למה הבלוטוס שלי לא קולט שום התקן
-
מפלאפון לפאלפון כן אבל אף פעם לא בדקתי על מחשב (אבל זה בלוטוס טוב)
-
מפלאפון לפאלפון כן אבל אף פעם לא בדקתי על מחשב (אבל זה בלוטוס טוב)
@בערל-ושלייקס מה טוב, הבלוטוס' במחשב?? איך אתה יודע?
-
לא בפלאפון במחשב אין לי מושג מה הבעיה ובגלל זה פתחתי נושא
-
לא בפלאפון במחשב אין לי מושג מה הבעיה ובגלל זה פתחתי נושא
@בערל-ושלייקס מה אתה מתכוון "הבלוטוס שלי", אוזניית בלוטוס?
-
@בערל-ושלייקס מה אתה מתכוון "הבלוטוס שלי", אוזניית בלוטוס?
@אלי-tza התכונתי לכל התקן אבל @אביב-לוין עשה לי גלישה מרחוק והוא אמר שאין לי בלוטוס
במחשב אז תודה רבה -
@אלי-tza התכונתי לכל התקן אבל @אביב-לוין עשה לי גלישה מרחוק והוא אמר שאין לי בלוטוס
במחשב אז תודה רבה@בערל-ושלייקס הוא בדק שאולי יש בלוטוס אבל רק חסר הדרייבר שלו?
-
@בערל-ושלייקס הוא בדק שאולי יש בלוטוס אבל רק חסר הדרייבר שלו?
-
@אלי-tza בסוף תגלה שזה איזה מחשב נייח....
@בערל-ושלייקס פעם הצלחת לחבר אוזניות בלוטוס למחשב?@thmhe אמר בלמה הבלוטוס שלי לא קולט שום התקן:
מחשב נייח
כן זה נייח ואני רוצה לחבר פלאפון. למה זה משנה
@אלי-tza אמר בלמה הבלוטוס שלי לא קולט שום התקן:
אבל רק חסר הדרייבר שלו?
איך בודקים את זה
-
@thmhe אמר בלמה הבלוטוס שלי לא קולט שום התקן:
מחשב נייח
כן זה נייח ואני רוצה לחבר פלאפון. למה זה משנה
@אלי-tza אמר בלמה הבלוטוס שלי לא קולט שום התקן:
אבל רק חסר הדרייבר שלו?
איך בודקים את זה
@בערל-ושלייקס יש לך בכלל רכיב של בלוטוס במחשב?
-
@בערל-ושלייקס יש לך בכלל רכיב של בלוטוס במחשב?
@thmhe אמר בלמה הבלוטוס שלי לא קולט שום התקן:
יש לך בכלל רכיב של בלוטוס במחשב?
הוא כבר אמר:
@בערל-ושלייקס אמר בלמה הבלוטוס שלי לא קולט שום התקן:
והוא אמר שאין לי בלוטוס
-
@בערל-ושלייקס יש לך בכלל רכיב של בלוטוס במחשב?
@thmhe אמר בלמה הבלוטוס שלי לא קולט שום התקן:
יש לך בכלל רכיב של בלוטוס במחשב?
יכול להיות שיש אבל התוכנה של הבלוטוס לא פועלת?
-
@thmhe אמר בלמה הבלוטוס שלי לא קולט שום התקן:
יש לך בכלל רכיב של בלוטוס במחשב?
יכול להיות שיש אבל התוכנה של הבלוטוס לא פועלת?
@בערל-ושלייקס במחשב נייח בד"כ אם אתה לא יודע שיש לך רכיב בלוטוס אז אין..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות