דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בקשת מידע | שדרוג ווינדוס 10 מHOME לPRO

בקשת מידע | שדרוג ווינדוס 10 מHOME לPRO

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
51 פוסטים 6 כותבים 1.9k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • elazarE elazar

    @מויסי סורי תוקן בפוסט הקודם

    מ מנותק
    מ מנותק
    מויסי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #22

    @elazar תודה
    לא פועל במצב S

    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מ מויסי

      @elazar תודה
      לא פועל במצב S

      מ מנותק
      מ מנותק
      מויסי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #23

      @מויסי יש עוד אפשרות לעזור לי
      תודה מראש

      A0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מ מויסי

        @מויסי יש עוד אפשרות לעזור לי
        תודה מראש

        A0533057932A מנותק
        A0533057932A מנותק
        A0533057932
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #24

        @מויסי אמר בבקשת מידע | שדרוג ווינדוס 10 מHOME לPRO:

        @מויסי יש עוד אפשרות לעזור לי
        תודה מראש

        עם יש לך מצב S זה אומר שיש רישיון
        ואז אפשר לצאת לווינדוס הום
        למה אתה לא פועל על פי השלבים שכבר הביאו לך?
        ואם לא הסתדרת הנה מדריך נוסף
        http://wiki.netfree.link/wiki/יציאה_ממצב_S_ב-_Windows_10

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • A0533057932A A0533057932

          @מויסי אמר בבקשת מידע | שדרוג ווינדוס 10 מHOME לPRO:

          @מויסי יש עוד אפשרות לעזור לי
          תודה מראש

          עם יש לך מצב S זה אומר שיש רישיון
          ואז אפשר לצאת לווינדוס הום
          למה אתה לא פועל על פי השלבים שכבר הביאו לך?
          ואם לא הסתדרת הנה מדריך נוסף
          http://wiki.netfree.link/wiki/יציאה_ממצב_S_ב-_Windows_10

          מ מנותק
          מ מנותק
          מויסי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #25

          @a0533057932 התקנתי ווינדוס מחדש
          ואז הוא לא הצליח להיות מוםעל וזה כנראה חלק מהבעיה

          A0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ מויסי

            @a0533057932 התקנתי ווינדוס מחדש
            ואז הוא לא הצליח להיות מוםעל וזה כנראה חלק מהבעיה

            A0533057932A מנותק
            A0533057932A מנותק
            A0533057932
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #26

            @מויסי אמר בבקשת מידע | שדרוג ווינדוס 10 מHOME לPRO:

            @a0533057932 התקנתי ווינדוס מחדש
            ואז הוא לא הצליח להיות מוםעל וזה כנראה חלק מהבעיה

            מה מותקן כעת?
            חוץ מזה שהיה לך רישיון וזרקת אותו לפח

            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • A0533057932A A0533057932

              @מויסי אמר בבקשת מידע | שדרוג ווינדוס 10 מHOME לPRO:

              @a0533057932 התקנתי ווינדוס מחדש
              ואז הוא לא הצליח להיות מוםעל וזה כנראה חלק מהבעיה

              מה מותקן כעת?
              חוץ מזה שהיה לך רישיון וזרקת אותו לפח

              מ מנותק
              מ מנותק
              מויסי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #27

              @a0533057932 ככה זה משתמש מתחיל....
              כרגע ווינדוס לא מופעל
              כך הוא כותב לי בהפעלה

              A0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מ מויסי

                @a0533057932 ככה זה משתמש מתחיל....
                כרגע ווינדוס לא מופעל
                כך הוא כותב לי בהפעלה

                A0533057932A מנותק
                A0533057932A מנותק
                A0533057932
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #28

                @מויסי אמר בבקשת מידע | שדרוג ווינדוס 10 מHOME לPRO:

                @a0533057932 ככה זה משתמש מתחיל....
                כרגע ווינדוס לא מופעל
                כך הוא כותב לי בהפעלה

                איך זה עונה על השאלה?
                מה מותקן כעת

                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • A0533057932A A0533057932

                  @מויסי אמר בבקשת מידע | שדרוג ווינדוס 10 מHOME לPRO:

                  @a0533057932 ככה זה משתמש מתחיל....
                  כרגע ווינדוס לא מופעל
                  כך הוא כותב לי בהפעלה

                  איך זה עונה על השאלה?
                  מה מותקן כעת

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  מויסי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #29

                  @a0533057932 התקנתי ווינדוס 10 מהדורה 2004

                  A0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מ מויסי

                    @a0533057932 התקנתי ווינדוס 10 מהדורה 2004

                    A0533057932A מנותק
                    A0533057932A מנותק
                    A0533057932
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #30

                    @מויסי אמר בבקשת מידע | שדרוג ווינדוס 10 מHOME לPRO:

                    @a0533057932 התקנתי ווינדוס 10 מהדורה 2004

                    בפעם השלישית
                    מה מותקן כעת
                    S/HOME/PRO?

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • A0533057932A A0533057932

                      @מויסי אמר בבקשת מידע | שדרוג ווינדוס 10 מHOME לPRO:

                      @a0533057932 התקנתי ווינדוס 10 מהדורה 2004

                      בפעם השלישית
                      מה מותקן כעת
                      S/HOME/PRO?

                      מ מנותק
                      מ מנותק
                      מויסי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #31

                      @a0533057932 סליחה S

                      A0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מ מויסי

                        @a0533057932 סליחה S

                        A0533057932A מנותק
                        A0533057932A מנותק
                        A0533057932
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #32

                        @מויסי אמר בבקשת מידע | שדרוג ווינדוס 10 מHOME לPRO:

                        @a0533057932 סליחה S

                        מקווה מאד שלא הרסת
                        תפעל על פי ההוראות שהביאו לך לצאת ממצב S

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • A0533057932A A0533057932

                          @מויסי אמר בבקשת מידע | שדרוג ווינדוס 10 מHOME לPRO:

                          @a0533057932 סליחה S

                          מקווה מאד שלא הרסת
                          תפעל על פי ההוראות שהביאו לך לצאת ממצב S

                          מ מנותק
                          מ מנותק
                          מויסי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #33

                          @a0533057932 לא מצליח
                          האם יש אפשרות לשחזר אם לא הופעל נקודת שחזור
                          אבל יש לי תיקיה ווינדוס OLD בכונן C

                          A0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ מויסי

                            @a0533057932 לא מצליח
                            האם יש אפשרות לשחזר אם לא הופעל נקודת שחזור
                            אבל יש לי תיקיה ווינדוס OLD בכונן C

                            A0533057932A מנותק
                            A0533057932A מנותק
                            A0533057932
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #34

                            @מויסי אמר בבקשת מידע | שדרוג ווינדוס 10 מHOME לPRO:

                            @a0533057932 לא מצליח
                            האם יש אפשרות לשחזר אם לא הופעל נקודת שחזור
                            אבל יש לי תיקיה ווינדוס OLD בכונן C

                            לא מצליח זה לא תשובה לעולם

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • A0533057932A A0533057932

                              @מויסי אמר בבקשת מידע | שדרוג ווינדוס 10 מHOME לPRO:

                              @a0533057932 לא מצליח
                              האם יש אפשרות לשחזר אם לא הופעל נקודת שחזור
                              אבל יש לי תיקיה ווינדוס OLD בכונן C

                              לא מצליח זה לא תשובה לעולם

                              מ מנותק
                              מ מנותק
                              מויסי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #35

                              @a0533057932 אני מנסה לעשות צילום מסך כדי להראות מה כתוב
                              אגב הצלחתי להתקין TEAMVIEWER
                              אבל הוא לא מראה מה הקוד שלי

                              A0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מ מויסי

                                @a0533057932 אני מנסה לעשות צילום מסך כדי להראות מה כתוב
                                אגב הצלחתי להתקין TEAMVIEWER
                                אבל הוא לא מראה מה הקוד שלי

                                A0533057932A מנותק
                                A0533057932A מנותק
                                A0533057932
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #36

                                @מויסי אמר בבקשת מידע | שדרוג ווינדוס 10 מHOME לPRO:

                                @a0533057932 אני מנסה לעשות צילום מסך כדי להראות מה כתוב
                                אגב הצלחתי להתקין TEAMVIEWER
                                אבל הוא לא מראה מה הקוד שלי

                                תכתוב בחיפוש של המחשב סיוע מהיר

                                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • A0533057932A A0533057932

                                  @מויסי אמר בבקשת מידע | שדרוג ווינדוס 10 מHOME לPRO:

                                  @a0533057932 אני מנסה לעשות צילום מסך כדי להראות מה כתוב
                                  אגב הצלחתי להתקין TEAMVIEWER
                                  אבל הוא לא מראה מה הקוד שלי

                                  תכתוב בחיפוש של המחשב סיוע מהיר

                                  מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מויסי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #37

                                  @a0533057932 תוכל לסייע לי?
                                  הוא כות בלי שאני צריך קוד מהמסייע
                                  תודה

                                  A0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מ מויסי

                                    @a0533057932 תוכל לסייע לי?
                                    הוא כות בלי שאני צריך קוד מהמסייע
                                    תודה

                                    A0533057932A מנותק
                                    A0533057932A מנותק
                                    A0533057932
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #38

                                    @מויסי אמר בבקשת מידע | שדרוג ווינדוס 10 מHOME לPRO:

                                    @a0533057932 תוכל לסייע לי?
                                    הוא כות בלי שאני צריך קוד מהמסייע
                                    תודה

                                    251400

                                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • A0533057932A A0533057932

                                      @מויסי אמר בבקשת מידע | שדרוג ווינדוס 10 מHOME לPRO:

                                      @a0533057932 תוכל לסייע לי?
                                      הוא כות בלי שאני צריך קוד מהמסייע
                                      תודה

                                      251400

                                      מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      מויסי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #39

                                      @a0533057932 עשיתי
                                      לא הייתי מסתדר בלעדיך גם עוד שעתיים
                                      תודה ענקית
                                      יתכן שהופעל לי תוכנה חרת של ווינדוס
                                      רצוי לבדוק עוד פעם בהגדרות

                                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מ מויסי

                                        @a0533057932 עשיתי
                                        לא הייתי מסתדר בלעדיך גם עוד שעתיים
                                        תודה ענקית
                                        יתכן שהופעל לי תוכנה חרת של ווינדוס
                                        רצוי לבדוק עוד פעם בהגדרות

                                        מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        מויסי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #40

                                        @מויסי מרגע לרגע אני רואה כמה אני צריך להודות לך על כל הפורום ועל העזרה הפרטנית
                                        תודה עצמונ

                                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מ מויסי

                                          @מויסי מרגע לרגע אני רואה כמה אני צריך להודות לך על כל הפורום ועל העזרה הפרטנית
                                          תודה עצמונ

                                          מ מנותק
                                          מ מנותק
                                          מויסי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #41

                                          @מויסי הפעיל לי PRO 10 במצב S
                                          האם זה מוכיח משהו?

                                          elazarE יהודה 12י 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר