בעיה | קיצור כלי החיתוך בווינדוס 11
-
@a0533057932 האם ללא קיצור מקשים אתה כן מצליח לפתוח? ....
@יוסף-קורקוש-0 אמר בבעיה | קיצור כלי החיתוך בווינדוס 11:
@a0533057932 האם ללא קיצור מקשים אתה כן מצליח לפתוח? ....
אז תעבור על הכתבה ותבדוק האם יש שם פיתרון
-
@יוסף-קורקוש-0 אמר בבעיה | קיצור כלי החיתוך בווינדוס 11:
@a0533057932 האם ללא קיצור מקשים אתה כן מצליח לפתוח? ....
אז תעבור על הכתבה ותבדוק האם יש שם פיתרון
@a0533057932 אבל מה אני יעשה אחרי חודש אני לא מנוי של ווינדוס
-
@a0533057932 אבל מה אני יעשה אחרי חודש אני לא מנוי של ווינדוס
@יוסף-קורקוש-0 אמר בבעיה | קיצור כלי החיתוך בווינדוס 11:
@a0533057932 אבל מה אני יעשה אחרי חודש אני לא מנוי של ווינדוס
לא הבנתי
-
@יוסף-קורקוש-0 אמר בבעיה | קיצור כלי החיתוך בווינדוס 11:
@a0533057932 אבל מה אני יעשה אחרי חודש אני לא מנוי של ווינדוס
לא הבנתי
@a0533057932 השגתי פיתרון סופי על פי מה הקישור שהבאת ...משנים תאריך לשנתיים אחורה ואח"כ מחזירים לתאריך של היום וזה מסתדר
-
לא מצילח לפתוח דרך הקיצורי מקשים את כלי החיתוך ..
@יוסף-קורקוש-0 ווינ'+שיפט+S
?? -
@יוסף-קורקוש-0 ווינ'+שיפט+S
?? -
@יוסף-קורקוש-0 יש אפשרות להגדיר שמקש "פרט-סקרין" יעבור אוטמטית לכלי החיתוך
@nh-local איזה מקש זה ?..ואיך..?
-
@nh-local איזה מקש זה ?..ואיך..?
-
@android-0 אני עם מחשב נייד ..ואני לא יודע איפה זה דליית
-
@android-0 אני עם מחשב נייד ..ואני לא יודע איפה זה דליית
-
@android-0 זה צילום מסך על הכל ..אבל השני זה כלי חיתוך שאתה חותך מהמסך חתיכה..
-
@android-0 זה צילום מסך על הכל ..אבל השני זה כלי חיתוך שאתה חותך מהמסך חתיכה..
@יוסף-קורקוש-0 יש לך למעלה אפשרויות

-
@יוסף-קורקוש-0 יש לך למעלה אפשרויות

@android-0 מה השם של המקש באנגלית ?
-
@android-0 מה השם של המקש באנגלית ?
@יוסף-קורקוש-0 PrtSc
-
@יוסף-קורקוש-0 PrtSc
@android-0 הוא מצלם לי רק עם ווינדוס בייחד ..ובלי כלי חיתוך...אצלי זה נמצא כמו שאמרתי בהתחלה..
-
@android-0 הוא מצלם לי רק עם ווינדוס בייחד ..ובלי כלי חיתוך...אצלי זה נמצא כמו שאמרתי בהתחלה..
@יוסף-קורקוש-0 נפתחת לך החלונית הזו?

-
@יוסף-קורקוש-0 נפתחת לך החלונית הזו?

@android-0 לא.
-
@android-0 לא.
@יוסף-קורקוש-0 אז בזה אני כבר לא "מבין"
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


