דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בעיה | דחוף!! התקנתי איסט המחשב לא נדלק

בעיה | דחוף!! התקנתי איסט המחשב לא נדלק

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
89 פוסטים 12 כותבים 1.6k צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אליהו ה.

    @צבי-מחשבים איך עושים דבר כזה אני לא טכנאי מומחה

    שלמה ווייסש מנותק
    שלמה ווייסש מנותק
    שלמה ווייס
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #8

    @אליהו-ה יש לך קבצים/תוכנות חשובים על המחשב?

    מוכר מצלמות קנון יד שנייה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • צ צבי מחשבים.

      @צבי-מחשבים אמר בבעיה | דחוף!! התקנתי איסט המחשב לא נדלק:

      @אליהו-ה אמר בבעיה | דחוף!! התקנתי איסט המחשב לא נדלק:

      @צבי-מחשבים אני לוחץ F1 המחשב נכבה.

      זה ממש מוזר, תעלה דיסק התקנה בבוט של חלונות 10 ובחר בתקן את המחשב שלי לפני ההתקנה עצמה .

      אם אתה לא יודע לעשות את זה, המלצת להתקין מרכת הפעלה חדשה . ישנם מדריכים בנושא .

      א מנותק
      א מנותק
      אליהו ה.
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #9

      @צבי-מחשבים יש לי על המחשב קבצים חשובים

      צ שלמה ווייסש 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • א אליהו ה.

        @צבי-מחשבים יש לי על המחשב קבצים חשובים

        צ מנותק
        צ מנותק
        צבי מחשבים.
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #10

        @אליהו-ה אמר בבעיה | דחוף!! התקנתי איסט המחשב לא נדלק:

        @צבי-מחשבים יש לי על המחשב קבצים חשובים

        גש לטכנאי מחשבים קלאסי, זה נורא פשוט התקנת וינדאוס .

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • שלמה ווייסש שלמה ווייס

          @צבי-מחשבים אמר בבעיה | דחוף!! התקנתי איסט המחשב לא נדלק:

          תעלה דיסק התקנה בבוט של חלונות 10

          לא מומלץ 10 רק 7 (10 ע"פ רוב לא יעבוד)

          צ מנותק
          צ מנותק
          צבי מחשבים.
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #11

          @שלמה-ווייס אמר בבעיה | דחוף!! התקנתי איסט המחשב לא נדלק:

          @צבי-מחשבים אמר בבעיה | דחוף!! התקנתי איסט המחשב לא נדלק:

          תעלה דיסק התקנה בבוט של חלונות 10

          לא מומלץ 10 רק 7 (10 ע"פ רוב לא יעבוד)

          מוזר, כמה פעמים השתמשתי בו ועבד לי מצוין . אתה בטוח שפותר החלונות של 7 מתאים לחלונות 10 ? תאימות ?

          שלמה ווייסש תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • צ צבי מחשבים.

            @שלמה-ווייס אמר בבעיה | דחוף!! התקנתי איסט המחשב לא נדלק:

            @צבי-מחשבים אמר בבעיה | דחוף!! התקנתי איסט המחשב לא נדלק:

            תעלה דיסק התקנה בבוט של חלונות 10

            לא מומלץ 10 רק 7 (10 ע"פ רוב לא יעבוד)

            מוזר, כמה פעמים השתמשתי בו ועבד לי מצוין . אתה בטוח שפותר החלונות של 7 מתאים לחלונות 10 ? תאימות ?

            שלמה ווייסש מנותק
            שלמה ווייסש מנותק
            שלמה ווייס
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #12

            @צבי-מחשבים מתאים לגמרי

            מוכר מצלמות קנון יד שנייה

            צ תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • א אליהו ה.

              @צבי-מחשבים יש לי על המחשב קבצים חשובים

              שלמה ווייסש מנותק
              שלמה ווייסש מנותק
              שלמה ווייס
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #13

              @אליהו-ה אמר בבעיה | דחוף!! התקנתי איסט המחשב לא נדלק:

              @צבי-מחשבים יש לי על המחשב קבצים חשובים

              קבצים פחות בעיה לגבות, במחשב איתו אתה משתמש כרגע יש לך גלישה מהירה?

              מוכר מצלמות קנון יד שנייה

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • שלמה ווייסש שלמה ווייס

                @צבי-מחשבים מתאים לגמרי

                צ מנותק
                צ מנותק
                צבי מחשבים.
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #14

                @שלמה-ווייס אמר בבעיה | דחוף!! התקנתי איסט המחשב לא נדלק:

                @צבי-מחשבים מתאים לגמרי

                מניסיון אתה ממליץ על שימוש בתיקון של חלונות 7 ? זה ממש רלוונטי עבורי לעיתים .

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • צ צבי מחשבים.

                  @אליהו-ה אמר בבעיה | דחוף!! התקנתי איסט המחשב לא נדלק:

                  @צבי-מחשבים יש לי על המחשב קבצים חשובים

                  גש לטכנאי מחשבים קלאסי, זה נורא פשוט התקנת וינדאוס .

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  משחזר מידע
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #15

                  @צבי-מחשבים אמר בבעיה | דחוף!! התקנתי איסט המחשב לא נדלק:

                  גש לטכנאי מחשבים קלאסי, זה נורא פשוט התקנת וינדאוס .

                  לא לשכוח לומר לטכנאי שיגבה את החומר החשוב לפני זה


                  הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

                  Hex editor חינמי

                  צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • שלמה ווייסש שלמה ווייס

                    @אליהו-ה אמר בבעיה | דחוף!! התקנתי איסט המחשב לא נדלק:

                    @צבי-מחשבים יש לי על המחשב קבצים חשובים

                    קבצים פחות בעיה לגבות, במחשב איתו אתה משתמש כרגע יש לך גלישה מהירה?

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אליהו ה.
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #16

                    @שלמה-ווייס לי יש חיבור קווי וגלישה מהירה

                    שלמה ווייסש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • א אליהו ה.

                      @שלמה-ווייס לי יש חיבור קווי וגלישה מהירה

                      שלמה ווייסש מנותק
                      שלמה ווייסש מנותק
                      שלמה ווייס
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #17

                      @אליהו-ה אוקיי, נתחיל עם דיסק טכנאים של סרגיי, יש לך דיסקונקי ריק או כזה שאפשר לרוקן אותו?

                      מוכר מצלמות קנון יד שנייה

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • מ משחזר מידע

                        @צבי-מחשבים אמר בבעיה | דחוף!! התקנתי איסט המחשב לא נדלק:

                        גש לטכנאי מחשבים קלאסי, זה נורא פשוט התקנת וינדאוס .

                        לא לשכוח לומר לטכנאי שיגבה את החומר החשוב לפני זה

                        צ מנותק
                        צ מנותק
                        צבי מחשבים.
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #18

                        @משחזר-מידע אמר בבעיה | דחוף!! התקנתי איסט המחשב לא נדלק:

                        @צבי-מחשבים אמר בבעיה | דחוף!! התקנתי איסט המחשב לא נדלק:

                        גש לטכנאי מחשבים קלאסי, זה נורא פשוט התקנת וינדאוס .

                        לא לשכוח לומר לטכנאי שיגבה את החומר החשוב לפני זה

                        דיברנו על זה פעם . . אני כעיקרון מבדיקה פנימית גיליתי שההתקנה לא נוגעת בשום מידע או מחיצה של הכונן, אני מסכים איתך שעדיף בטוח כדי לכסות על כל האפשריות שעלולות לצוץ .
                        אני מתקין חלונות אולי 15 פעמים בשבוע למשתמשים שונים תקופה מספיק ארוכה, פעם הייתי מגבה, היום כבר לא מסיבה שהסברתי .

                        שלמה ווייסש מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                        2
                        • שלמה ווייסש שלמה ווייס

                          @אליהו-ה אוקיי, נתחיל עם דיסק טכנאים של סרגיי, יש לך דיסקונקי ריק או כזה שאפשר לרוקן אותו?

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אליהו ה.
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #19

                          @שלמה-ווייס כן 14 GB

                          שלמה ווייסש תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • צ צבי מחשבים.

                            @משחזר-מידע אמר בבעיה | דחוף!! התקנתי איסט המחשב לא נדלק:

                            @צבי-מחשבים אמר בבעיה | דחוף!! התקנתי איסט המחשב לא נדלק:

                            גש לטכנאי מחשבים קלאסי, זה נורא פשוט התקנת וינדאוס .

                            לא לשכוח לומר לטכנאי שיגבה את החומר החשוב לפני זה

                            דיברנו על זה פעם . . אני כעיקרון מבדיקה פנימית גיליתי שההתקנה לא נוגעת בשום מידע או מחיצה של הכונן, אני מסכים איתך שעדיף בטוח כדי לכסות על כל האפשריות שעלולות לצוץ .
                            אני מתקין חלונות אולי 15 פעמים בשבוע למשתמשים שונים תקופה מספיק ארוכה, פעם הייתי מגבה, היום כבר לא מסיבה שהסברתי .

                            שלמה ווייסש מנותק
                            שלמה ווייסש מנותק
                            שלמה ווייס
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #20

                            @צבי-מחשבים מי שמתקין בצורה חלקה גם מוחק את כל המחיצות ובמקרה כזה כל החומר מהמערכת הקודמת יימחק

                            מוכר מצלמות קנון יד שנייה

                            צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • א אליהו ה.

                              @שלמה-ווייס כן 14 GB

                              שלמה ווייסש מנותק
                              שלמה ווייסש מנותק
                              שלמה ווייס
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #21

                              @אליהו-ה כנראה אתה מתכוון ל16..
                              תוריד את סרגיי מפה ולאחמ"כ תצרוב אותו עם רופוס על הדיסקונקי

                              מוכר מצלמות קנון יד שנייה

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • שלמה ווייסש שלמה ווייס

                                @אליהו-ה כנראה אתה מתכוון ל16..
                                תוריד את סרגיי מפה ולאחמ"כ תצרוב אותו עם רופוס על הדיסקונקי

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אליהו ה.
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #22

                                @שלמה-ווייס בהורדה כיצד צורבים עם רופוס?

                                שלמה ווייסש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • א אליהו ה.

                                  @שלמה-ווייס בהורדה כיצד צורבים עם רופוס?

                                  שלמה ווייסש מנותק
                                  שלמה ווייסש מנותק
                                  שלמה ווייס
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #23

                                  @אליהו-ה מחשב נייד או נייח?

                                  מוכר מצלמות קנון יד שנייה

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • שלמה ווייסש שלמה ווייס

                                    @אליהו-ה מחשב נייד או נייח?

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    אליהו ה.
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #24

                                    @שלמה-ווייס נייד

                                    שלמה ווייסש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א אליהו ה.

                                      @שלמה-ווייס נייד

                                      שלמה ווייסש מנותק
                                      שלמה ווייסש מנותק
                                      שלמה ווייס
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #25

                                      @אליהו-ה מה הדגם?

                                      מוכר מצלמות קנון יד שנייה

                                      א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • צ צבי מחשבים.

                                        @משחזר-מידע אמר בבעיה | דחוף!! התקנתי איסט המחשב לא נדלק:

                                        @צבי-מחשבים אמר בבעיה | דחוף!! התקנתי איסט המחשב לא נדלק:

                                        גש לטכנאי מחשבים קלאסי, זה נורא פשוט התקנת וינדאוס .

                                        לא לשכוח לומר לטכנאי שיגבה את החומר החשוב לפני זה

                                        דיברנו על זה פעם . . אני כעיקרון מבדיקה פנימית גיליתי שההתקנה לא נוגעת בשום מידע או מחיצה של הכונן, אני מסכים איתך שעדיף בטוח כדי לכסות על כל האפשריות שעלולות לצוץ .
                                        אני מתקין חלונות אולי 15 פעמים בשבוע למשתמשים שונים תקופה מספיק ארוכה, פעם הייתי מגבה, היום כבר לא מסיבה שהסברתי .

                                        מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        משחזר מידע
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #26

                                        @צבי-מחשבים אמר בבעיה | דחוף!! התקנתי איסט המחשב לא נדלק:

                                        פעם הייתי מגבה, היום כבר לא מסיבה שהסברתי .

                                        עד שיום אחד... 😢


                                        הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

                                        Hex editor חינמי

                                        צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        5
                                        • שלמה ווייסש שלמה ווייס

                                          @אליהו-ה מה הדגם?

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          אליהו ה.
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #27
                                          פוסט זה נמחק!
                                          A שלמה ווייסש 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר