דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. מה שקרה לאחר צריבת דיסק טכנאים

מה שקרה לאחר צריבת דיסק טכנאים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
6 פוסטים 4 כותבים 426 צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • 7 מנותק
    7 מנותק
    770770770
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    תגובה: עזרה | מחשב Acer aspire e5 573 לא עולה
    כמו שאמר @הנני-העני הורדתי במחשב אחר את הדיסק טכנאים וצרבתי אותו ע''י רופוס ואז לחצתי על use a device ועל יו אס בי ובחרתי את הדיסק אונקי ובו בחרתי את מה שהיה בו באנגלית. המילה Sergey אז הבנתי שזה זה ונפתח לי מסך כזה.
    IMG_20210823_231426.jpg IMG_20210823_231559.jpg
    ןכשאני נכנס למחשב זה זה מראה לי שנמחק כל הקבצים ויש רק 43 ג''ב תפוס טלפני זה היה הכל תפוס. הכל נמחקמצרף עוד תמונותIMG_20210823_231533.jpg IMG_20210823_231524.jpg IMG_20210823_231517.jpg
    הצילו חברה איפה כל הקבצים!!!!!

    S מתכנת חובבמ 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • 7 770770770

      @מתכנת-חובב
      הרצתי על c את התוכנה EseUs שיש בדיסק טכנאים ושם תוך כדי הסריקה פתאום כן ראיתי את הקבצים בtags-תגיות ממוינות לפי סוגים ואז התוכנה נפלה אז הרצתי שוב

      7 מנותק
      7 מנותק
      770770770
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #6

      @770770770 ברוך ה' הצלחתי לבסוף לשחזר ע''י התוכנה ולהוציא את הקבצים החשובים
      ואז לצרוב ווינדוס 10 בהצלחה תודה רבה רבה לכולם 😀 😍

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • משה מזרחימ מנותק
        משה מזרחימ מנותק
        משה מזרחי
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2

        @משחזר-מידע

        הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • 7 770770770

          תגובה: עזרה | מחשב Acer aspire e5 573 לא עולה
          כמו שאמר @הנני-העני הורדתי במחשב אחר את הדיסק טכנאים וצרבתי אותו ע''י רופוס ואז לחצתי על use a device ועל יו אס בי ובחרתי את הדיסק אונקי ובו בחרתי את מה שהיה בו באנגלית. המילה Sergey אז הבנתי שזה זה ונפתח לי מסך כזה.
          IMG_20210823_231426.jpg IMG_20210823_231559.jpg
          ןכשאני נכנס למחשב זה זה מראה לי שנמחק כל הקבצים ויש רק 43 ג''ב תפוס טלפני זה היה הכל תפוס. הכל נמחקמצרף עוד תמונותIMG_20210823_231533.jpg IMG_20210823_231524.jpg IMG_20210823_231517.jpg
          הצילו חברה איפה כל הקבצים!!!!!

          S מנותק
          S מנותק
          sxsx
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #3

          @770770770 ניסת לשחזר עם תוכנת שחזור?

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • 7 770770770

            תגובה: עזרה | מחשב Acer aspire e5 573 לא עולה
            כמו שאמר @הנני-העני הורדתי במחשב אחר את הדיסק טכנאים וצרבתי אותו ע''י רופוס ואז לחצתי על use a device ועל יו אס בי ובחרתי את הדיסק אונקי ובו בחרתי את מה שהיה בו באנגלית. המילה Sergey אז הבנתי שזה זה ונפתח לי מסך כזה.
            IMG_20210823_231426.jpg IMG_20210823_231559.jpg
            ןכשאני נכנס למחשב זה זה מראה לי שנמחק כל הקבצים ויש רק 43 ג''ב תפוס טלפני זה היה הכל תפוס. הכל נמחקמצרף עוד תמונותIMG_20210823_231533.jpg IMG_20210823_231524.jpg IMG_20210823_231517.jpg
            הצילו חברה איפה כל הקבצים!!!!!

            מתכנת חובבמ מנותק
            מתכנת חובבמ מנותק
            מתכנת חובב
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #4

            @770770770 תעלה תמונה מניהול דיסקים (שנוכל לראות מה זה כונן H)

            צריך עזרה בשחזור מידע? ייעוץ? egozkokus1@gmail.com

            7 תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • מתכנת חובבמ מתכנת חובב

              @770770770 תעלה תמונה מניהול דיסקים (שנוכל לראות מה זה כונן H)

              7 מנותק
              7 מנותק
              770770770
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #5

              @מתכנת-חובב
              הרצתי על c את התוכנה EseUs שיש בדיסק טכנאים ושם תוך כדי הסריקה פתאום כן ראיתי את הקבצים בtags-תגיות ממוינות לפי סוגים ואז התוכנה נפלה אז הרצתי שוב

              7 תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • 7 770770770

                @מתכנת-חובב
                הרצתי על c את התוכנה EseUs שיש בדיסק טכנאים ושם תוך כדי הסריקה פתאום כן ראיתי את הקבצים בtags-תגיות ממוינות לפי סוגים ואז התוכנה נפלה אז הרצתי שוב

                7 מנותק
                7 מנותק
                770770770
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #6

                @770770770 ברוך ה' הצלחתי לבסוף לשחזר ע''י התוכנה ולהוציא את הקבצים החשובים
                ואז לצרוב ווינדוס 10 בהצלחה תודה רבה רבה לכולם 😀 😍

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2

                שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                הרשמה התחברות

                • התחברות

                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                • פוסט ראשון
                  פוסט אחרון
                0
                • חוקי הפורום
                • פופולרי
                • לא נפתר
                • משתמשים
                • חיפוש גוגל בפורום
                • צור קשר