בעיה | דחוף!! התקנתי איסט המחשב לא נדלק
-
@אליהו-ה אמר בבעיה | דחוף!! התקנתי איסט המחשב לא נדלק:
@צבי-מחשבים אני לוחץ F1 המחשב נכבה.
זה ממש מוזר, תעלה דיסק התקנה בבוט של חלונות 10 ובחר בתקן את המחשב שלי לפני ההתקנה עצמה .
@צבי-מחשבים אמר בבעיה | דחוף!! התקנתי איסט המחשב לא נדלק:
תעלה דיסק התקנה בבוט של חלונות 10
לא מומלץ 10 רק 7 (10 ע"פ רוב לא יעבוד)
-
@אליהו-ה אמר בבעיה | דחוף!! התקנתי איסט המחשב לא נדלק:
@צבי-מחשבים אני לוחץ F1 המחשב נכבה.
זה ממש מוזר, תעלה דיסק התקנה בבוט של חלונות 10 ובחר בתקן את המחשב שלי לפני ההתקנה עצמה .
@צבי-מחשבים אמר בבעיה | דחוף!! התקנתי איסט המחשב לא נדלק:
@אליהו-ה אמר בבעיה | דחוף!! התקנתי איסט המחשב לא נדלק:
@צבי-מחשבים אני לוחץ F1 המחשב נכבה.
זה ממש מוזר, תעלה דיסק התקנה בבוט של חלונות 10 ובחר בתקן את המחשב שלי לפני ההתקנה עצמה .
אם אתה לא יודע לעשות את זה, המלצת להתקין מרכת הפעלה חדשה . ישנם מדריכים בנושא .
-
@אליהו-ה אמר בבעיה | דחוף!! התקנתי איסט המחשב לא נדלק:
@צבי-מחשבים אני לוחץ F1 המחשב נכבה.
זה ממש מוזר, תעלה דיסק התקנה בבוט של חלונות 10 ובחר בתקן את המחשב שלי לפני ההתקנה עצמה .
-
@אליהו-ה יש לך קבצים/תוכנות חשובים על המחשב?
-
@צבי-מחשבים אמר בבעיה | דחוף!! התקנתי איסט המחשב לא נדלק:
@אליהו-ה אמר בבעיה | דחוף!! התקנתי איסט המחשב לא נדלק:
@צבי-מחשבים אני לוחץ F1 המחשב נכבה.
זה ממש מוזר, תעלה דיסק התקנה בבוט של חלונות 10 ובחר בתקן את המחשב שלי לפני ההתקנה עצמה .
אם אתה לא יודע לעשות את זה, המלצת להתקין מרכת הפעלה חדשה . ישנם מדריכים בנושא .
-
@אליהו-ה אמר בבעיה | דחוף!! התקנתי איסט המחשב לא נדלק:
@צבי-מחשבים יש לי על המחשב קבצים חשובים
גש לטכנאי מחשבים קלאסי, זה נורא פשוט התקנת וינדאוס .
-
@צבי-מחשבים אמר בבעיה | דחוף!! התקנתי איסט המחשב לא נדלק:
תעלה דיסק התקנה בבוט של חלונות 10
לא מומלץ 10 רק 7 (10 ע"פ רוב לא יעבוד)
@שלמה-ווייס אמר בבעיה | דחוף!! התקנתי איסט המחשב לא נדלק:
@צבי-מחשבים אמר בבעיה | דחוף!! התקנתי איסט המחשב לא נדלק:
תעלה דיסק התקנה בבוט של חלונות 10
לא מומלץ 10 רק 7 (10 ע"פ רוב לא יעבוד)
מוזר, כמה פעמים השתמשתי בו ועבד לי מצוין . אתה בטוח שפותר החלונות של 7 מתאים לחלונות 10 ? תאימות ?
-
@שלמה-ווייס אמר בבעיה | דחוף!! התקנתי איסט המחשב לא נדלק:
@צבי-מחשבים אמר בבעיה | דחוף!! התקנתי איסט המחשב לא נדלק:
תעלה דיסק התקנה בבוט של חלונות 10
לא מומלץ 10 רק 7 (10 ע"פ רוב לא יעבוד)
מוזר, כמה פעמים השתמשתי בו ועבד לי מצוין . אתה בטוח שפותר החלונות של 7 מתאים לחלונות 10 ? תאימות ?
@צבי-מחשבים מתאים לגמרי
-
@אליהו-ה אמר בבעיה | דחוף!! התקנתי איסט המחשב לא נדלק:
@צבי-מחשבים יש לי על המחשב קבצים חשובים
קבצים פחות בעיה לגבות, במחשב איתו אתה משתמש כרגע יש לך גלישה מהירה?
-
@צבי-מחשבים מתאים לגמרי
@שלמה-ווייס אמר בבעיה | דחוף!! התקנתי איסט המחשב לא נדלק:
@צבי-מחשבים מתאים לגמרי
מניסיון אתה ממליץ על שימוש בתיקון של חלונות 7 ? זה ממש רלוונטי עבורי לעיתים .
-
@אליהו-ה אמר בבעיה | דחוף!! התקנתי איסט המחשב לא נדלק:
@צבי-מחשבים יש לי על המחשב קבצים חשובים
גש לטכנאי מחשבים קלאסי, זה נורא פשוט התקנת וינדאוס .
@צבי-מחשבים אמר בבעיה | דחוף!! התקנתי איסט המחשב לא נדלק:
גש לטכנאי מחשבים קלאסי, זה נורא פשוט התקנת וינדאוס .
לא לשכוח לומר לטכנאי שיגבה את החומר החשוב לפני זה
-
@אליהו-ה אמר בבעיה | דחוף!! התקנתי איסט המחשב לא נדלק:
@צבי-מחשבים יש לי על המחשב קבצים חשובים
קבצים פחות בעיה לגבות, במחשב איתו אתה משתמש כרגע יש לך גלישה מהירה?
@שלמה-ווייס לי יש חיבור קווי וגלישה מהירה
-
@שלמה-ווייס לי יש חיבור קווי וגלישה מהירה
@אליהו-ה אוקיי, נתחיל עם דיסק טכנאים של סרגיי, יש לך דיסקונקי ריק או כזה שאפשר לרוקן אותו?
-
@צבי-מחשבים אמר בבעיה | דחוף!! התקנתי איסט המחשב לא נדלק:
גש לטכנאי מחשבים קלאסי, זה נורא פשוט התקנת וינדאוס .
לא לשכוח לומר לטכנאי שיגבה את החומר החשוב לפני זה
@משחזר-מידע אמר בבעיה | דחוף!! התקנתי איסט המחשב לא נדלק:
@צבי-מחשבים אמר בבעיה | דחוף!! התקנתי איסט המחשב לא נדלק:
גש לטכנאי מחשבים קלאסי, זה נורא פשוט התקנת וינדאוס .
לא לשכוח לומר לטכנאי שיגבה את החומר החשוב לפני זה
דיברנו על זה פעם . . אני כעיקרון מבדיקה פנימית גיליתי שההתקנה לא נוגעת בשום מידע או מחיצה של הכונן, אני מסכים איתך שעדיף בטוח כדי לכסות על כל האפשריות שעלולות לצוץ .
אני מתקין חלונות אולי 15 פעמים בשבוע למשתמשים שונים תקופה מספיק ארוכה, פעם הייתי מגבה, היום כבר לא מסיבה שהסברתי . -
@אליהו-ה אוקיי, נתחיל עם דיסק טכנאים של סרגיי, יש לך דיסקונקי ריק או כזה שאפשר לרוקן אותו?
@שלמה-ווייס כן 14 GB
-
@משחזר-מידע אמר בבעיה | דחוף!! התקנתי איסט המחשב לא נדלק:
@צבי-מחשבים אמר בבעיה | דחוף!! התקנתי איסט המחשב לא נדלק:
גש לטכנאי מחשבים קלאסי, זה נורא פשוט התקנת וינדאוס .
לא לשכוח לומר לטכנאי שיגבה את החומר החשוב לפני זה
דיברנו על זה פעם . . אני כעיקרון מבדיקה פנימית גיליתי שההתקנה לא נוגעת בשום מידע או מחיצה של הכונן, אני מסכים איתך שעדיף בטוח כדי לכסות על כל האפשריות שעלולות לצוץ .
אני מתקין חלונות אולי 15 פעמים בשבוע למשתמשים שונים תקופה מספיק ארוכה, פעם הייתי מגבה, היום כבר לא מסיבה שהסברתי .@צבי-מחשבים מי שמתקין בצורה חלקה גם מוחק את כל המחיצות ובמקרה כזה כל החומר מהמערכת הקודמת יימחק
-
@שלמה-ווייס כן 14 GB
@אליהו-ה כנראה אתה מתכוון ל16..
תוריד את סרגיי מפה ולאחמ"כ תצרוב אותו עם רופוס על הדיסקונקי -
@אליהו-ה כנראה אתה מתכוון ל16..
תוריד את סרגיי מפה ולאחמ"כ תצרוב אותו עם רופוס על הדיסקונקי@שלמה-ווייס בהורדה כיצד צורבים עם רופוס?
-
@שלמה-ווייס בהורדה כיצד צורבים עם רופוס?
@אליהו-ה מחשב נייד או נייח?
-
@אליהו-ה מחשב נייד או נייח?
@שלמה-ווייס נייד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות