רוקבוקס וקושחות לנגני סאנדיסק
-
@Men770 אמר ברוקבוקס וקושחאות לנגני סאנדיסק:
יש כאן מישהו שיכול לבדוק את הקושחה שקימפלתי (עם רדיו)?
לקליפ פלוס.יש לי קליפ פלוס.
מה יתן לי הקושחה שלך?
וזה לא יהרוס את הנגן אם יהיה תקלה?
-
@שמואל אמר ברוקבוקס וקושחאות לנגני סאנדיסק:
יש לי קליפ פלוס.
בלי סוללה,
עם רוקבוקס.
מה יתן לי הקושחה שלך?
וזה לא יהרוס את הנגן אם יהיה תקלה?יתן - כלום.
יהרוס - זה מה שאני רוצה לבדוק.
לכן אמרתי 'לבדוק'. -
@שמואל אמר ברוקבוקס וקושחאות לנגני סאנדיסק:
יש לי קליפ פלוס.
בלי סוללה,
עם רוקבוקס.
מה יתן לי הקושחה שלך?
וזה לא יהרוס את הנגן אם יהיה תקלה?יתן - כלום.
יהרוס - זה מה שאני רוצה לבדוק.
לכן אמרתי 'לבדוק'. -
@Men770 אמר ברוקבוקס וקושחאות לנגני סאנדיסק:
יתן - כלום.
יהרוס - זה מה שאני רוצה לבדוק.
לכן אמרתי 'לבדוק'.
אני מפחד... זה אחד הנגנים האחרונים בדור
... -
@bbn אמר ברוקבוקס וקושחאות לנגני סאנדיסק:
@Men770 איך אני מתקין את זה בנגן?
נדמה לי שאתה צריך לשנות לזה את השם לשם של קובץ קושחה.
-
@שמואל אמר ברוקבוקס וקושחאות לנגני סאנדיסק:
צריך לפתח רוקבוקס לנגנים שאין להם
זה בערך כמו להתאים אנדרואיד לסאנדיסק..
(אגב, יש גירסא לא מתוחזקת של רוקבוקס למכשירים עם אנדרואיד.)@Men770 אמר ברוקבוקס וקושחאות לנגני סאנדיסק:
(אגב, יש גירסא לא מתוחזקת של רוקבוקס למכשירים עם אנדרואיד.)
-
@Men770 את הקושחה ללא רדיו אתה מקמפל ברמת ה-clppa.bin או בקבצי הרוקבוקס עצמם? (כי לר"ב יש אמוליטור למחשב).
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות