בקשת מידע | שדרוג ווינדוס 10 מHOME לPRO
-
@מויסי אמר בבקשת מידע | שדרוג ווינדוס 10 מHOME לPRO:
@מויסי יש עוד אפשרות לעזור לי
תודה מראשעם יש לך מצב S זה אומר שיש רישיון
ואז אפשר לצאת לווינדוס הום
למה אתה לא פועל על פי השלבים שכבר הביאו לך?
ואם לא הסתדרת הנה מדריך נוסף
http://wiki.netfree.link/wiki/יציאה_ממצב_S_ב-_Windows_10 -
@מויסי אמר בבקשת מידע | שדרוג ווינדוס 10 מHOME לPRO:
@מויסי יש עוד אפשרות לעזור לי
תודה מראשעם יש לך מצב S זה אומר שיש רישיון
ואז אפשר לצאת לווינדוס הום
למה אתה לא פועל על פי השלבים שכבר הביאו לך?
ואם לא הסתדרת הנה מדריך נוסף
http://wiki.netfree.link/wiki/יציאה_ממצב_S_ב-_Windows_10@a0533057932 התקנתי ווינדוס מחדש
ואז הוא לא הצליח להיות מוםעל וזה כנראה חלק מהבעיה -
@a0533057932 התקנתי ווינדוס מחדש
ואז הוא לא הצליח להיות מוםעל וזה כנראה חלק מהבעיה@מויסי אמר בבקשת מידע | שדרוג ווינדוס 10 מHOME לPRO:
@a0533057932 התקנתי ווינדוס מחדש
ואז הוא לא הצליח להיות מוםעל וזה כנראה חלק מהבעיהמה מותקן כעת?
חוץ מזה שהיה לך רישיון וזרקת אותו לפח -
@מויסי אמר בבקשת מידע | שדרוג ווינדוס 10 מHOME לPRO:
@a0533057932 התקנתי ווינדוס מחדש
ואז הוא לא הצליח להיות מוםעל וזה כנראה חלק מהבעיהמה מותקן כעת?
חוץ מזה שהיה לך רישיון וזרקת אותו לפח@a0533057932 ככה זה משתמש מתחיל....
כרגע ווינדוס לא מופעל
כך הוא כותב לי בהפעלה -
@a0533057932 ככה זה משתמש מתחיל....
כרגע ווינדוס לא מופעל
כך הוא כותב לי בהפעלה@מויסי אמר בבקשת מידע | שדרוג ווינדוס 10 מHOME לPRO:
@a0533057932 ככה זה משתמש מתחיל....
כרגע ווינדוס לא מופעל
כך הוא כותב לי בהפעלהאיך זה עונה על השאלה?
מה מותקן כעת -
@מויסי אמר בבקשת מידע | שדרוג ווינדוס 10 מHOME לPRO:
@a0533057932 ככה זה משתמש מתחיל....
כרגע ווינדוס לא מופעל
כך הוא כותב לי בהפעלהאיך זה עונה על השאלה?
מה מותקן כעת@a0533057932 התקנתי ווינדוס 10 מהדורה 2004
-
@a0533057932 התקנתי ווינדוס 10 מהדורה 2004
@מויסי אמר בבקשת מידע | שדרוג ווינדוס 10 מHOME לPRO:
@a0533057932 התקנתי ווינדוס 10 מהדורה 2004
בפעם השלישית
מה מותקן כעת
S/HOME/PRO? -
@מויסי אמר בבקשת מידע | שדרוג ווינדוס 10 מHOME לPRO:
@a0533057932 התקנתי ווינדוס 10 מהדורה 2004
בפעם השלישית
מה מותקן כעת
S/HOME/PRO?@a0533057932 סליחה S
-
@a0533057932 סליחה S
@מויסי אמר בבקשת מידע | שדרוג ווינדוס 10 מHOME לPRO:
@a0533057932 סליחה S
מקווה מאד שלא הרסת
תפעל על פי ההוראות שהביאו לך לצאת ממצב S -
@מויסי אמר בבקשת מידע | שדרוג ווינדוס 10 מHOME לPRO:
@a0533057932 סליחה S
מקווה מאד שלא הרסת
תפעל על פי ההוראות שהביאו לך לצאת ממצב S@a0533057932 לא מצליח
האם יש אפשרות לשחזר אם לא הופעל נקודת שחזור
אבל יש לי תיקיה ווינדוס OLD בכונן C -
@a0533057932 לא מצליח
האם יש אפשרות לשחזר אם לא הופעל נקודת שחזור
אבל יש לי תיקיה ווינדוס OLD בכונן C@מויסי אמר בבקשת מידע | שדרוג ווינדוס 10 מHOME לPRO:
@a0533057932 לא מצליח
האם יש אפשרות לשחזר אם לא הופעל נקודת שחזור
אבל יש לי תיקיה ווינדוס OLD בכונן Cלא מצליח זה לא תשובה לעולם
-
@מויסי אמר בבקשת מידע | שדרוג ווינדוס 10 מHOME לPRO:
@a0533057932 לא מצליח
האם יש אפשרות לשחזר אם לא הופעל נקודת שחזור
אבל יש לי תיקיה ווינדוס OLD בכונן Cלא מצליח זה לא תשובה לעולם
@a0533057932 אני מנסה לעשות צילום מסך כדי להראות מה כתוב
אגב הצלחתי להתקין TEAMVIEWER
אבל הוא לא מראה מה הקוד שלי -
@a0533057932 אני מנסה לעשות צילום מסך כדי להראות מה כתוב
אגב הצלחתי להתקין TEAMVIEWER
אבל הוא לא מראה מה הקוד שלי@מויסי אמר בבקשת מידע | שדרוג ווינדוס 10 מHOME לPRO:
@a0533057932 אני מנסה לעשות צילום מסך כדי להראות מה כתוב
אגב הצלחתי להתקין TEAMVIEWER
אבל הוא לא מראה מה הקוד שליתכתוב בחיפוש של המחשב סיוע מהיר
-
@מויסי אמר בבקשת מידע | שדרוג ווינדוס 10 מHOME לPRO:
@a0533057932 אני מנסה לעשות צילום מסך כדי להראות מה כתוב
אגב הצלחתי להתקין TEAMVIEWER
אבל הוא לא מראה מה הקוד שליתכתוב בחיפוש של המחשב סיוע מהיר
@a0533057932 תוכל לסייע לי?
הוא כות בלי שאני צריך קוד מהמסייע
תודה -
@a0533057932 תוכל לסייע לי?
הוא כות בלי שאני צריך קוד מהמסייע
תודה@מויסי אמר בבקשת מידע | שדרוג ווינדוס 10 מHOME לPRO:
@a0533057932 תוכל לסייע לי?
הוא כות בלי שאני צריך קוד מהמסייע
תודה251400
-
@מויסי אמר בבקשת מידע | שדרוג ווינדוס 10 מHOME לPRO:
@a0533057932 תוכל לסייע לי?
הוא כות בלי שאני צריך קוד מהמסייע
תודה251400
@a0533057932 עשיתי
לא הייתי מסתדר בלעדיך גם עוד שעתיים
תודה ענקית
יתכן שהופעל לי תוכנה חרת של ווינדוס
רצוי לבדוק עוד פעם בהגדרות -
@a0533057932 עשיתי
לא הייתי מסתדר בלעדיך גם עוד שעתיים
תודה ענקית
יתכן שהופעל לי תוכנה חרת של ווינדוס
רצוי לבדוק עוד פעם בהגדרות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות