ווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא
-
@מישהו12 אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:
@אנדרואיד-מומחה נו ולאחרים לא.
זאת אומרת שיש באגים, אולי קשורים לחומרת המחשב.
אבל זה שלך עובד חלק, ותסתכל למעלה-כבר התלוננו על כמה באגים, זה לא אומר שזה גרסא תקינה לגמרי!באג לדוגמא

-
@אנדרואיד-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:
@a0533057932 אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:
באג לדוגמא
איך זה אמור להיות?
לא בולט החוצה מהחלון בוודאות
מה כן אני לא יודע -
@מישהו12 אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:
@אנדרואיד-מומחה נו ולאחרים לא.
זאת אומרת שיש באגים, אולי קשורים לחומרת המחשב.
אבל זה שלך עובד חלק, ותסתכל למעלה-כבר התלוננו על כמה באגים, זה לא אומר שזה גרסא תקינה לגמרי!באג לדוגמא
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@a0533057932 אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:
איזה הוכחה בדיוק
אני הבאתי דוגמא
לך במקרה כזה אין את הבעיה?סליחה טעיתי
אין אצלי new -
@a0533057932 אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:
איזה הוכחה בדיוק
אני הבאתי דוגמא
לך במקרה כזה אין את הבעיה?סליחה טעיתי
אין אצלי new@אנדרואיד-מומחה דוגמא נוספת

-
@a0533057932 אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:
איזה הוכחה בדיוק
אני הבאתי דוגמא
לך במקרה כזה אין את הבעיה?סליחה טעיתי
אין אצלי new -
@a0533057932 בגרסה המודלפת חלק דומה לווינדוס 10 (וכנראה שלכן היא גם יותר יציבה אבל פחות שידרוגים)

-
@a0533057932 בגרסה המודלפת חלק דומה לווינדוס 10 (וכנראה שלכן היא גם יותר יציבה אבל פחות שידרוגים)

@אנדרואיד-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:
@a0533057932 בגרסה המודלפת חלק דומה לווינדוס 10 (וכנראה שלכן היא גם יותר יציבה אבל פחות שידרוגים)
אתה בכלל לא משתמש בגרסת הבטא?
-
@אנדרואיד-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:
@a0533057932 בגרסה המודלפת חלק דומה לווינדוס 10 (וכנראה שלכן היא גם יותר יציבה אבל פחות שידרוגים)
אתה בכלל לא משתמש בגרסת הבטא?
@a0533057932 נכון
אני משתמש במודלפת ועליה אני מדבר (זאת שהביאו למעלה) -
@a0533057932 נכון
אני משתמש במודלפת ועליה אני מדבר (זאת שהביאו למעלה)@אנדרואיד-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:
@a0533057932 נכון
אני משתמש במודלפת ועליה אני מדבר (זאת שהביאו למעלה)מה שהביאו למעלה זה לא המודלפת זה גרסת הבטא הרשמית
-
@אנדרואיד-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:
@a0533057932 נכון
אני משתמש במודלפת ועליה אני מדבר (זאת שהביאו למעלה)מה שהביאו למעלה זה לא המודלפת זה גרסת הבטא הרשמית
@a0533057932 לא פה למעלה אלא ב נושא ש @יוסי-הגאון פתח
-
רק אני לא מצליח להריץ את זה במכונה ורטואלית??
גם בוירטואל בוקס, וגם ב VM עולה לי אותה שגיאה מיד בהעלאת הדיסק

וכמובן שהדיסק לא עולה כלל בתחול במחשב חי.
אשמח לפיתרון\מענה.
-
רק אני לא מצליח להריץ את זה במכונה ורטואלית??
גם בוירטואל בוקס, וגם ב VM עולה לי אותה שגיאה מיד בהעלאת הדיסק

וכמובן שהדיסק לא עולה כלל בתחול במחשב חי.
אשמח לפיתרון\מענה.
@מתחיל-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:
רק אני לא מצליח להריץ את זה במכונה ורטואלית??
גם בוירטואל בוקס, וגם ב VM עולה לי אותה שגיאה מיד בהעלאת הדיסק

וכמובן שהדיסק לא עולה כלל בתחול במחשב חי.
אשמח לפיתרון\מענה.
מה ההגדרות שהגדרת?
-
@מתחיל-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:
רק אני לא מצליח להריץ את זה במכונה ורטואלית??
גם בוירטואל בוקס, וגם ב VM עולה לי אותה שגיאה מיד בהעלאת הדיסק

וכמובן שהדיסק לא עולה כלל בתחול במחשב חי.
אשמח לפיתרון\מענה.
מה ההגדרות שהגדרת?
@a0533057932
ניסיתי הרבה (בוירטואל בוקס) באפשרות המובנית, וינ 10 64 ביט או 32 ביט, וכן ניסיתי הרבה אחרים - ובשום צורה זה לא הואיל.
איזו הגדרות יש צורך להגדיר, בכדי שזה כן יפעל כראוי? -
@a0533057932 לא פה למעלה אלא ב נושא ש @יוסי-הגאון פתח
@אנדרואיד-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:
@a0533057932 לא פה למעלה אלא ב נושא ש @יוסי-הגאון פתח
אז מה אתה מדבר על הבטא... שזה יציב...
חוצמזה, יש לך באג ענק במודלף...
השפה... -
@אנדרואיד-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:
@a0533057932 לא פה למעלה אלא ב נושא ש @יוסי-הגאון פתח
אז מה אתה מדבר על הבטא... שזה יציב...
חוצמזה, יש לך באג ענק במודלף...
השפה...@מישהו12 אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:
יש לך באג ענק במודלף...
השפה...
זה לא באג מי שלא מסתדר עם אנגלית שלא יוריד אני לבינתיים לא הסתבכתי עם זה כי אני מכיר את ווינדוס ככף ידי וגם קצת אנגלית@מישהו12 אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:
אז מה אתה מדבר על הבטא... שזה יציב...
אני לא דיברתי על הבטא
-
@מישהו12 אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:
יש לך באג ענק במודלף...
השפה...
זה לא באג מי שלא מסתדר עם אנגלית שלא יוריד אני לבינתיים לא הסתבכתי עם זה כי אני מכיר את ווינדוס ככף ידי וגם קצת אנגלית@מישהו12 אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:
אז מה אתה מדבר על הבטא... שזה יציב...
אני לא דיברתי על הבטא
@אנדרואיד-מומחה אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:
@מישהו12 אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:
יש לך באג ענק במודלף...
השפה...
זה לא באג מי שלא מסתדר עם אנגלית שלא יוריד אני לבינתיים לא הסתבכתי עם זה כי אני מכיר את ווינדוס ככף ידי וגם קצת אנגלית@מישהו12 אמר בווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא:
אז מה אתה מדבר על הבטא... שזה יציב...
אני לא דיברתי על הבטא
כשכולם מדברים על הבטא, ואתה עונה להם, קוראים לזה לדבר על בטא.
ולגבי המודלף-הוא פשוט וינ10 אם ערכת נושא אחרת.
אין לך שום רווח משימוש בו.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות