בעית התקן פלט שמע.
-
@ephraum-tzvi
@אביב-לוין
בדקתי את השירותים
ווינדוס אודיו פועלאני ממש לא יודע מה עוד גורם לבעיה!!1
@הנני-העני ד' יעזור
-
@מוטי-זהב אפשר לעשות משהו בקשר לזה?
@ephraum-tzvi אני לא זוכר בדיוק את כל ההגדרות בביוס אבל נראה לי שיש שם מקום שמנתקים את הרמקולים
-
@ephraum-tzvi אני לא זוכר בדיוק את כל ההגדרות בביוס אבל נראה לי שיש שם מקום שמנתקים את הרמקולים
-
@מוטי-זהב אתה חושב שאם אני אאפס את המחשב זה יעזור?
-
@מוטי-זהב פרטי
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@ephraum-tzvi אני לא זוכר בדיוק את כל ההגדרות בביוס אבל נראה לי שיש שם מקום שמנתקים את הרמקולים
-
@מוטי-זהב בקיצר אני שואל אם אני אאפס את windows זה נראה לך יעזור לי?
-
@ephraum-tzvi לעניין זה זה לא יעזור כי א"כ זה בביוס אבל אני לא כל כך מבין בזה אבל זכור לי שפעם ראיתי בביוס שיש שם אפשרות כזאת
(הפוסט שהתבלבלתי איתו זה הפוסט הזה מתנצל על הבלאגן שעשיתי לך פשוט קפץ לי ההתרעה ובטעות לחצתי עליו בלי לקלוט) -
@ephraum-tzvi לעניין זה זה לא יעזור כי א"כ זה בביוס אבל אני לא כל כך מבין בזה אבל זכור לי שפעם ראיתי בביוס שיש שם אפשרות כזאת
(הפוסט שהתבלבלתי איתו זה הפוסט הזה מתנצל על הבלאגן שעשיתי לך פשוט קפץ לי ההתרעה ובטעות לחצתי עליו בלי לקלוט) -
לאחרונה יש לי תקלות במחשב שפתאום הרמקולים של המחשב הפנימיים לא עובדים כאילו יש איזו בעיה וזה לא עובד ובכל פעם כשאני מנסה זה עושה לי זיהוי בעיות ואני הפעלתי מחדש כמה פעמים ובכולם זה לא עזר בכלל מה לעשות???
נ.ב. זה מה שזה מציג לי בשורת המשימות:

חברה @הנני-העני המיע לי הצעה אחרונה וזה היה פשות לאפס את המחשב וזה מה שעשיתי וזה עזר ועכשיו הכל עובד כרגיל ב''ה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
