דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. מערכות הפעלה
  4. Windows 11 - ווינדוס 11
  5. מדריכים - ווינדוס 11
  6. ווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא

ווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא

מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדריכים - ווינדוס 11
ווינדוס 11
122 פוסטים 22 כותבים 8.2k צפיות 16 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • A0533057932A A0533057932

    @מישהו12 אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

    @אנדרואיד-מומחה נו ולאחרים לא.
    זאת אומרת שיש באגים, אולי קשורים לחומרת המחשב.
    אבל זה שלך עובד חלק, ותסתכל למעלה-כבר התלוננו על כמה באגים, זה לא אומר שזה גרסא תקינה לגמרי!

    באג לדוגמא
    2d49950a-b6c5-4670-9743-9d2bdb961f37-image.png

    א מנותק
    א מנותק
    אנדרואיד מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #77

    @a0533057932 אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

    באג לדוגמא

    איך זה אמור להיות?

    A0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א אנדרואיד מומחה

      @a0533057932 אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

      באג לדוגמא

      איך זה אמור להיות?

      A0533057932A מנותק
      A0533057932A מנותק
      A0533057932
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #78

      @אנדרואיד-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

      @a0533057932 אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

      באג לדוגמא

      איך זה אמור להיות?

      לא בולט החוצה מהחלון בוודאות
      מה כן אני לא יודע

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • A0533057932A A0533057932

        @מישהו12 אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

        @אנדרואיד-מומחה נו ולאחרים לא.
        זאת אומרת שיש באגים, אולי קשורים לחומרת המחשב.
        אבל זה שלך עובד חלק, ותסתכל למעלה-כבר התלוננו על כמה באגים, זה לא אומר שזה גרסא תקינה לגמרי!

        באג לדוגמא
        2d49950a-b6c5-4670-9743-9d2bdb961f37-image.png

        א מנותק
        א מנותק
        אנדרואיד מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנדרואיד מומחה
        #79
        פוסט זה נמחק!
        A0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א אנדרואיד מומחה

          פוסט זה נמחק!

          A0533057932A מנותק
          A0533057932A מנותק
          A0533057932
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #80
          פוסט זה נמחק!
          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • A0533057932A A0533057932

            פוסט זה נמחק!

            א מנותק
            א מנותק
            אנדרואיד מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #81
            פוסט זה נמחק!
            A0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א אנדרואיד מומחה

              פוסט זה נמחק!

              A0533057932A מנותק
              A0533057932A מנותק
              A0533057932
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #82
              פוסט זה נמחק!
              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • A0533057932A A0533057932

                פוסט זה נמחק!

                א מנותק
                א מנותק
                אנדרואיד מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנדרואיד מומחה
                #83

                @a0533057932 אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

                איזה הוכחה בדיוק
                אני הבאתי דוגמא
                לך במקרה כזה אין את הבעיה?

                סליחה טעיתי
                אין אצלי new

                A0533057932A 2 תגובות תגובה אחרונה
                1
                • א אנדרואיד מומחה

                  @a0533057932 אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

                  איזה הוכחה בדיוק
                  אני הבאתי דוגמא
                  לך במקרה כזה אין את הבעיה?

                  סליחה טעיתי
                  אין אצלי new

                  A0533057932A מנותק
                  A0533057932A מנותק
                  A0533057932
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #84

                  @אנדרואיד-מומחה דוגמא נוספת
                  e0462f6e-cc8a-49a3-aec6-f11c63d60f83-image.png

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א אנדרואיד מומחה

                    @a0533057932 אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

                    איזה הוכחה בדיוק
                    אני הבאתי דוגמא
                    לך במקרה כזה אין את הבעיה?

                    סליחה טעיתי
                    אין אצלי new

                    A0533057932A מנותק
                    A0533057932A מנותק
                    A0533057932
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #85

                    @אנדרואיד-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

                    אין אצלי new

                    כלומר?

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • A0533057932A A0533057932

                      @אנדרואיד-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

                      אין אצלי new

                      כלומר?

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אנדרואיד מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנדרואיד מומחה
                      #86

                      @a0533057932 בגרסה המודלפת חלק דומה לווינדוס 10 (וכנראה שלכן היא גם יותר יציבה אבל פחות שידרוגים)
                      9cb63819-8ab6-410c-92ca-d92f744e967d-image.png

                      A0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א אנדרואיד מומחה

                        @a0533057932 בגרסה המודלפת חלק דומה לווינדוס 10 (וכנראה שלכן היא גם יותר יציבה אבל פחות שידרוגים)
                        9cb63819-8ab6-410c-92ca-d92f744e967d-image.png

                        A0533057932A מנותק
                        A0533057932A מנותק
                        A0533057932
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #87

                        @אנדרואיד-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

                        @a0533057932 בגרסה המודלפת חלק דומה לווינדוס 10 (וכנראה שלכן היא גם יותר יציבה אבל פחות שידרוגים)

                        אתה בכלל לא משתמש בגרסת הבטא?

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • A0533057932A A0533057932

                          @אנדרואיד-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

                          @a0533057932 בגרסה המודלפת חלק דומה לווינדוס 10 (וכנראה שלכן היא גם יותר יציבה אבל פחות שידרוגים)

                          אתה בכלל לא משתמש בגרסת הבטא?

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אנדרואיד מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנדרואיד מומחה
                          #88

                          @a0533057932 נכון
                          אני משתמש במודלפת ועליה אני מדבר (זאת שהביאו למעלה)

                          A0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א אנדרואיד מומחה

                            @a0533057932 נכון
                            אני משתמש במודלפת ועליה אני מדבר (זאת שהביאו למעלה)

                            A0533057932A מנותק
                            A0533057932A מנותק
                            A0533057932
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #89

                            @אנדרואיד-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

                            @a0533057932 נכון
                            אני משתמש במודלפת ועליה אני מדבר (זאת שהביאו למעלה)

                            מה שהביאו למעלה זה לא המודלפת זה גרסת הבטא הרשמית

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • A0533057932A A0533057932

                              @אנדרואיד-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

                              @a0533057932 נכון
                              אני משתמש במודלפת ועליה אני מדבר (זאת שהביאו למעלה)

                              מה שהביאו למעלה זה לא המודלפת זה גרסת הבטא הרשמית

                              א מנותק
                              א מנותק
                              אנדרואיד מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #90

                              @a0533057932 לא פה למעלה אלא ב נושא ש @יוסי-הגאון פתח

                              מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מתחיל-מומחהמ מנותק
                                מתחיל-מומחהמ מנותק
                                מתחיל-מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #91

                                רק אני לא מצליח להריץ את זה במכונה ורטואלית??

                                גם בוירטואל בוקס, וגם ב VM עולה לי אותה שגיאה מיד בהעלאת הדיסק

                                שגיאה בוירטואל בוקס.png

                                וכמובן שהדיסק לא עולה כלל בתחול במחשב חי.

                                אשמח לפיתרון\מענה.

                                מדריך מפורט לשימוש בפורום כנסו>>>

                                A0533057932A ס 2 תגובות תגובה אחרונה
                                1
                                • מתחיל-מומחהמ מתחיל-מומחה

                                  רק אני לא מצליח להריץ את זה במכונה ורטואלית??

                                  גם בוירטואל בוקס, וגם ב VM עולה לי אותה שגיאה מיד בהעלאת הדיסק

                                  שגיאה בוירטואל בוקס.png

                                  וכמובן שהדיסק לא עולה כלל בתחול במחשב חי.

                                  אשמח לפיתרון\מענה.

                                  A0533057932A מנותק
                                  A0533057932A מנותק
                                  A0533057932
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #92

                                  @מתחיל-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

                                  רק אני לא מצליח להריץ את זה במכונה ורטואלית??

                                  גם בוירטואל בוקס, וגם ב VM עולה לי אותה שגיאה מיד בהעלאת הדיסק

                                  שגיאה בוירטואל בוקס.png

                                  וכמובן שהדיסק לא עולה כלל בתחול במחשב חי.

                                  אשמח לפיתרון\מענה.

                                  מה ההגדרות שהגדרת?

                                  מתחיל-מומחהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • A0533057932A A0533057932

                                    @מתחיל-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

                                    רק אני לא מצליח להריץ את זה במכונה ורטואלית??

                                    גם בוירטואל בוקס, וגם ב VM עולה לי אותה שגיאה מיד בהעלאת הדיסק

                                    שגיאה בוירטואל בוקס.png

                                    וכמובן שהדיסק לא עולה כלל בתחול במחשב חי.

                                    אשמח לפיתרון\מענה.

                                    מה ההגדרות שהגדרת?

                                    מתחיל-מומחהמ מנותק
                                    מתחיל-מומחהמ מנותק
                                    מתחיל-מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #93

                                    @a0533057932
                                    ניסיתי הרבה (בוירטואל בוקס) באפשרות המובנית, וינ 10 64 ביט או 32 ביט, וכן ניסיתי הרבה אחרים - ובשום צורה זה לא הואיל.
                                    איזו הגדרות יש צורך להגדיר, בכדי שזה כן יפעל כראוי?

                                    מדריך מפורט לשימוש בפורום כנסו>>>

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א אנדרואיד מומחה

                                      @a0533057932 לא פה למעלה אלא ב נושא ש @יוסי-הגאון פתח

                                      מישהו12מ מחובר
                                      מישהו12מ מחובר
                                      מישהו12
                                      מדריכים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #94

                                      @אנדרואיד-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

                                      @a0533057932 לא פה למעלה אלא ב נושא ש @יוסי-הגאון פתח

                                      אז מה אתה מדבר על הבטא... שזה יציב...
                                      חוצמזה, יש לך באג ענק במודלף...
                                      השפה...

                                      הבלוג שלי
                                      https://aiv-dev.com/he-IL/

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מישהו12מ מישהו12

                                        @אנדרואיד-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

                                        @a0533057932 לא פה למעלה אלא ב נושא ש @יוסי-הגאון פתח

                                        אז מה אתה מדבר על הבטא... שזה יציב...
                                        חוצמזה, יש לך באג ענק במודלף...
                                        השפה...

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        אנדרואיד מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #95

                                        @מישהו12 אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

                                        יש לך באג ענק במודלף...
                                        השפה...

                                        😄 זה לא באג מי שלא מסתדר עם אנגלית שלא יוריד אני לבינתיים לא הסתבכתי עם זה כי אני מכיר את ווינדוס ככף ידי וגם קצת אנגלית

                                        @מישהו12 אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

                                        אז מה אתה מדבר על הבטא... שזה יציב...

                                        אני לא דיברתי על הבטא

                                        מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א אנדרואיד מומחה

                                          @מישהו12 אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

                                          יש לך באג ענק במודלף...
                                          השפה...

                                          😄 זה לא באג מי שלא מסתדר עם אנגלית שלא יוריד אני לבינתיים לא הסתבכתי עם זה כי אני מכיר את ווינדוס ככף ידי וגם קצת אנגלית

                                          @מישהו12 אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

                                          אז מה אתה מדבר על הבטא... שזה יציב...

                                          אני לא דיברתי על הבטא

                                          מישהו12מ מחובר
                                          מישהו12מ מחובר
                                          מישהו12
                                          מדריכים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #96

                                          @אנדרואיד-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

                                          @מישהו12 אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

                                          יש לך באג ענק במודלף...
                                          השפה...

                                          😄 זה לא באג מי שלא מסתדר עם אנגלית שלא יוריד אני לבינתיים לא הסתבכתי עם זה כי אני מכיר את ווינדוס ככף ידי וגם קצת אנגלית

                                          @מישהו12 אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:

                                          אז מה אתה מדבר על הבטא... שזה יציב...

                                          אני לא דיברתי על הבטא

                                          כשכולם מדברים על הבטא, ואתה עונה להם, קוראים לזה לדבר על בטא.
                                          ולגבי המודלף-הוא פשוט וינ10 אם ערכת נושא אחרת.
                                          אין לך שום רווח משימוש בו.

                                          הבלוג שלי
                                          https://aiv-dev.com/he-IL/

                                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר