הסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!
-
@הנני-העני אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
מקומות לקריאה:
https://www.tgspot.co.il/#google_vignettehttps://www.geektime.co.il/facebook-whatsapp-instagram-and-messenger-are-down-041021/
רק אציין שבצאט אישי שלכם ווצאפ עובד. למי שרוצה להשתמש בווצאפ כשמירת הודעות בזמן זה.
מעבר למתחרים.
אפציות:
סיגנל , טלגרם , סנאפצאט , טוויטר , ועוד.איביי ואמזון גם סגורים
@fshlomo אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
איביי
פתוח

@fshlomo אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
ואמזון
פתוח

-
@ירושלים-שלי אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
אין איפה לבדוק צפי? ולא לשמוע 'הערכות' ו'ניחושים' מכל מיני קבוצות??

הערכות וניחושים יש מלא... את גם יכולה... אבל באתר רציני ואמין כמתמחים טופ מותר אך ורק מידע אמין ומוסמך!!!

@אדי-המתכנת זהו, שאני מעלה לפה נגיד מה שאני רואה בטלגרם.
שזה לא מידע אמין 100%
-
@הנני-העני אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
מקומות לקריאה:
https://www.tgspot.co.il/#google_vignettehttps://www.geektime.co.il/facebook-whatsapp-instagram-and-messenger-are-down-041021/
רק אציין שבצאט אישי שלכם ווצאפ עובד. למי שרוצה להשתמש בווצאפ כשמירת הודעות בזמן זה.
מעבר למתחרים.
אפציות:
סיגנל , טלגרם , סנאפצאט , טוויטר , ועוד.איביי ואמזון גם סגורים
פוסט זה נמחק! -
@הנני-העני אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
מקומות לקריאה:
https://www.tgspot.co.il/#google_vignettehttps://www.geektime.co.il/facebook-whatsapp-instagram-and-messenger-are-down-041021/
רק אציין שבצאט אישי שלכם ווצאפ עובד. למי שרוצה להשתמש בווצאפ כשמירת הודעות בזמן זה.
מעבר למתחרים.
אפציות:
סיגנל , טלגרם , סנאפצאט , טוויטר , ועוד.איביי ואמזון גם סגורים
@fshlomo תלוי באיזה קטגוריה.
-
יש עכשיו דיווח ולפיו תיקון התקלה יתעכב עוד קצת, והרי הוא לפניכם:
עובדי פייסבוק לא מצליחים להיכנס למקום העבודה שלהם. מערך הדלתות בחברה קרס והתג של העובדים לא פעיל. -
@הנני-העני אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
מקומות לקריאה:
https://www.tgspot.co.il/#google_vignettehttps://www.geektime.co.il/facebook-whatsapp-instagram-and-messenger-are-down-041021/
רק אציין שבצאט אישי שלכם ווצאפ עובד. למי שרוצה להשתמש בווצאפ כשמירת הודעות בזמן זה.
מעבר למתחרים.
אפציות:
סיגנל , טלגרם , סנאפצאט , טוויטר , ועוד.איביי ואמזון גם סגורים
@fshlomo נגיד אלי אקספרס העלתי מקודם לפה, שניסתי לעלות לפיד וזה היה חסום.

-
כאן: תקלה עולמית | באי-פי מדווחים מפי מקור בפייסבוק: כל המערכות הפנימיות קרסו, עובדים בחברה מתקשרים באמצעות הודעות sms ובמייל.
-
מקודם הוואטסאפ כן נפתח לי, רק היה 'קפוא' כאילו אין אינטרנט.
עכשיו - הוא גם לא נפתח!

-
מקודם הוואטסאפ כן נפתח לי, רק היה 'קפוא' כאילו אין אינטרנט.
עכשיו - הוא גם לא נפתח!

@ירושלים-שלי אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
מקודם הוואטסאפ כן נפתח לי, רק היה 'קפוא' כאילו אין אינטרנט.
עכשיו - הוא גם לא נפתח!

לי כן נפתח כנראה בעייה שלך...
-
מקודם הוואטסאפ כן נפתח לי, רק היה 'קפוא' כאילו אין אינטרנט.
עכשיו - הוא גם לא נפתח!

@ירושלים-שלי אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
מקודם הוואטסאפ כן נפתח לי, רק היה 'קפוא' כאילו אין אינטרנט.
עכשיו - הוא גם לא נפתח!

וואצפ אמור להפתח גם ללא אינטרנט
נראה בעיה אצלך -


-
@ירושלים-שלי אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
מקודם הוואטסאפ כן נפתח לי, רק היה 'קפוא' כאילו אין אינטרנט.
עכשיו - הוא גם לא נפתח!

וואצפ אמור להפתח גם ללא אינטרנט
נראה בעיה אצלך@a0533057932 @ברמן עכשיו זה כן נפתח, כנראה באג זמני.
-
@להבין-וליצור וואיי זה נורמלי!!!
למי שרגיל לוואטסאפ, וטלגרם לא כ"כ שימש אצלי זה סיוט!!!!
-
@a0533057932 @ברמן עכשיו זה כן נפתח, כנראה באג זמני.
@ירושלים-שלי לי (ווצאפ ווב ) לא נפתח עדיין
פתאום חזרנו אחורה בזמן
אנשים מתחילים לחייג אלי
-
@ירושלים-שלי לי (ווצאפ ווב ) לא נפתח עדיין
פתאום חזרנו אחורה בזמן
אנשים מתחילים לחייג אלי
@s123 פה כולם הלכו לקנות יונות דואר

️הכי בטוח... כי אליהם לא יכולים להתמכר ואח"כ לסבול!
-
@s123 פה כולם הלכו לקנות יונות דואר

️הכי בטוח... כי אליהם לא יכולים להתמכר ואח"כ לסבול!
@ירושלים-שלי אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
@s123 פה כולם הלכו לקנות יונות דואר

הכי בטוח... כי אליהם לא יכולים להתמכר ואח"כ לסבול!
חזק
מה שבטוח זה שהעולם חי נורמלי היום.. -
@ירושלים-שלי אמר בהסבר | אפל' וואטספ קרסה ברחבי העולם, גם בישראל!:
@s123 פה כולם הלכו לקנות יונות דואר

הכי בטוח... כי אליהם לא יכולים להתמכר ואח"כ לסבול!
חזק
מה שבטוח זה שהעולם חי נורמלי היום..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

