בעיה | קיצור כלי החיתוך בווינדוס 11
-
@android-0 אני עם מחשב נייד ..ואני לא יודע איפה זה דליית
-
@android-0 אני עם מחשב נייד ..ואני לא יודע איפה זה דליית
-
@android-0 זה צילום מסך על הכל ..אבל השני זה כלי חיתוך שאתה חותך מהמסך חתיכה..
-
@android-0 זה צילום מסך על הכל ..אבל השני זה כלי חיתוך שאתה חותך מהמסך חתיכה..
@יוסף-קורקוש-0 יש לך למעלה אפשרויות

-
@יוסף-קורקוש-0 יש לך למעלה אפשרויות

@android-0 מה השם של המקש באנגלית ?
-
@android-0 מה השם של המקש באנגלית ?
@יוסף-קורקוש-0 PrtSc
-
@יוסף-קורקוש-0 PrtSc
@android-0 הוא מצלם לי רק עם ווינדוס בייחד ..ובלי כלי חיתוך...אצלי זה נמצא כמו שאמרתי בהתחלה..
-
@android-0 הוא מצלם לי רק עם ווינדוס בייחד ..ובלי כלי חיתוך...אצלי זה נמצא כמו שאמרתי בהתחלה..
@יוסף-קורקוש-0 נפתחת לך החלונית הזו?

-
@יוסף-קורקוש-0 נפתחת לך החלונית הזו?

@android-0 לא.
-
@android-0 לא.
@יוסף-קורקוש-0 אז בזה אני כבר לא "מבין"
-
@android-0 לא.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות



