בעיה | שקע הטענה ב-C2 נדפק.
-
@ירושלים-שלי אמר בבעיה | שקע הטענה ב-C2 נדפק.:
@yaakovsas מה זה שק''ט?
שק"ט = שקע טעינה
@ירושלים-שלי אמר בבעיה | שקע הטענה ב-C2 נדפק.:
אני מתכוונת בכללי שמכניסים מטען צריך לשחק איתו הרבה זמן עד שהוא 'נקלט'
כשמכניסים מטען - לאיזה שקע? העגול או השני?
@צדיק-תמים תודה על ההסבר.
השקע העגול.
-
@צדיק-תמים תודה על ההסבר.
השקע העגול.
@ירושלים-שלי יש אפשרות שייתכן והיא תעזור
לפרק את הפלאפון ולנקות את המגעים של השק"ט ע"י מברשת שינים טבולה באלכוהול
(בזהירות בלי הרבה נוזל -לטבול ולנער.) ולחכות שייתיבש ולסגור.
בלי אחריות.... -
@צדיק-תמים תודה על ההסבר.
השקע העגול.
@ירושלים-שלי אמר בבעיה | שקע הטענה ב-C2 נדפק.:
השקע העגול
אם זה השקע העגול אז זה חלק שנשלף ואפשר להחליף אותו
אגב ככה הוא נראה

-
@ירושלים-שלי אמר בבעיה | שקע הטענה ב-C2 נדפק.:
השקע העגול
אם זה השקע העגול אז זה חלק שנשלף ואפשר להחליף אותו
אגב ככה הוא נראה

@elazar אמר בבעיה | שקע הטענה ב-C2 נדפק.:
@ירושלים-שלי אמר בבעיה | שקע הטענה ב-C2 נדפק.:
השקע העגול
אם זה השקע העגול אז זה חלק שנשלף ואפשר להחליף אותו
אגב ככה הוא נראה

איפה אפשר להשיג (בבני ברק)?
-
@elazar אמר בבעיה | שקע הטענה ב-C2 נדפק.:
@ירושלים-שלי אמר בבעיה | שקע הטענה ב-C2 נדפק.:
השקע העגול
אם זה השקע העגול אז זה חלק שנשלף ואפשר להחליף אותו
אגב ככה הוא נראה

איפה אפשר להשיג (בבני ברק)?
-
@elazar אמר בבעיה | שקע הטענה ב-C2 נדפק.:
@ירושלים-שלי אמר בבעיה | שקע הטענה ב-C2 נדפק.:
השקע העגול
אם זה השקע העגול אז זה חלק שנשלף ואפשר להחליף אותו
אגב ככה הוא נראה

איפה אפשר להשיג (בבני ברק)?
-
@צדיק-תמים תודה על ההסבר.
השקע העגול.
@ירושלים-שלי אמר בבעיה | שקע הטענה ב-C2 נדפק.:
השקע העגול
אם זה השקע העגול אז זה הכי קל אתה פותח את הפלאפון מרים קצת את שתי הברזלים של השקע טעינה סוגר את הפלאפון ותוך 3 דקות יש לך שקע טעינה מצוין
-
@ירושלים-שלי אמר בבעיה | שקע הטענה ב-C2 נדפק.:
השקע העגול
אם זה השקע העגול אז זה הכי קל אתה פותח את הפלאפון מרים קצת את שתי הברזלים של השקע טעינה סוגר את הפלאפון ותוך 3 דקות יש לך שקע טעינה מצוין
@אחד-מאנש כן העגול, יש לזה מדריך עם תמונות אולי?
-
@אחד-מאנש כן העגול, יש לזה מדריך עם תמונות אולי?
@ירושלים-שלי לא נראה לי שצריך איזה מדריך פשוט תפתח את הפלאפון ותגביה קצת את 2 הברזלים (אני מסמן לך בתמונה שהביאו למעלה)

-
@אחד-מאנש כן העגול, יש לזה מדריך עם תמונות אולי?
@ירושלים-שלי עולה כמה אגורות בעלי
-
@ירושלים-שלי לא נראה לי שצריך איזה מדריך פשוט תפתח את הפלאפון ותגביה קצת את 2 הברזלים (אני מסמן לך בתמונה שהביאו למעלה)

@אחד-מאנש תודה רבה רבה

-
@ירושלים-שלי עולה כמה אגורות בעלי
@אלחנן-רובינשטיין לא חסר לי חלק.
כנראה שיש חלק שאפשרי לסדר...
-
@אלחנן-רובינשטיין לא חסר לי חלק.
כנראה שיש חלק שאפשרי לסדר...
@ירושלים-שלי בעיקרון עם זה בעיה במגעים תנסה לנקות עם אלכהול (בעדינות)
-
@ירושלים-שלי בעיקרון עם זה בעיה במגעים תנסה לנקות עם אלכהול (בעדינות)
@ירושלים-שלי אמר בבעיה | שקע הטענה ב-C2 נדפק.:
בעיקרון עם זה בעיה במגעים תנסה לנקות עם אלכהול (בעדינות)
לפי מה שהוא כתב כאן אני חושב שהוא הסתדר
@אחד-מאנש תודה רבה רבה
-
@ירושלים-שלי אמר בבעיה | שקע הטענה ב-C2 נדפק.:
בעיקרון עם זה בעיה במגעים תנסה לנקות עם אלכהול (בעדינות)
לפי מה שהוא כתב כאן אני חושב שהוא הסתדר
@אחד-מאנש תודה רבה רבה
@אחד-מאנש עדיין לא ניסתי, מקווה לנסות בימים הקרובים.
-
@ירושלים-שלי בעיקרון עם זה בעיה במגעים תנסה לנקות עם אלכהול (בעדינות)
@אלחנן-רובינשטיין אמר בבעיה | שקע הטענה ב-C2 נדפק.:
@ירושלים-שלי בעיקרון עם זה בעיה במגעים תנסה לנקות עם אלכהול (בעדינות)
תודה רבה

-
איפה בדיוק החלק הזה??

מצאתי אותו בצד השני של המכשיר

-
לא עוזר!

-
לא עוזר!

@ירושלים-שלי אז צריך להחליף את החלק זה או להזמין בעלי אקספרס או לקנות במעבדה או בירושלים אצל @שלמה-ווייס או אצלי בביתר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
