מה שקרה לאחר צריבת דיסק טכנאים
-
תגובה: עזרה | מחשב Acer aspire e5 573 לא עולה
כמו שאמר @הנני-העני הורדתי במחשב אחר את הדיסק טכנאים וצרבתי אותו ע''י רופוס ואז לחצתי על use a device ועל יו אס בי ובחרתי את הדיסק אונקי ובו בחרתי את מה שהיה בו באנגלית. המילה Sergey אז הבנתי שזה זה ונפתח לי מסך כזה.

ןכשאני נכנס למחשב זה זה מראה לי שנמחק כל הקבצים ויש רק 43 ג''ב תפוס טלפני זה היה הכל תפוס. הכל נמחקמצרף עוד תמונות

הצילו חברה איפה כל הקבצים!!!!! -
@מתכנת-חובב
הרצתי על c את התוכנה EseUs שיש בדיסק טכנאים ושם תוך כדי הסריקה פתאום כן ראיתי את הקבצים בtags-תגיות ממוינות לפי סוגים ואז התוכנה נפלה אז הרצתי שוב@770770770 ברוך ה' הצלחתי לבסוף לשחזר ע''י התוכנה ולהוציא את הקבצים החשובים
ואז לצרוב ווינדוס 10 בהצלחה תודה רבה רבה לכולם

-
תגובה: עזרה | מחשב Acer aspire e5 573 לא עולה
כמו שאמר @הנני-העני הורדתי במחשב אחר את הדיסק טכנאים וצרבתי אותו ע''י רופוס ואז לחצתי על use a device ועל יו אס בי ובחרתי את הדיסק אונקי ובו בחרתי את מה שהיה בו באנגלית. המילה Sergey אז הבנתי שזה זה ונפתח לי מסך כזה.

ןכשאני נכנס למחשב זה זה מראה לי שנמחק כל הקבצים ויש רק 43 ג''ב תפוס טלפני זה היה הכל תפוס. הכל נמחקמצרף עוד תמונות

הצילו חברה איפה כל הקבצים!!!!!@770770770 ניסת לשחזר עם תוכנת שחזור?
-
תגובה: עזרה | מחשב Acer aspire e5 573 לא עולה
כמו שאמר @הנני-העני הורדתי במחשב אחר את הדיסק טכנאים וצרבתי אותו ע''י רופוס ואז לחצתי על use a device ועל יו אס בי ובחרתי את הדיסק אונקי ובו בחרתי את מה שהיה בו באנגלית. המילה Sergey אז הבנתי שזה זה ונפתח לי מסך כזה.

ןכשאני נכנס למחשב זה זה מראה לי שנמחק כל הקבצים ויש רק 43 ג''ב תפוס טלפני זה היה הכל תפוס. הכל נמחקמצרף עוד תמונות

הצילו חברה איפה כל הקבצים!!!!!@770770770 תעלה תמונה מניהול דיסקים (שנוכל לראות מה זה כונן H)
-
@770770770 תעלה תמונה מניהול דיסקים (שנוכל לראות מה זה כונן H)
@מתכנת-חובב
הרצתי על c את התוכנה EseUs שיש בדיסק טכנאים ושם תוך כדי הסריקה פתאום כן ראיתי את הקבצים בtags-תגיות ממוינות לפי סוגים ואז התוכנה נפלה אז הרצתי שוב -
@מתכנת-חובב
הרצתי על c את התוכנה EseUs שיש בדיסק טכנאים ושם תוך כדי הסריקה פתאום כן ראיתי את הקבצים בtags-תגיות ממוינות לפי סוגים ואז התוכנה נפלה אז הרצתי שוב@770770770 ברוך ה' הצלחתי לבסוף לשחזר ע''י התוכנה ולהוציא את הקבצים החשובים
ואז לצרוב ווינדוס 10 בהצלחה תודה רבה רבה לכולם

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות