אפליקציית מזגן לתדיראן
-
צריך לבחור בחברת GREE
לתועלת הציבור@חמור-חמורותיים אמר באפליקציית מזגן לתדיראן:
צריך לבחור בחברת GREE
לתועלת הציבוראתה בטוח? כי אני יודע שזה mida לתאדירן
-
@חמור-חמורותיים אמר באפליקציית מזגן לתדיראן:
צריך לבחור בחברת GREE
לתועלת הציבוראתה בטוח? כי אני יודע שזה mida לתאדירן
@זונדל-גרנד תלוי באיזה שלט
(GREE זה תדיראן באופן וודאי לא רק בשלט אלא גם במוצר עצמו) -
@חמור-חמורותיים אמר באפליקציית מזגן לתדיראן:
צריך לבחור בחברת GREE
לתועלת הציבוראתה בטוח? כי אני יודע שזה mida לתאדירן
@זונדל-גרנד חיייה
@
אני צריך להוריד לשיאומי שלי את ההפליקציה של המזגן איך אני מוריד -
צריך לבחור בחברת GREE
לתועלת הציבור@חמור-חמורותיים מישהו יודע מה של אלקטרה הישנים (עם המלא פסים בחזית)?
תודה -
@חמור-חמורותיים מישהו יודע מה של אלקטרה הישנים (עם המלא פסים בחזית)?
תודה@חייםבמים12 אמור להיות משהו של אלקטרה. שכתוב באנגלית Electra
-
מ מגדלים נעל נושא זה ב-
-
@זונדל-גרנד חיייה
@
אני צריך להוריד לשיאומי שלי את ההפליקציה של המזגן איך אני מוריד@אלי-בלי-בלוטוס @חייםבמים12 יש לפתוח ע"ז נושא חדש, עיי' חוקי הפורום.
-
מ מגדלים ביטל את נעילת נושא זה ב-
-
@אלי-בלי-בלוטוס @חייםבמים12 יש לפתוח ע"ז נושא חדש, עיי' חוקי הפורום.
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@חייםבמים12 אמר באפליקציית מזגן לתדיראן:
@מגדלים אין צורך, זה אותו נושא.
עיי כללי כתיבה 4, ות"נ.
כמו כן אין להקפיץ נושאים הישנים יותר מ-60 יום, זה גורם לבלבול ואי הבנה וקושי בעזרה, תוכלו תמיד לפתוח נושא חדש.
-
@חייםבמים12 אמר באפליקציית מזגן לתדיראן:
@מגדלים אין צורך, זה אותו נושא.
עיי כללי כתיבה 4, ות"נ.
כמו כן אין להקפיץ נושאים הישנים יותר מ-60 יום, זה גורם לבלבול ואי הבנה וקושי בעזרה, תוכלו תמיד לפתוח נושא חדש.
פוסט זה נמחק! -
@חייםבמים12 אמר באפליקציית מזגן לתדיראן:
@מגדלים אין צורך, זה אותו נושא.
עיי כללי כתיבה 4, ות"נ.
כמו כן אין להקפיץ נושאים הישנים יותר מ-60 יום, זה גורם לבלבול ואי הבנה וקושי בעזרה, תוכלו תמיד לפתוח נושא חדש.
פוסט זה נמחק! -
מ מגדלים נעל נושא זה ב-
-
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
-
י יצחק קוזניץ התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות