אותו בחלון הCMD
-
@avramk100 רגע הוא מריץ אותו
-
@avramk100 רגע הוא מריץ אותו
-
@avramk100 עבד!!! תודה רבה
-
@avramk100 עבד!!! תודה רבה
@ישיביש אמר בבעיה | התקנת WSA דרך POWERSHELL נכשלת:
@avramk100 עבד!!! תודה רבה
מעניין למה הוא נתקע. תעלה שנייה את הטקסט שלו
-
@ישיביש אמר בבעיה | התקנת WSA דרך POWERSHELL נכשלת:
@avramk100 עבד!!! תודה רבה
מעניין למה הוא נתקע. תעלה שנייה את הטקסט שלו
@avramk100 רגע שנייה איפה אני מוצא אותו?
-
@avramk100 רגע שנייה איפה אני מוצא אותו?
-
@avramk100 לא איפה אני רואה את הWSA כי הסקריפט עבד ועשה לי ריסט עכשיו איפה הWSA נמצא?
-
-
@avramk100 לא איפה אני רואה את הWSA כי הסקריפט עבד ועשה לי ריסט עכשיו איפה הWSA נמצא?
-
@צדיק-תמים נו אז מה קרה לי?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות