דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. הסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!

הסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - אנדרואיד
304 פוסטים 42 כותבים 23.9k צפיות 27 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • FSHLOMOF FSHLOMO

    אם כל הגדולים סגורים אז איך מתמחים פתוח??🙄

    אבא לוא מנותק
    אבא לוא מנותק
    אבא לו
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #89

    @fshlomo יש בעיה בשרתים של פייסבוק
    וכל הגדולים הם על אותו השרת כמו אינסטגרם וואטסאפ

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א אדי המתכנת

      @ירושלים-שלי אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:

      אין איפה לבדוק צפי? ולא לשמוע 'הערכות' ו'ניחושים' מכל מיני קבוצות?? 🤔

      הערכות וניחושים יש מלא... את גם יכולה... אבל באתר רציני ואמין כמתמחים טופ מותר אך ורק מידע אמין ומוסמך!!! 😀

      ירושלים שליי מנותק
      ירושלים שליי מנותק
      ירושלים שלי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #90

      @אדי-המתכנת זהו, שאני מעלה לפה נגיד מה שאני רואה בטלגרם.

      שזה לא מידע אמין 100%

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • FSHLOMOF FSHLOMO

        @הנני-העני אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:

        מקומות לקריאה:
        https://www.tgspot.co.il/#google_vignette

        https://www.geektime.co.il/facebook-whatsapp-instagram-and-messenger-are-down-041021/

        https://www.gadgety.co.il/

        רק אציין שבצאט אישי שלכם ווצאפ עובד. למי שרוצה להשתמש בווצאפ כשמירת הודעות בזמן זה.

        מעבר למתחרים.
        אפציות:
        סיגנל , טלגרם , סנאפצאט , טוויטר , ועוד.

        איביי ואמזון גם סגורים

        ש מנותק
        ש מנותק
        שוקו תנובה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שוקו תנובה
        #91
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • FSHLOMOF FSHLOMO

          @הנני-העני אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:

          מקומות לקריאה:
          https://www.tgspot.co.il/#google_vignette

          https://www.geektime.co.il/facebook-whatsapp-instagram-and-messenger-are-down-041021/

          https://www.gadgety.co.il/

          רק אציין שבצאט אישי שלכם ווצאפ עובד. למי שרוצה להשתמש בווצאפ כשמירת הודעות בזמן זה.

          מעבר למתחרים.
          אפציות:
          סיגנל , טלגרם , סנאפצאט , טוויטר , ועוד.

          איביי ואמזון גם סגורים

          ירושלים שליי מנותק
          ירושלים שליי מנותק
          ירושלים שלי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #92

          @fshlomo תלוי באיזה קטגוריה.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א מנותק
            א מנותק
            אדי המתכנת
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #93

            יש עכשיו דיווח ולפיו תיקון התקלה יתעכב עוד קצת, והרי הוא לפניכם:
            עובדי פייסבוק לא מצליחים להיכנס למקום העבודה שלהם. מערך הדלתות בחברה קרס והתג של העובדים לא פעיל.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • FSHLOMOF FSHLOMO

              @הנני-העני אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:

              מקומות לקריאה:
              https://www.tgspot.co.il/#google_vignette

              https://www.geektime.co.il/facebook-whatsapp-instagram-and-messenger-are-down-041021/

              https://www.gadgety.co.il/

              רק אציין שבצאט אישי שלכם ווצאפ עובד. למי שרוצה להשתמש בווצאפ כשמירת הודעות בזמן זה.

              מעבר למתחרים.
              אפציות:
              סיגנל , טלגרם , סנאפצאט , טוויטר , ועוד.

              איביי ואמזון גם סגורים

              ירושלים שליי מנותק
              ירושלים שליי מנותק
              ירושלים שלי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #94

              @fshlomo נגיד אלי אקספרס העלתי מקודם לפה, שניסתי לעלות לפיד וזה היה חסום.

              IMG_20211004_220750.png

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ירושלים שליי מנותק
                ירושלים שליי מנותק
                ירושלים שלי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #95

                ‏כאן: תקלה עולמית | באי-פי מדווחים מפי מקור בפייסבוק: כל המערכות הפנימיות קרסו, עובדים בחברה מתקשרים באמצעות הודעות sms ובמייל.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ירושלים שליי מנותק
                  ירושלים שליי מנותק
                  ירושלים שלי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #96

                  מקודם הוואטסאפ כן נפתח לי, רק היה 'קפוא' כאילו אין אינטרנט.

                  עכשיו - הוא גם לא נפתח!

                  Screenshot_2021-10-04-22-58-43.png

                  ב A0533057932A 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • ירושלים שליי ירושלים שלי

                    מקודם הוואטסאפ כן נפתח לי, רק היה 'קפוא' כאילו אין אינטרנט.

                    עכשיו - הוא גם לא נפתח!

                    Screenshot_2021-10-04-22-58-43.png

                    ב מנותק
                    ב מנותק
                    ברמן
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #97

                    @ירושלים-שלי אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:

                    מקודם הוואטסאפ כן נפתח לי, רק היה 'קפוא' כאילו אין אינטרנט.

                    עכשיו - הוא גם לא נפתח!

                    Screenshot_2021-10-04-22-58-43.png

                    לי כן נפתח כנראה בעייה שלך...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ירושלים שליי ירושלים שלי

                      מקודם הוואטסאפ כן נפתח לי, רק היה 'קפוא' כאילו אין אינטרנט.

                      עכשיו - הוא גם לא נפתח!

                      Screenshot_2021-10-04-22-58-43.png

                      A0533057932A מנותק
                      A0533057932A מנותק
                      A0533057932
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #98

                      @ירושלים-שלי אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:

                      מקודם הוואטסאפ כן נפתח לי, רק היה 'קפוא' כאילו אין אינטרנט.

                      עכשיו - הוא גם לא נפתח!

                      Screenshot_2021-10-04-22-58-43.png

                      וואצפ אמור להפתח גם ללא אינטרנט
                      נראה בעיה אצלך

                      ירושלים שליי תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • ל מנותק
                        ל מנותק
                        להבין וליצור
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #99

                        -5969614464376486025_121.jpg
                        IMG_20211004_230608_369.jpg

                        ירושלים שליי תגובה 1 תגובה אחרונה
                        5
                        • A0533057932A A0533057932

                          @ירושלים-שלי אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:

                          מקודם הוואטסאפ כן נפתח לי, רק היה 'קפוא' כאילו אין אינטרנט.

                          עכשיו - הוא גם לא נפתח!

                          Screenshot_2021-10-04-22-58-43.png

                          וואצפ אמור להפתח גם ללא אינטרנט
                          נראה בעיה אצלך

                          ירושלים שליי מנותק
                          ירושלים שליי מנותק
                          ירושלים שלי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #100

                          @a0533057932 @ברמן עכשיו זה כן נפתח, כנראה באג זמני.

                          S תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ל להבין וליצור

                            -5969614464376486025_121.jpg
                            IMG_20211004_230608_369.jpg

                            ירושלים שליי מנותק
                            ירושלים שליי מנותק
                            ירושלים שלי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ירושלים שלי
                            #101

                            @להבין-וליצור וואיי זה נורמלי!!!

                            למי שרגיל לוואטסאפ, וטלגרם לא כ"כ שימש אצלי זה סיוט!!!!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ירושלים שליי ירושלים שלי

                              @a0533057932 @ברמן עכשיו זה כן נפתח, כנראה באג זמני.

                              S מנותק
                              S מנותק
                              S123
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #102

                              @ירושלים-שלי לי (ווצאפ ווב ) לא נפתח עדיין

                              פתאום חזרנו אחורה בזמן
                              אנשים מתחילים לחייג אלי 🙄

                              ירושלים שליי תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • S S123

                                @ירושלים-שלי לי (ווצאפ ווב ) לא נפתח עדיין

                                פתאום חזרנו אחורה בזמן
                                אנשים מתחילים לחייג אלי 🙄

                                ירושלים שליי מנותק
                                ירושלים שליי מנותק
                                ירושלים שלי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי ירושלים שלי
                                #103

                                @s123 פה כולם הלכו לקנות יונות דואר 😿🕊️

                                הכי בטוח... כי אליהם לא יכולים להתמכר ואח"כ לסבול!

                                S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • ירושלים שליי ירושלים שלי

                                  @s123 פה כולם הלכו לקנות יונות דואר 😿🕊️

                                  הכי בטוח... כי אליהם לא יכולים להתמכר ואח"כ לסבול!

                                  S מנותק
                                  S מנותק
                                  S123
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #104

                                  @ירושלים-שלי אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:

                                  @s123 פה כולם הלכו לקנות יונות דואר 😿

                                  הכי בטוח... כי אליהם לא יכולים להתמכר ואח"כ לסבול!

                                  חזק
                                  מה שבטוח זה שהעולם חי נורמלי היום..

                                  זונדל גרנדז תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • S S123

                                    @ירושלים-שלי אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:

                                    @s123 פה כולם הלכו לקנות יונות דואר 😿

                                    הכי בטוח... כי אליהם לא יכולים להתמכר ואח"כ לסבול!

                                    חזק
                                    מה שבטוח זה שהעולם חי נורמלי היום..

                                    זונדל גרנדז מנותק
                                    זונדל גרנדז מנותק
                                    זונדל גרנד
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי זונדל גרנד
                                    #105

                                    @s123
                                    58872402-b09f-4dc3-83c3-b95967a757d1-image.png

                                    a005a7d9-cec7-419c-9bee-db26e44d8dde-image.png

                                    שירותי קייטריינג וארועים היכל דוד הקליקו להזמנות https://halldavide.wordpress.com/

                                    מה הבעיהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • זונדל גרנדז זונדל גרנד

                                      @s123
                                      58872402-b09f-4dc3-83c3-b95967a757d1-image.png

                                      a005a7d9-cec7-419c-9bee-db26e44d8dde-image.png

                                      מה הבעיהמ מנותק
                                      מה הבעיהמ מנותק
                                      מה הבעיה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #106

                                      בשעה האחרונה אני לא מצליח להוריד קבצים בטלגרם. יש עוד מישהו שנתקל בבעיה הזו?

                                      1divid1 ירושלים שליי 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מה הבעיהמ מה הבעיה

                                        בשעה האחרונה אני לא מצליח להוריד קבצים בטלגרם. יש עוד מישהו שנתקל בבעיה הזו?

                                        1divid1 מנותק
                                        1divid1 מנותק
                                        1divid
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1divid
                                        #107

                                        @מה-הבעיה אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:

                                        בשעה האחרונה אני לא מצליח להוריד קבצים בטלגרם. יש עוד מישהו שנתקל בבעיה הזו?

                                        סוף העולם הגיע😂😂😂😂😂
                                        נשאר רק חייגן🤣🤣🤣

                                        מה הבעיהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • 1divid1 1divid

                                          @מה-הבעיה אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:

                                          בשעה האחרונה אני לא מצליח להוריד קבצים בטלגרם. יש עוד מישהו שנתקל בבעיה הזו?

                                          סוף העולם הגיע😂😂😂😂😂
                                          נשאר רק חייגן🤣🤣🤣

                                          מה הבעיהמ מנותק
                                          מה הבעיהמ מנותק
                                          מה הבעיה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #108

                                          @1divid איתמר מינמר: על פי נתוני חברת פלאפון, החל מהשעה 19:00 חל זינוק של יותר מ-580% בשליחת הודעות SMS לעומת יום רגיל

                                          M 1divid1 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר