רוקבוקס וקושחות לנגני סאנדיסק
-
סוג קובץ
:דגם
️קליפ + זיפ קליפ הישן פיוז קובץ קושחת רוקבוקס קישור קישור קישור קישור קבצי מערכת רוקבוקס קבצי מערכת רוקבוקס קליפ+.zip קישור קישור קישור תוספי רוקבוקס - מתאימים לכל סוגי הנגנים משחקים ספרי קודש קבצי תיקון קושחה והסרת רוקבוקס קישור קישור סוג1 סוג 2 קישור קבצי קושחה ללא רוקבוקס לנגנים אחרים ספורט אני יביא עוד בהמשך בינתיים אני מעלה את זה ככה ואסדר את החסר
תודה רבה ל @אליהו על האתר לאחסון קבצים
תודה רבה ל @Men770 על הפוסט איך ליצור טבלאות
הוראות אני ג"כ אכתוב בהמשך
ניתן לשאול אותי על רוקבוקס באישי למי שלא מצליח לו משהו -
אם מישהו מחפש את רוקבוקס לנגן כלשהו שלא כתוב פה, שיבקש ואקמפל לו.
אני עובד כעת גם על גירסאות ללא רדיו לסאנדיסק. -
סוג קובץ
:דגם
️קליפ + זיפ קליפ הישן פיוז קובץ קושחת רוקבוקס קישור קישור קישור קישור קבצי מערכת רוקבוקס קבצי מערכת רוקבוקס קליפ+.zip קישור קישור קישור תוספי רוקבוקס - מתאימים לכל סוגי הנגנים משחקים ספרי קודש קבצי תיקון קושחה והסרת רוקבוקס קישור קישור סוג1 סוג 2 קישור קבצי קושחה ללא רוקבוקס לנגנים אחרים ספורט אני יביא עוד בהמשך בינתיים אני מעלה את זה ככה ואסדר את החסר
תודה רבה ל @אליהו על האתר לאחסון קבצים
תודה רבה ל @Men770 על הפוסט איך ליצור טבלאות
הוראות אני ג"כ אכתוב בהמשך
ניתן לשאול אותי על רוקבוקס באישי למי שלא מצליח לו משהו -
@Men770 אמר ברוקבוקס וקושחאות לנגני סאנדיסק:
אני עובד כעת גם על גירסאות ללא רדיו לסאנדיסק.
ברמת מה?
כי ברמת התפריט זה ממש שניה אחת. -
@שמואל ברמת העובדה שכשתנסה לההפעיל רדיו גם עם יישום חיצוני, הרדיו לא יפעל, ותתקבל שגיאה / לא ישמעו כלום.
כלומר ברמת הקוד שמטפל באנטנה. -
@Men770 מצויין!
אבל...
.. כמה נגנים כאלה כבר יש? לא חבל על העבודה?
צריך לפתח רוקבוקס לנגנים שאין להם -
@Men770 אמר ברוקבוקס וקושחאות לנגני סאנדיסק:
יש כאן מישהו שיכול לבדוק את הקושחה שקימפלתי (עם רדיו)?
לקליפ פלוס.יש לי קליפ פלוס.
מה יתן לי הקושחה שלך?
וזה לא יהרוס את הנגן אם יהיה תקלה?
-
@שמואל אמר ברוקבוקס וקושחאות לנגני סאנדיסק:
יש לי קליפ פלוס.
בלי סוללה,
עם רוקבוקס.
מה יתן לי הקושחה שלך?
וזה לא יהרוס את הנגן אם יהיה תקלה?יתן - כלום.
יהרוס - זה מה שאני רוצה לבדוק.
לכן אמרתי 'לבדוק'. -
@שמואל אמר ברוקבוקס וקושחאות לנגני סאנדיסק:
יש לי קליפ פלוס.
בלי סוללה,
עם רוקבוקס.
מה יתן לי הקושחה שלך?
וזה לא יהרוס את הנגן אם יהיה תקלה?יתן - כלום.
יהרוס - זה מה שאני רוצה לבדוק.
לכן אמרתי 'לבדוק'. -
@Men770 אמר ברוקבוקס וקושחאות לנגני סאנדיסק:
יתן - כלום.
יהרוס - זה מה שאני רוצה לבדוק.
לכן אמרתי 'לבדוק'.
אני מפחד... זה אחד הנגנים האחרונים בדור
...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות