דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. מערכות הפעלה
  4. Windows 11 - ווינדוס 11
  5. מדריכים - ווינדוס 11
  6. ווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא

ווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא

מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדריכים - ווינדוס 11
ווינדוס 11
122 פוסטים 22 כותבים 8.2k צפיות 16 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אנדרואיד מומחה

    @a0533057932 אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

    איזה הוכחה בדיוק
    אני הבאתי דוגמא
    לך במקרה כזה אין את הבעיה?

    סליחה טעיתי
    אין אצלי new

    A0533057932A מנותק
    A0533057932A מנותק
    A0533057932
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #85

    @אנדרואיד-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

    אין אצלי new

    כלומר?

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • A0533057932A A0533057932

      @אנדרואיד-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

      אין אצלי new

      כלומר?

      א מנותק
      א מנותק
      אנדרואיד מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנדרואיד מומחה
      #86

      @a0533057932 בגרסה המודלפת חלק דומה לווינדוס 10 (וכנראה שלכן היא גם יותר יציבה אבל פחות שידרוגים)
      9cb63819-8ab6-410c-92ca-d92f744e967d-image.png

      A0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א אנדרואיד מומחה

        @a0533057932 בגרסה המודלפת חלק דומה לווינדוס 10 (וכנראה שלכן היא גם יותר יציבה אבל פחות שידרוגים)
        9cb63819-8ab6-410c-92ca-d92f744e967d-image.png

        A0533057932A מנותק
        A0533057932A מנותק
        A0533057932
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #87

        @אנדרואיד-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

        @a0533057932 בגרסה המודלפת חלק דומה לווינדוס 10 (וכנראה שלכן היא גם יותר יציבה אבל פחות שידרוגים)

        אתה בכלל לא משתמש בגרסת הבטא?

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • A0533057932A A0533057932

          @אנדרואיד-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

          @a0533057932 בגרסה המודלפת חלק דומה לווינדוס 10 (וכנראה שלכן היא גם יותר יציבה אבל פחות שידרוגים)

          אתה בכלל לא משתמש בגרסת הבטא?

          א מנותק
          א מנותק
          אנדרואיד מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנדרואיד מומחה
          #88

          @a0533057932 נכון
          אני משתמש במודלפת ועליה אני מדבר (זאת שהביאו למעלה)

          A0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א אנדרואיד מומחה

            @a0533057932 נכון
            אני משתמש במודלפת ועליה אני מדבר (זאת שהביאו למעלה)

            A0533057932A מנותק
            A0533057932A מנותק
            A0533057932
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #89

            @אנדרואיד-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

            @a0533057932 נכון
            אני משתמש במודלפת ועליה אני מדבר (זאת שהביאו למעלה)

            מה שהביאו למעלה זה לא המודלפת זה גרסת הבטא הרשמית

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • A0533057932A A0533057932

              @אנדרואיד-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

              @a0533057932 נכון
              אני משתמש במודלפת ועליה אני מדבר (זאת שהביאו למעלה)

              מה שהביאו למעלה זה לא המודלפת זה גרסת הבטא הרשמית

              א מנותק
              א מנותק
              אנדרואיד מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #90

              @a0533057932 לא פה למעלה אלא ב נושא ש @יוסי-הגאון פתח

              מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מתחיל-מומחהמ מנותק
                מתחיל-מומחהמ מנותק
                מתחיל-מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #91

                רק אני לא מצליח להריץ את זה במכונה ורטואלית??

                גם בוירטואל בוקס, וגם ב VM עולה לי אותה שגיאה מיד בהעלאת הדיסק

                שגיאה בוירטואל בוקס.png

                וכמובן שהדיסק לא עולה כלל בתחול במחשב חי.

                אשמח לפיתרון\מענה.

                מדריך מפורט לשימוש בפורום כנסו>>>

                A0533057932A ס 2 תגובות תגובה אחרונה
                1
                • מתחיל-מומחהמ מתחיל-מומחה

                  רק אני לא מצליח להריץ את זה במכונה ורטואלית??

                  גם בוירטואל בוקס, וגם ב VM עולה לי אותה שגיאה מיד בהעלאת הדיסק

                  שגיאה בוירטואל בוקס.png

                  וכמובן שהדיסק לא עולה כלל בתחול במחשב חי.

                  אשמח לפיתרון\מענה.

                  A0533057932A מנותק
                  A0533057932A מנותק
                  A0533057932
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #92

                  @מתחיל-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

                  רק אני לא מצליח להריץ את זה במכונה ורטואלית??

                  גם בוירטואל בוקס, וגם ב VM עולה לי אותה שגיאה מיד בהעלאת הדיסק

                  שגיאה בוירטואל בוקס.png

                  וכמובן שהדיסק לא עולה כלל בתחול במחשב חי.

                  אשמח לפיתרון\מענה.

                  מה ההגדרות שהגדרת?

                  מתחיל-מומחהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • A0533057932A A0533057932

                    @מתחיל-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

                    רק אני לא מצליח להריץ את זה במכונה ורטואלית??

                    גם בוירטואל בוקס, וגם ב VM עולה לי אותה שגיאה מיד בהעלאת הדיסק

                    שגיאה בוירטואל בוקס.png

                    וכמובן שהדיסק לא עולה כלל בתחול במחשב חי.

                    אשמח לפיתרון\מענה.

                    מה ההגדרות שהגדרת?

                    מתחיל-מומחהמ מנותק
                    מתחיל-מומחהמ מנותק
                    מתחיל-מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #93

                    @a0533057932
                    ניסיתי הרבה (בוירטואל בוקס) באפשרות המובנית, וינ 10 64 ביט או 32 ביט, וכן ניסיתי הרבה אחרים - ובשום צורה זה לא הואיל.
                    איזו הגדרות יש צורך להגדיר, בכדי שזה כן יפעל כראוי?

                    מדריך מפורט לשימוש בפורום כנסו>>>

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א אנדרואיד מומחה

                      @a0533057932 לא פה למעלה אלא ב נושא ש @יוסי-הגאון פתח

                      מישהו12מ מנותק
                      מישהו12מ מנותק
                      מישהו12
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #94

                      @אנדרואיד-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

                      @a0533057932 לא פה למעלה אלא ב נושא ש @יוסי-הגאון פתח

                      אז מה אתה מדבר על הבטא... שזה יציב...
                      חוצמזה, יש לך באג ענק במודלף...
                      השפה...

                      הבלוג שלי
                      https://aiv-dev.com/he-IL/

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מישהו12מ מישהו12

                        @אנדרואיד-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

                        @a0533057932 לא פה למעלה אלא ב נושא ש @יוסי-הגאון פתח

                        אז מה אתה מדבר על הבטא... שזה יציב...
                        חוצמזה, יש לך באג ענק במודלף...
                        השפה...

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אנדרואיד מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #95

                        @מישהו12 אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

                        יש לך באג ענק במודלף...
                        השפה...

                        😄 זה לא באג מי שלא מסתדר עם אנגלית שלא יוריד אני לבינתיים לא הסתבכתי עם זה כי אני מכיר את ווינדוס ככף ידי וגם קצת אנגלית

                        @מישהו12 אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

                        אז מה אתה מדבר על הבטא... שזה יציב...

                        אני לא דיברתי על הבטא

                        מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א אנדרואיד מומחה

                          @מישהו12 אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

                          יש לך באג ענק במודלף...
                          השפה...

                          😄 זה לא באג מי שלא מסתדר עם אנגלית שלא יוריד אני לבינתיים לא הסתבכתי עם זה כי אני מכיר את ווינדוס ככף ידי וגם קצת אנגלית

                          @מישהו12 אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

                          אז מה אתה מדבר על הבטא... שזה יציב...

                          אני לא דיברתי על הבטא

                          מישהו12מ מנותק
                          מישהו12מ מנותק
                          מישהו12
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #96

                          @אנדרואיד-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

                          @מישהו12 אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

                          יש לך באג ענק במודלף...
                          השפה...

                          😄 זה לא באג מי שלא מסתדר עם אנגלית שלא יוריד אני לבינתיים לא הסתבכתי עם זה כי אני מכיר את ווינדוס ככף ידי וגם קצת אנגלית

                          @מישהו12 אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

                          אז מה אתה מדבר על הבטא... שזה יציב...

                          אני לא דיברתי על הבטא

                          כשכולם מדברים על הבטא, ואתה עונה להם, קוראים לזה לדבר על בטא.
                          ולגבי המודלף-הוא פשוט וינ10 אם ערכת נושא אחרת.
                          אין לך שום רווח משימוש בו.

                          הבלוג שלי
                          https://aiv-dev.com/he-IL/

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מישהו12מ מישהו12

                            @אנדרואיד-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

                            @מישהו12 אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

                            יש לך באג ענק במודלף...
                            השפה...

                            😄 זה לא באג מי שלא מסתדר עם אנגלית שלא יוריד אני לבינתיים לא הסתבכתי עם זה כי אני מכיר את ווינדוס ככף ידי וגם קצת אנגלית

                            @מישהו12 אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

                            אז מה אתה מדבר על הבטא... שזה יציב...

                            אני לא דיברתי על הבטא

                            כשכולם מדברים על הבטא, ואתה עונה להם, קוראים לזה לדבר על בטא.
                            ולגבי המודלף-הוא פשוט וינ10 אם ערכת נושא אחרת.
                            אין לך שום רווח משימוש בו.

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אנדרואיד מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #97

                            @מישהו12 ומה הרווח בבטא? (אותו דבר רק יותר אפליקציות בסגנון ווינדוס 11)

                            מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א אנדרואיד מומחה

                              @מישהו12 ומה הרווח בבטא? (אותו דבר רק יותר אפליקציות בסגנון ווינדוס 11)

                              מישהו12מ מנותק
                              מישהו12מ מנותק
                              מישהו12
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #98

                              @אנדרואיד-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

                              @מישהו12 ומה הרווח בבטא? (אותו דבר רק יותר אפליקציות בסגנון ווינדוס 11)

                              תקרא את כל מה שנכתב בפורום על וינ11 ותבין.

                              הבלוג שלי
                              https://aiv-dev.com/he-IL/

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מישהו12מ מישהו12

                                @אנדרואיד-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

                                @מישהו12 ומה הרווח בבטא? (אותו דבר רק יותר אפליקציות בסגנון ווינדוס 11)

                                תקרא את כל מה שנכתב בפורום על וינ11 ותבין.

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אנדרואיד מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #99

                                @מישהו12 apk לא עובד גם בבטא

                                מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א אנדרואיד מומחה

                                  @מישהו12 apk לא עובד גם בבטא

                                  מישהו12מ מנותק
                                  מישהו12מ מנותק
                                  מישהו12
                                  מדריכים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #100

                                  @אנדרואיד-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

                                  @מישהו12 apk לא עובד גם בבטא

                                  ודברים אחרים כן.וזו גם מערכת עם תמיכה ועדכונים של MS.

                                  הבלוג שלי
                                  https://aiv-dev.com/he-IL/

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מישהו12מ מישהו12

                                    @אנדרואיד-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

                                    @מישהו12 apk לא עובד גם בבטא

                                    ודברים אחרים כן.וזו גם מערכת עם תמיכה ועדכונים של MS.

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    אנדרואיד מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנדרואיד מומחה
                                    #101

                                    @מישהו12 אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

                                    ודברים אחרים כן.

                                    איזה דברים אחרים? (תגיד דבר ספציפי)

                                    מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    -1
                                    • א אנדרואיד מומחה

                                      @מישהו12 אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

                                      ודברים אחרים כן.

                                      איזה דברים אחרים? (תגיד דבר ספציפי)

                                      מישהו12מ מנותק
                                      מישהו12מ מנותק
                                      מישהו12
                                      מדריכים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #102

                                      @אנדרואיד-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

                                      @מישהו12 אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

                                      ודברים אחרים כן.

                                      איזה דברים אחרים? (תגיד דבר ספציפי)

                                      תקרא למעלה נמאס לי לחזור על זה שוב ושוב.

                                      הבלוג שלי
                                      https://aiv-dev.com/he-IL/

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מישהו12מ מישהו12

                                        @אנדרואיד-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

                                        @מישהו12 אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

                                        ודברים אחרים כן.

                                        איזה דברים אחרים? (תגיד דבר ספציפי)

                                        תקרא למעלה נמאס לי לחזור על זה שוב ושוב.

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        אנדרואיד מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #103

                                        @מישהו12 לא כתוב למעלה שום דבר

                                        מישהו12מ A0533057932A 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א אנדרואיד מומחה

                                          @מישהו12 לא כתוב למעלה שום דבר

                                          מישהו12מ מנותק
                                          מישהו12מ מנותק
                                          מישהו12
                                          מדריכים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #104

                                          @אנדרואיד-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

                                          @מישהו12 לא כתוב למעלה שום דבר

                                          אני כתבתי כמה פעמים בפורום, אם לא בנושא הזה אז באחרים.
                                          תחפש.

                                          הבלוג שלי
                                          https://aiv-dev.com/he-IL/

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר