מחיקת (שימוש בנתונים) וכו מהגדרות יאנג
-
@יוני אמר במחיקת (שימוש בנתונים) וכו מהגדרות יאנג:
אני מנסה לפתוח לראות שאין שגיאה ובגלל שיש כבר את ה app מותקן הוא שואל "זה ישום מערכת האם עדיין להחליף" מה לעשות?
מצוין. זה יעבוד
לא תוכל לעשות לו ככה עידכון כי זה אותה חתימה.
אתה חייב להחליף את הקובץ -
@יוני אמר במחיקת (שימוש בנתונים) וכו מהגדרות יאנג:
@שמואל אז לעשות אישור? או להחליף באפליקציה?
תעשה אישור, זה לא יצליח לעדכן גם ככה.
חייב לחליף את הקובץ בapp -
@יוני אמר במחיקת (שימוש בנתונים) וכו מהגדרות יאנג:
@שמואל הוא כותב הישום אינו מותקן
נו יופי.
אמרתי לך, רק להחליף את זה מהתיקיה -
@יוני אמר במחיקת (שימוש בנתונים) וכו מהגדרות יאנג:
@שמואל אני לא מוצא את התקיה
זה רק או הכרטיס או סתם קבצים שהכנסתי לפלאפון ולא הצונט של המכשיראמור להיות שם דרך להציג את זה בצורה "מתקדמת" שזה מציג הכל.
תנסה. -
@יוני אמר במחיקת (שימוש בנתונים) וכו מהגדרות יאנג:
@שמואל אני לא מוצא
וואו!
לא צריך להיות גאון כדי לראות שיש תפריט בצד שאתה יכול ללחוץ עליו ואת יש לך אפשרות כזו:

באמת, הכל צריך להסביר???
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
