מחיקת (שימוש בנתונים) וכו מהגדרות יאנג
-
@יוני אמר במחיקת (שימוש בנתונים) וכו מהגדרות יאנג:
@שמואל אני לא מוצא
וואו!
לא צריך להיות גאון כדי לראות שיש תפריט בצד שאתה יכול ללחוץ עליו ואת יש לך אפשרות כזו:

באמת, הכל צריך להסביר??? -
@klopkk מוזר ניסיתי את כל האופציות והוא כותב בסוף באנגלית לא עותק כלום
אולי כדאי לנסות את הקובץ אם ויפי? -
@יוני אמר במחיקת (שימוש בנתונים) וכו מהגדרות יאנג:
אולי כדאי לנסות את הקובץ אם ויפי?
זה לא משנה, אתה בכלל לא מצליח להחליף את הקובץ.
ככה, שים לב שמסומן לך ככה כי אחרת אבל בגלל לא משנה את הסיומת:

-
@יוני אמר במחיקת (שימוש בנתונים) וכו מהגדרות יאנג:
@שמואל החלפתי את השם דרך סייר אחר
וואו...
למה אתה מסתבך בדברים פשוטים.
לא הבנתי.
מה כל כך קשה למחוק כל מה שיש לך ולהוריד רק את הגירסא האחרונה שהעלתי, זה בדיוק השם שצריך להיות, בלי לשנות שמות ובלי כלום, פשוט להעתיק ל system/app -
@יוני אמר במחיקת (שימוש בנתונים) וכו מהגדרות יאנג:
@שמואל החלפתי את השם דרך סייר אחר
וואו...
למה אתה מסתבך בדברים פשוטים.
לא הבנתי.
מה כל כך קשה למחוק כל מה שיש לך ולהוריד רק את הגירסא האחרונה שהעלתי, זה בדיוק השם שצריך להיות, בלי לשנות שמות ובלי כלום, פשוט להעתיק ל system/app -
@יוני אמר במחיקת (שימוש בנתונים) וכו מהגדרות יאנג:
@שמואל אבל זה לא משתנה אם הקובץ הקיים?
מה משתנה??
אתה מכניס את מה שאתה מוריד לכרטיס זיכרון מעתיק אותו למיקום הנמפ"ל הוא שואל אם להחליף את הקיים וץאצה אומר שכן וזהו!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


