בעיה | התקנת WSA דרך POWERSHELL נכשלת
-
@avramk100 הוא רק כותב FAILED TO LAUNCH ..ADMINISTRITOR
-
@avramk100 הוא רק כותב FAILED TO LAUNCH ..ADMINISTRITOR
-
@avramk100 הוא רק כותב FAILED TO LAUNCH ..ADMINISTRITOR
-
@ישיביש מענין. ניסית את כל סוגי הps במחשב ? כולם אותה שגיאה ?
לא מצליח לצרף פה, אבל תחפש בהתחל power shell יש כמה תוצאות של כמה אפשרויות.
-
@avramk100 ניסיתי בכמה אבל משום מה זה לא עובד
-
@avramk100 ניסיתי בכמה אבל משום מה זה לא עובד
@ישיביש אמר בבעיה | התקנת WSA דרך POWERSHELL נכשלת:
@avramk100 ניסיתי בכמה אבל משום מה זה לא עובד
cmd אתה כן יכול להפעיל כמנהל ?
-
@ישיביש אמר בבעיה | התקנת WSA דרך POWERSHELL נכשלת:
@avramk100 ניסיתי בכמה אבל משום מה זה לא עובד
cmd אתה כן יכול להפעיל כמנהל ?
@avramk100 כן
-
@avramk100 כן
@ישיביש אמר בבעיה | התקנת WSA דרך POWERSHELL נכשלת:
@avramk100 כן
תפעיל cmd כמנהל וכתוב: powershell.exe מה התוצאה ?
-
@צדיק-תמים את זה עשיתי אבל שאני עושה דרך הINSTALL פתח באמצעות POWERSHELL הוא נכבה ישר
-
@צדיק-תמים את זה עשיתי אבל שאני עושה דרך הINSTALL פתח באמצעות POWERSHELL הוא נכבה ישר
@ישיביש אמר בבעיה | התקנת WSA דרך POWERSHELL נכשלת:
@צדיק-תמים את זה עשיתי אבל שאני עושה דרך הINSTALL פתח באמצעות POWERSHELL הוא נכבה ישר
ניסית לגרור את הקובץ לחלון פאוורשל ?
-
@ישיביש אמר בבעיה | התקנת WSA דרך POWERSHELL נכשלת:
@צדיק-תמים את זה עשיתי אבל שאני עושה דרך הINSTALL פתח באמצעות POWERSHELL הוא נכבה ישר
ניסית לגרור את הקובץ לחלון פאוורשל ?
@avramk100 ניסיתי זה לא נגרר
-
@avramk100 ניסיתי זה לא נגרר
-
@avramk100 installps1
-
@avramk100 ניסיתי זה לא נגרר
@ישיביש אמר בבעיה | התקנת WSA דרך POWERSHELL נכשלת:
@avramk100 ניסיתי זה לא נגרר
במקום לגרור, תקיש עליו עם מקש ימני "העתק נתיב קובץ" ותדביק אותו בחלון הCMD
-
@avramk100 installps1
-
@ישיביש אמר בבעיה | התקנת WSA דרך POWERSHELL נכשלת:
@avramk100 ניסיתי זה לא נגרר
במקום לגרור, תקיש עליו עם מקש ימני "העתק נתיב קובץ" ותדביק אותו בחלון הCMD
-
@avramk100 רגע הוא מריץ אותו
-
@avramk100 רגע הוא מריץ אותו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות