תיקון שגיאת "כרום מנוהל ע"י הארגון שלך"
-
בעדכונים האחרונים של הדפדפן הפולארי כרום, ישנו באג הגורם למשתמשים רבים לראות את ההודעה שבכותרת, מצורפות פקודות CMD לתיקון הבעיה.
הדפדפן שלך מנוהל
יש לסגור את הדפדפן לפני הרצת הפקודות הבאות!יש לפתוח CMD כמנהל,
ולהריץ את הפקודות האלו:
ווינ' 64:reg delete HKLM\Software\Policies\Google\Chrome /f reg delete HKCU\Software\Policies\Google\Chrome /fווינ' 32:
reg delete HKLM\Software\Policies\Google\Chrome /f /reg:32 reg delete HKCU\Software\Policies\Google\Chrome /f /reg:32כעת יש להפעיל את הכרום מחדש, וזהו, הבעיה נפתרה!
-
ע עומר התייחס לנושא זה ב
-
ע עניו כמשה התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות